Κλεφτογιάννης

Αφού:

  1. είσαι πελάτης του (και μάλιστα ευχαριστημένος όπως γράφεις) και επιπλέον
  2. μένεις στην Αθήνα

ε, γιατί δεν πας από κει να τα πείτε;!

Καλά ντε μη βαράς!!!

Θα ήθελα και εγώ να προσθέσω την ταπεινή μου γνώμη.

Έχοντας γυρίσει σχεδόν όλους τους οργανοποιούς της αττικής, θα ήθελα να πώ πως, κανένας οργανοποιός δεν πουλάει μπουζούκι επαγγελματικό κάτω από τα 1600 με 1800 ευρώ. Όλοι κυμαίνονται σε αυτές τις τιμές μηδενός εξερουμένου.Εάν θες να πάρεις ένα πραγματικά καλό μπουζούκι αναγκαστικά θα δώσεις αυτά τα χρήματα.
Όσοι δέν έχουν την οικονομική δυνατότητα να δώσουν αυτά τα χρήματα, θα αρκεστούν σε μπουζούκια των 600 με 700 ευρώ, τα οποία θα είναι και δέυτερης ποιότητας.
Μην κατηγορείτε οργανοποιούς που πουλάνε ακριβά οργάνα. Τουλάχιστον ο κ. Κλεφτογιάννης πουλάει μπουζούκια τα οποία είναι αψεγάδιαστα. Έχω παίξει και με μπουζούκια 2000 ευρώ άλλων οργανοποιών τα οποια είχαν “τρεξίματα” στο βερνίκι και στραβοκομένες φιγούρες που βγάζανε μάτι.

λεφτας δεν ειμαι, αλλα κατα την αποψη μου 1200 ευρο ειναι λιγα για ενα καλο οργανο. Εχω πεξει πολλα οργανακια τα τελεφτεα 20 χρονια, και προσωπικα δεν ικανοποιηθηκα ποτε με τα φτηνα. Εγω παντως τα δικα μου τα εχω πλειρωσει πολλα πιο πολλα και δεν τα αποχωριζομε, ειναι σαν τα πεδια μου. Παντως καλη τυχη στην ερευνα σου και σιγνωμη για τα ορθογραφικα. Το ακριβο ειναι και φτηνο.

Όπα ρε παιδιά τι λέτε, 1.200 δεν είναι καν ο μισθός μου, και λέτε ότι δεν είναι πολλά;;;
Μην τα λέτε έτσι, είναι προκλητικό.
Και πέρα τούτου, με 1200 ευρώ αγοράζεις καλό όργανο. Και παίζεις και σε πάλκο.

Πεδια εγω απλα εξεφρασα την αποψη μου. Τα μεγαλα ονοματα, Βαρλας, Κλεφτογιαννης, Ρεμουνδος, για να ονομασουμε λιγους και οχι ολλους, τα πολη καλα τους οργανα τα δινουνε 3-4 χιλλιαρικα. Μακαρι να ητανε αλλιως γιατι και εμενα η τσεπη μου ποναει αλλα αδυναμιες ειναι αυτες.

Μια σκέψη που έχω κάνει, όχι για συγκεκριμένους μαστόρους αλλά γενικά για την αγορά, είναι ότι ορισμένοι επαγγελματίες, όσα κι αν δώσουν για ένα όργανο, θα κάνουν πολύ σύντομα απόσβεση. Αυτό ανεβάζει γενικά τις τιμές, γιατί μετά δεν μπορεί ο μάστορης να σου πει «σε σένα που δεν είσαι επαγγελματίας θα το δώσω φτηνότερα», το πολύ πολύ να σου πει «τόσο τα δίνω, άμα δεν έχεις υπάρχουν κι άλλοι μαστόροι».
Δε «φωτογραφίζω» κανέναν. Αν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο, σκληρό-ξεσκληρό, δεν το βρίσκω ανήθικο. Έτσι είναι η αγορά.

Βρε παιδιά, έχουν χτυπηθεί εκατοντάδες χιλιάδες χαρακτήρες για το (αυστηρά υποκειμενικό) θέμα του πόσα πρέπει να δώσω για ένα όργανο. Αν αντιστρέψουμε τη σχέση, η φράση γίνεται “πόσα πρέπει να ζητάει ένας οργανοποιός”. Στα θέματα αυτά ο καθένας έχει τις δικές του εμπειρείες, από τις οποίες και διαμορφώνει τις δικές του απόψεις. Ό κάθε οργανοποιός ζητάει εκείνα που θεωρεί ότι πρέπει να ζητήσει και ο κάθε πελάτης δίνει αυτά που μπορεί και θέλει να δώσει. Εκεί ακριβώς, το θέμα τελειώνει. Δεν βαρεθήκατε ακόμα να επιχειρηματολογείτε με τα ίδια και τα ίδια;

Ενα οργανο, περα απο τα ξυλα που ειναι το βασικο συστατικο του εχει και την μαστοροδουλεια, τισ φιγουρες, κλπ. Αν ζητησεις ενα οργανο (ή επιλεξεις απο τα ετοιμα) που δεν εχει πανω ενα ολοκληρο εικονοστασι, η τιμη θα ειναι χαμηλοτερη, συμφωνα με τη λογικη παντα. Τα ξυλα και οι εργατοωρες του μαστορα ειναι ο βασικος συντελεστης της τιμης. Απο κει και περα, υπαρχουν πολλες παραμετροι να υπολογιστουν για την τελικη τιμη.

καλησπέρα.πολυ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες που έχουν αναφερθεί εδώ στο forum.
να προσθέσω απλά στο θέμα την πληροφορία ότι ο Κλεφτογιάννης και ο Κατσίφης σταμάτησαν την πολύχρονη συνεργασία τους.
Ο Κατσίφης κράτησε το μαγαζί στην Κυψέλη και ο Κλεφτογιάννης το μαγαζί στα Γλυκά Νερά.

έμαθα ότι πλέον έχει και άλλη τιμολογιακή πολιτική ο κατσίφης, προσαρμοσμένη στα δεδομένα της εποχής αλλά δεν έχω προσωπική γνώμη ακόμα. Επειδή είμαι στο ψάξιμο πάντως, αν βρω καλό μπουζούκι του Κατσίφη γύρω στα 1500 euros θα το αγοράσω γιατί τον θεωρώ εξαιρετικό οργανοποιό, όπως και πολλούς άλλους βέβαια που έχουν ρίξει πολύ τις τιμές τους άσχετα με την αξία των οργάνων…όπως και εμείς πληρωνόμαστε πλέον άσχετα με το τι παράγουμε(όσοι έχουμε ακόμα δουλειά βεβαίως-βεβαίως!)