Κλεφτογιάννης

Γι αυτο η αγορα ειναι ελευθερη… Ο καθενας κανει τις επιλογες του. Κ οπως εχει ειπωθει ξανα σ αυτο το θεμα, “οσο υπαρχουν ατομα που αγοραζουν τετοια οργανα θα υπαρχουν κ αυτες οι τιμες”.

[video=youtube_share;BpHiknbsvrY]http://youtu.be/BpHiknbsvrY[/video]

Ο δασκαλος μου εχει ενα μπουζουκι απο τον κλεφτογιαννη εδω και 30 χρονια και εως τωρα μονο τα ταστα εχει αλλαξει και παιζει φοβερα.Τωρα ομως που χρειαζομαι μπουζουκι ο δασκαλος μου μου λεει να παρουμε απο αυτον κατι σε 700 ευρω αλλα νομιζω οτι ειναι πολυ ακριβο…ΚΑΙ τωρα δεν ξερω τι να κανω…

Θα κάνεις αυτό που λέει το δικό σου μυαλό, όχι αυτό του δάσκαλου.

αν δεν γνωρίζεις όμως και ο δάσκαλος είναι σωστός,καλό είναι να τον ακούσεις γιατί θα την πατήσεις

Γιώργο, αν δεν γνωρίζεις, το πιό πιθανό είναι να μην γνωρίζεις και αν είναι σωστός ο δάσκαλος. Γιαυτό μας ρωτάει το παιδί. Αλλά τι θα πεί “σωστός” στη συγκεκριμένη περίπτωση; κανείς, ούτε και ο φίλος Μαρίνος, νομίζω, δεν αμφιβάλλει ότι από τον Κλεφτογιάννη δεν πρόκειται να πάρεις μπαγκατέλα. Το θέμα, όπως το θέτει, είναι να δώσει τα πολλά λεφτά που προτείνει ο δάσκαλος, ή να βρεί άλλη λύση; Θα τα βάλει κάτω και θα αποφασίσει, αλλά ο ίδιος, όχι ο δάσκαλος. Και θα αναλάβει και το ρίσκο να την πατήσει, φυσικά. Αυτό, πάντα μέσα στο παιχνίδι είναι.

μάλλον δεν έγινα κατανοητός. αυτό που θέλω να πω, είναι ότι εάν ο υποψήφιος αγοραστής δεν ξέρει να κρίνει πιο όργανο είναι ποιοτικό, καλό είναι να ακούσει τον δάσκαλο του μιας και θα πάνε μαζί να το αγοράσουν αν κατάλαβα καλά.τα 700 ευρώ που του προτείνει ο δάσκαλος δεν θεωρώ ότι είναι απαγορευτικό ποσό. τώρα όσο αφορά τι θα πει “σωστός” δάσκαλος δεν πιστεύω ότι κάποιος από εμάς είναι τόσο αφελής ώστε να μην γνωρίζει τις μίζες που πέφτουν στον συγκεκριμένο χώρο

Νομίζω ότι με 700 ευρώ δεν μπορεί ούτως ή άλλως να αγοράσει μπουζούκι από τον Κλεφτογιάννη κανείς. Αν δεν κάνω λάθος, δεν έχει τόσο “φθηνά” όργανα.

Απο οτι εχω ακουσει εγω και εχω διαβασει εδω στο φορουμ δεν υπαρχουν καλα λογια για τον κλεφτογιαννη και δεν νομιζω να εχω την δυνατοτητα να αγορασω οργανω απο τον συγκικριμενο οργανοποιο…Οποτε μαλλον θα κοιταξω για μπουζουκι σε κανενα μαγαζι της περιοχης…Ευχαριστω για τις παρατηρησεις σας :088:

