Ενας απλος μετρονομος

Παιδια σ αυτη τη σελιδα θα βρειτε εναν απλο και ευχρηστο μετρονομο


Φανταζομαι οτι καποιοι τεχνοκρατες πιθανον να βαλουν τα γελια,
εμενα ομως με βολεψε τοσο πολυ που σκεφτηκα…μηπως φτιαχτει και κανενας αλλος ?

Φιλε τζαρτο καλη η προσπαθεια να μας βοηθησεις εψαχνα και γω πολυ καιρο για κατι τετοιο, αλλα ειναι λιγο περιορισμενων δυνατοτητων, συγκεκριμενα θελω να βγαλω μια ασκηση που παιζετε στα 55 δεκατα εκτα που ειναι λιγο πιο γρηγορο απο το 208 και δε γινεται. Το τεσταρα με ενα δικο μου μετρονομο της korg που εχω στο 80 tempo και παρατηρησα οτι χανει λιγο… το λεω για να μη βασιστεις 100% πανω του.

Μη μου λες τετοια τωρα.
Τι θα γινει?
Σ αυτη τη ζωη ουτε μετρονομο δεν μπορεις να εμπιστευτεις.
Για 5 χρονια ειχα εναν μηχανικο μετρονομο.
Ειχα ψυλιαστει οτι μπορει κατι να μην πηγαινει καλα.
Ωσπου καποτε βρεθηκε η ευκαιρια να τον τσεκαρω και τον βρηκα σκαρτο.
Τιμωρηθηκε με σπασιμο σε 1000 κοματακια μπας και βγαλω το αχτι μου.
Την λαθος μελετη τοσες ωρες ομως δεν μου τις εδωσε πισω.
Καλα τοσο δυσκολο ειναι πια να παραχθει ανα τακτα χρονικα διαστηματα ενα απλο ΤΑΚ.
Φιλε Γιωργο τον KORG τον εχεις τεσταρει?

ΑΑΑ… και κατι αλλο.
Σε τι τον βρισκεις λαθος?
Στην περιοδικοτητα του?
Στην ταχυτητα του?
Οσο για κεινα τα δεκαταεκτα χαρα στο κουραγιο σου.

Να κάνω μια ερώτηση επειδή η χρήση μετρονόμου στο παίξιμό μου φαντάζει αναγκαία,για να είμαστε
πιο κοντά στα χασάπικα και στα ζεϊμπέκικα που πρέπει να τον ρυθμίσουμε;;;

Ενταξει τα πραγματα δεν ειναι και τοσο τραγικα, και σου ζητω συγνωμη γιατι μπορει να το διατυπωσα λαθος, λεγοντας χανει εννοω στο 1 λεπτο 1-2 τακ, αυτο δεν σημαινει ωμος οτι θα σου βγουν οι ασκησεις ατεμπες οι διαφορα ειναι απυροελαχιστη, φιλε μου σιγουρα αποτελει ενα καλο εργαλειο για τι δικη σου εξασκηση, αλλα πιο καλο θα ηταν κατα τη δικη μου γνωμη ενα μηχανηματακι αλλο που θα κανει μονο αυτη τη δουλεια,

Ναι τον δικο μου τον τεσταρα με εναν yamaha και τα πηγε πολυ καλα…
οσο για το κουραγιο μου στα δεκατα εκτα ασε μονο εγω ξερω…
αλλα ο νομος στο μπουζουκι ειναι ενας να μην απογοητευεσαι ποτε!!! εμεις μονο το ξερουμε…:78::78::78:

όπου είναι το κομμάτι που θές να βγάλεις! επειδή δεν έχουν σταθερές ταχύτητες, διάλεξε ένα μέσο όρο. δεν φταίει ο μετρονόμος σου, το κομμάτι φταίει! λόγω παιξίματος, λόγω εγγραφής, λόγω αναπαραγωγής… αναλύονται σε παλιότερο thread νομίζω. υπολόγισε πως στο 60 έχεις ένα χτύπο ανά δευτερόλεπτο. επίσης υπάρχουν οι κιθαρίστες κι οι μπαγλαματζήδες -επίσης δεν παίζουν σταθερά!
νίκος

Νομιζω οτι κατάλαβα.Επειδη δεν εχω χρησιμοποιήσει ποτέ αρκει να παίζεις και να μένεις σταθερός στον χτύπο.Έτσι αυτός είναι ο σκοπός;;
Θα παίζω μόνο με μετρονόμο.Πρόβλημα ρθμού χρόνου βλέπεις.Εγω και ο Αινστάιν έχουμε αλλή αντίληψη για τον χρόνο και την ταχύτητα…

