Λοιπον, ας το παρουμε απ την αρχη.
Ρωταω :
(καταφανεστατα αναφερομαι στον συγκεκριμενο οργανοποιο)
Απαντάς:
και κατοπιν της ερωτησης μου γενικευεις ακομα περισσοτερο:
Αρα φαινεται να απαντας για τον οργανοποιο-προτυπο και οχι για τον οργανοποιο Ισιδωρο Παπαδαμου. Εξ ου και η “ενσταση” μου οτι εισαι καπως εκτος θεματος.
[b][u]Ας περασουμε σε κατι πιο ενδιαφερον[/u][/b]. Χτες,ημερα Κυριακη, επισκεφθηκα ο ιδιος το εργαστηριο του κυρίου Παπαδαμου κλεινοντας 13 ωρες εκτος σπιτιου. Ειχε προηγηθει ερωτηση μου στην πανταχού απούσα συντονιστικη ομαδα της "Κλικας" και στας τεχνικας αρχας του φορουμ αν ενδιαφερονται να παρω καποια -τροπον τινα- συνεντευξη. Εν πασει περιπτωσει, θεωρω σκοπιμο να αναφερω καποια λογια γιατι πραγματικα αξιζε τον κοπο. Δυστυχως φωτογραφικο υλικο δεν υπαρχει γιατι ξεχαστηκαμε με την πολυωρη κουβεντα και το παιξιμο.
Στην τηλεφωνικη επικοινωνια που προηγηθηκε ξεκαθαρισα οτι με εναν φιλο μου θα ερθουμε απο μακρια,οτι δεν υπαρχει σαφης προθεση για αγορα και παρολα αυτα μου ειπε οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Φτασαμε εκει μετα απο καποιους κυκλους στη διαδρομη μας περι τις 12.00. Μας υποδεχτηκε στην εισοδο του μεγαλου σπιτιου του στον μαγευτικο, οπως εχει ξαναειπωθει, Δρυμο Μυγδονιας. Μπαινοντας στο σπιτι (εκει ειχε τα οργανα) αντικρυσαμε ενα σαλονι με περι τα 30 [i]-και ισως λιγα λεω-[/i] ετοιμα.
Απ οσο καταλαβα υπηρχαν καποια και σε αλλο χωρο απ οπου ηρθαν μερικα κατα καιρους. Πολλα τριχορδα, τζουραδες, λιγοι μπαγλαμαδες,κιθαρες και τετραχορδα και φυσικα ολιγη απο την σπεσιαλιτε του καταστηματος, τις περιφημες μπουζουκομανες α λα Θανασης Παπακωνσταντινου.
Ως μαστορας κατατοπιστικοτατος, φανηκε να ψαχνει πολυ το τι ξυλα θα διαλεξει και να χει βγαλει καποια δικα του κριτηρια κατηγοριοποιησης -βλ. ιστοσελιδα- τα οποια δεν πολυκαταλαβα βεβαια ισως της ασαφους φυσης του θεματος.Χαρακτηριστικα: πολλα καλουπια δικα του (αρκετα ασυμμετρα), μεγαλη ποικιλια ξυλων με διαχωρισμενες ποιοτητες και περασμα δουγών στον αέρα σε πολλά απ τα όργανά του. Για την αισθητικη δεν θα σχολιασω κατι, στο site υπαρχουν αρκετα δειγματα.Περιττο επισης να αναφερω οτι τα οργανα ηταν εξ ολοκληρου δικα του, με μονη “εξωθεν” παρεμβαση καποιες δυσκολες φιγουρες που σχεδιαζει η συζυγος του. Στο παιξιμο ηταν άνετα και,κυριως οι συνδυασμοι Α+Α καταπληκτικοι σε ηχο για την αρκετα χαμηλη τιμη τους. Προσωπικα μου κεντρισαν το ενδιαφερον μια … οικογενεια απο ομοειδεις τζουράδες που ειχε κατεβασει αρκετά την τιμη τους και,φυσικα, οι μπουζουκομανες (ιδιαιτερα και δυσκολοπαιχτα οργανα αλλα με μοναδικο ηχο και δυνατοτητες, οπως διαφορετικα κουρδισματα) καθοτι απο μπουζουκι πλεον ειμαι πληρης και δεν εδωσα αρκετη σημασια. (Σημειωτεον, οι τιμες καποιων εκ των οργανων που ειδαμε διεφεραν -προς τα κατω κυριως- απο αυτες της σελιδας)
Ως ανθρωπος ο κυριος Ισιδωρος -και η υπολοιπη οικογενεια- επισης μας κερδισε. Επεξηγηματικοτατος, κατατοπισμενος και με καλη διαθεση. Προκειται για μια πραγματικα … οικογενειακη επιχειρηση καθως περαν της οργανοποιιας, φτιαχνουν μονοι τους τα cd τους. Στιχοι-μουσικη ο ιδιος, στα οργανα αυτος, ο γιος του και η κορη του (πιανο) και φωνη αυτος και η κορη του. Τα πολυ ομορφα εξωφυλλα επιμελειται η συζυγος του. Εξω απο δισκογραφικες εταιρειες,διανομεις και αλλα δεινα. Αξιζει να αναφερθει πως μας χαρισε δυο απ τα παλιοτερα τους παρα την επιμονη μας να τα πληρωσουμε.
Εν κατακλειδει, θεωρω πως οσοι ενδιαφερονται για τριχορδο αξιζει τον κοπο να περασουν απο το εργαστηριο του. Δυστυχως, για μενα ενας σημαντικος αποτρεπτικος παραγοντας ηταν η αποσταση, που θεωρω προβλημα σε μετεπειτα συναντησεις για συντηρηση του οργανου.