μην πάμε τόσο μακριά… το φόρουμ δεν είναι ευαγγέλιο ώστε να θεοποιούμε ή να απορρίπτουμε κάτι μόνο επέιδή διαβάσαμε πέντε πράγματα κάπου. διάφοροι οργανοποιοί ή παίχτες ή ταβέρνες (ή οποιοσδήποτε επαγγελματίας ή ερασιτέχνης) αναφέρονται εδώ με καλό ή άσχημο τρόπο (ή και τα δύο), αλλά ο καθένας έχει την κρίση του και τις προτιμήσεις του.
στο θέμα που σε καίει τώρα, με 500-700 πηγαίνεις για μεταχειρισμένο από μάστορα (η καλύτερη λύση κατά τη γνώμη μου), ή από μάτσικα. επίσης κάποιοι οργανοποιοί βγάζουν κάποια οικονομικά μοντέλα, δεν ξέρω αν σε καλύπτουν (παπαδάμου, στάμκος, και αρκετοί άλλοι φαντάζομαι -όποιος ξέρει ας πει). δες και εδώ για μάστορες στην περιοχή σου. “μαγαζί της περιοχής” δεν ξέρω τί εννοείς, αλλά μάλλον θα πληρώσεις καπέλο στην δουλειά του οργανοποιού με τοn οποίο συνεργάζεται. καλή τύχη!

Ευχαριστω πολυ φιλε μου για την μεγαλη βοηθεια !!!:088:

5.000 EURO για μπουζουκι ρε παιδια? Συνελθετε…δηλ αν ηταν βιολι ποσο θα το πουλουσε.Οσοι γνωριζουν απο βιολια θα καταλαβουν

Παιδιά καλησπέρα,είμαι καινούργιος στο φόρουμ και σας χαιρετώ,είδα το θέμα αυτό και είπα να απαντήσω γιατί έχω και εγώ ένα μπουζούκι τρίχορδο από τον κλεφτογιάννη.Το πήρα όταν ξεκινούσα το μπουζούκι,τώρα θα μου πείτε ‘‘καλά ρε μεγάλε εσύ ξεκίναγες μπουζούκι και πήγες και πήρες ένα τόσο ακριβό όργανό???’’(γιατί ένα ποσόν το είχε πρέπει να πώ)Η αλήθεια είναι ότι σκέφτηκα να πάρω ένα στην αρχή και να μη ξαναπάρω!!!Όντως το όργανο είναι πολύ καλό και δεν έχω παράπονο αφού σκέφτομαι να πάρω και ένα τζουραδάκι από τον μπάμπη!!Πάντως το γεγονός ότι φτιάχνει μπουζούκια για μεγάλα ονόματα είναι γεγονός και δεν χωράει αμφισβήτηση.

Επιτέλους ένας άνθρωπος που σκέφτεται όπως εγώ!

Το πρώτο όργανο του αρχαρίου δεν είναι σαν το πρώτο αυτοκίνητο του νέου οδηγού, που στατιστικά θα καταλήξει παλιοσίδερα και άρα συμφέρει να είναι φτηνό. Και ένα ακριβό όργανο κοστίζει λιγότερο από ένα φτηνό και ένα ακριβό μαζί.

Θα συμφωνήσω και εγώ. Το σωστό και το καλό όργανο σε “προκαλεί” και σε διευκολύνει πάρα πολύ είτε είσαι έμπειρος είτε τώρα ξεκινάς. Όμως νομίζω ότι υπάρχουν δύο δεδομένα που δεν επιτρέπουν σε όλους μια τέτοια υλοποίηση:

  • Τα χρήματα που διαθέτει ο καθένας είναι σε ευθεία αναλογία με το βάθος της τσέπης. Φυσικά αν είναι να δώσεις 300 ευρώ με μια θυσία φτάνεις στα 500-600 ευρώ που έχεις πολλές επιλογές. Όμως το φθηνότερο όργανο που εγώ είδα στο κατάστημα του κ. Κλεφτογιάννη είναι στα 1.200 ευρώ (τιμή ετικέτας), ποσό αρκετά υψηλό για πρώτο/ποιοτικό/τίμιο όργανο (για μένα τουλάχιστον) με τον πάντοτε υπαρκτό κίνδυνο (από όσα έχουν γραφεί εδώ) να είναι απλά μεταπώληση. Οπότε γιατί όχι στην πηγή?