συνονόματε, καλύτερα να παίζεις πάνω από την πρώτη εκτέλεση και να κρατήσεις το μετρονόμο για τις ασκήσεις μόνο. κι αν πχ χάνεις το ένατο όγδοο στο ζείμπέκικο, χρειάζεσαι κάποιον να στο επισημαίνει επιτόπου.
για να (ανεβο)κατεβάζεις ταχύτητα και να κουρδίζεις το κομμάτι πάνω στο όργανο, χρησιμοποίησε κάποιο από τα καλούδια όπως το “amazing slowdowner” της roni music. υπάρχει κάπου στο φόρουμ και ένα θέμα που αναφέρει και άλλα, αλλά δεν μπορώ να το βρώ.

Μόλις κατέβασα το slowdowner.Έχει πλάκα.Το πρόβλημα μου είναι στο σπίτι μου όταν παίζω μόνος,και θέλω να το φτίαξω.Όταν κάποιος μου βαστα καλά με κιθάρα η μου τραγουδάει τον ακολουθώ.Πρόβλημα χρόνων!!!δεν είναι τορινό.Έχει καλώς.Θα δείξει.Ευχαριστώ Νικόλα

είναι βασικό να έχεις καλά το κομμάτι και να μην “τζαμάρεις” πάνω στους συμπαίκτες. όταν έχουν καλά όλοι το κομμάτι, έρχεται και ο συντονισμός πάνω στο ρυθμικό όργανο. μέτρησε καλά ειδικά τα γεμίσματα, εκεί γίνεται συνήθως το μπέρδεμα. μη νομίζεις, κι εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω!

να πω εγω τη χαζομαρα μου;
Με το μετρονόμο δε θα μαθουμε ποτε να είμαστε στο ρυθμο…
Σκεφτειτε να παιζετε σε μια παρεα… τι θα κανετε θα βαλετε μετρονόμο; η μια θα τρεχετε και μετα πιο αργα. Γνωμη μου να μαθουμε χωρις μετρονομο ωστε να αποκτήσουμε εμπειρία…

Δεν είναι ακριβώς έτσι, φίλε georgaslag. Μόνο με το μετρονόμο θα μάθουμε να είμαστε μέσα στο ρυθμό. Ο αδυσώπητος χτύπος του χρόνου που τρέχει, ψυχρός και ανεξάρτητος από τη στιγμιαία συναισθηματική ή άλλη φόρτιση του παίκτη, θα μας αναγκάσει να συγκεντρωθούμε ακριβώς στον ψυχρό αυτό χτύπο, κάτι που δεν μπορεί να γίνει με την παρέα.

Όταν το μάθουμε καλά αυτό το παιχνίδι, φυσικά μόνοι μας στο σπίτι, σε ώρα μελέτης, τότε θα μπορούμε με την ίδια ευκολία να προσαρμοζόμαστε και στις συναισθηματικές φορτίσεις των άλλων μελών της παρέας όταν παίζουμε μαζί, που και αυτό είναι απολύτως απαραίτητο. Θα δείς λοιπόν με πόση μεγαλύτερη ευκολία θα ανταποκρινόμαστε στις χρονικές εναλλαγές που δίνουν τη διαφορά μεταξύ ψυχρού, «επαγγελματικού» παιχνιδιού και παρεΐστικου παιξίματος.

Για να το λετε κ. Πολίτη έτσι θα είναι… οποτε θα το δοκιμασω και εγω… :088:
Χρόνια πολλα παρεπιπτοντως…

— Νέο μήνυμα προστέθηκε στις 13:20 ::: Το προηγούμενο μήνυμα δημοσιεύθηκε στις 13:13 —

οπως καταλάβατε ο λόγος σας είναι ευαγγέλιο στο φορουμ…

Βρε georgaslag, το δεύτερο μήνυμα δεν χρειαζόταν. Πάντως δεν το λέω εγώ, οι δάσκαλοι το λένε. Ομολογώ ότι αν κανείς έχει το ρυθμό μέσα του, αλλά τόσο όσο ο Βαμβακάρης, τότε ίσως περιττεύουν αυτές οι ασκήσεις. Κάνε το τέστ να παίξεις (στο μπουζούκι) ένα χασάπικο με μετρονόμο. Αν με την πρώτη φορά, δεν βρείς την παραμικρή δυσκολία να κρατηθείς στο ρυθμό χωρίς να ξεφύγει εκατοστό του δευτερολέπτου, και δεν μισήσεις το χτύπο του μηχανήματος, τότε πραγματικά περιττεύει.