  • Οι επιλογές που μας συντροφεύουν χρόνια, χρειάζονται είτε πείρα είτε συμβουλές πεπειραμένων. Το πρώτο έρχεται με τα χρόνια, το δεύτερο είτε κάποιοι δεν το διαθέτουν είτε δεν το έχουν τόσο σε προτεραιότητα με αποτέλεσμα να “διπλοπληρώνουν” μακροπρόθεσμα τις όποιες φθηνές (αρχικά) επιλογές.

κι εγώ είμαι της άποψης να ξεκινάει ο καθένας με ένα αξιοπρεπές όργανο, αλλά όχι ένα ακριβό. γιατί χρειάζεται μεν ένα σωστό όργανο για να ευχαριστιέται ήχο και να μην σπάει τα χέρια του (και να μπορεί να το πουλήσει ή να το χαρίσει άμα τελικά δεν του βγαίνει), αλλά δεν γίνεται κάποιος στην αρχή που ξεκινάει να ξέρει σε τί όργανο θα κατασταλάξει (3χ/4χ, ήχο, μάστορα, κλπ). και το πρώτο όργανο, ειδικά αν είναι ακριβό, δύσκολα το αποχωριζόμαστε.
προσωπική πικρή εμπειρία: η πρώτη μου (και μοναδική) ηλεκτρική κιθάρα ήταν σε στυλ strat, ενώ τελικά όσο προχωρούσα προτιμούσα στυλ gibson… ούτε θέλω να πουλήσω την πρώτη, ούτε μπορώ να ξαναπληρώσω τόσα για καινούρια! αντίθετα, ενισχυτές άλλαζα εύκολα.

μια χαρα οργανα φτιαχνει ο Κλεφτογιαννης ,εχω ακουσει οργανο του να παιζει στο μαγαζι του,μπασατος καθαρος ηχος.
απλα αυτος ,οπως και οι αλλοι επωνυμοι,ειναι πανακριβος για τα σημερινα δεδομενα.

Συμφωνώ με το αξιοπρεπές αλλά το ακριβό είναι και λιγο σχετικό φαντάζομαι γιατί εμενα τα 1200 ευρώ μου φαίνονται πολλά αλλά η τιμή του φθηνότερου μπουζουκιού απο τον κ Κλεφτογιάννη είναι κάπου εκεί!!!Βέβαια για να είμαι ειλικρινής μου είπαν να πάω στον Κλεφτογιάννη γιατί αν επέλεγα μόνος μου μπορεί να έκανα και καμία πατατιά!!Επίσης συμφωνώ απόλυτα με το αν πουλάς η αποχωρίζεσαι το πρώτο σου όργανο!!!Είμαι της άποψης πως ειδικά το πρώτο σου μπουζούκι(για μένα μάλλον και το τελευταίο)είναι ‘‘μουσειακής’’ αξίας,δηλαδή ακόμα και αν δεν το χρησιμοποιείς γιατί έχεις αγοράσει άλλο,απλά δεν το δίνεις ποτέ!!Είναι πλέον κομμάτι του εαυτού σου!!!Θα ήθελα να κάνω και μία ερώτηση!!Ξέρει κανένας τιμές οσον αφορά τζουράδες απο τον Κλεφτογιάννη??Επειδη είμαι ευχαριστημένος απο το μπουζούκι σκέφτομαι να τον ξαναπροτιμήσω!!Το οικονομικό βέβαια με απασχολεί.Οι τζουράδες είναι πιο ακριβοί λογω λεπτοδουλειάς ή φθηνότεροι λόγω μεγέθους???

Αυτό που ισχύει σε πολλούς οργανοποιούς είναι ότι οι τζουράδες είναι αντίστοιχης τιμής με τα μπουζούκια, ή λίγο φθηνότεροι. Μιλάμε για τους εξ ολοκλήρου χειροποίητους…

Τζουρά (μπαγλαμά ή άλλο μπουζουκοειδές όργανο) άμεσα διαθέσιμο δεν είδα πρόσφατα. Μόνο μπουζούκια 3-4χορδα. Προφανώς θα πρέπει να γίνει παραγγελία για ότι άλλο.