το θέμα είναι…πειράζει;
πόσες ηχογραφήσεις Τσιτσάνη υπάρχουν που ξεκινάνε σε ένα τέμπο και μέχρι να τελειώσει το τραγούδι το τέμπο έχει ανέβει καμια 10ρια clicks στο μετρονόμο…αυτο το καταλαβαίνουμε βέβαια μόνο αν πάμε κατευθείαν και το ξανακούσουμε απο την αρχή…
πάλι όμως καλά ακούγονται…
προσωπικά χρησιμοποιώ το μετρονόμο εαν χρειάζομαι λίγο παραπάνω “πειθαρχεία” σε τεχνικές ασκήσεις ( η ορχηστρικά αποσπάσματα για ακροάσεις) αλλα γενικότερα, σε ρεπερτόριο όχι. Αν μη τι άλλο, το ύφος και η αίσθηση του ρυθμού είναι συμαντικότερη απο το πόσο “μετρονομικά” θα παίξουμε. Κανείς δεν παίζει απόλυτα ρυθμικά, παρα μόνο όταν ηχογραφούμε με μετρονόμο για πρακτικούς λόγους(πχ σε soundtracks). Αν συγχρονίσουμε 1 μετρονόμο με οποιοδήποτε ηχογραφημένο παλιό τραγούδι, ο μετρονόμος θα έχει ξεφύγει μέσα σε δευτερόλεπτα ίσως…
Αλλα και να καταφέρουμε να παίξουμε με απόλυτη ρυθμική ακρίβεια δεν νομίζω οτι θα προσθέσουμε κάτι θετικό απαραιτητα…

Φιλε Αλεξανδρε.
Για να εισαι επαγγελματιας μουσικος και να παιζεις και σε συμφωνικη
δε σε κοβω να χεις κανα προβλημα με το χρονο
η και να χες το χεις ξεπερασει μικρος.
Υπαρχουν καποιοι ομως που μπορει να εχουν αγαπη και θεληση για το οργανο
να χουν μουσικο αυτι η αλλα χαρισματα και να υστερουν στο χρονο.
Επειδη το αντιμετωπιζω πιστεψε με ειναι πολυ σκληρο και αποκαρδιοτικο.
Καταλαβαινω οτι φευγω ενο δεν μπορω να το διορθωσω.
Σε τετοιες περιπτωσεις ο μετρονομος και καποιες αλλες ασκησεις κανουν θαυματα.
Χρειαζεται ομως να μην αποχωριστεις αυτα τα 2 ποτε.
ΑΑΑΑ ρε τυχεροι εσεις που εχετε το χρονο μες το κεφαλι σας .
Με την ευκαιρια Αλεξανδρε να σου πω οτι το peg paste εκανε πολυ καλη δουλεια να σαι καλα.

ακουω για μετρονομους αλλα δεν ξερω πως χειριζονται.:241:

αν παιξω την φραγκοσυριανη ας πουμε και το εχω βαλει στο 80τον μετρονομο

μια φουντωση μια φλογα εχω μεσα στην καρδια ,λες και μαγια μου χεις κανει φραγκοσυριανη γλυκια .
στο καθε τικ που κανει ο μετρονομος ποσες απο αυτες τις λεξεις θα πρεπει να εχω παιξει για να ειμαι σωστος;

στο 80 μου ακουγεται λιγο αργο, αλλα αυτο ειναι οπου βολευει εσενα, στο 100 μου ερχεται πιο ωραια στο αυτι. Καθε κλικ ειναι μια συλλαβη… τραγουδησε το ομως πρωτα με το μετρονομο για να το καταλαβεις καλυτερα…

το ιδιο ειναι ομως και στα χασαπικα και στα ζειμπεκικα;
:082:

στην ουσια αντικαθιστα το ποδι αποτι καταλαβαινω.

μάλλον θα ήταν καλύτερα να βρείς κάποιον να σου τα δείξει απο κοντά αυτά τα πράματα…δεν είναι δύσκολα αλλα δεν γίνεται να “γραφτούν” εύκολα…