Αγορά τριχόρδου 2013

Καλημέρα σε όλους σας…Δεν θα πω καλώς σας βρήκα γιατί εδω και 2 χρόνια έχω κάνει φύλλο και φτερό το forum απλά δεν έτυχε ποτέ να συμμετάσχω σε κάποια κουβέντα ή γενικότερα να γράψω κάτι…έλα όμως που ήρθε η στιγμή να πέσω στην ανάγκη σας…:):)Συγχαρητήρια γι’αυτό το ιντερνετικό στέκι και για τις πληρόφοριες που απλόχερα προσφέρετε σε όποιον ενδιαφέρεται!Εν ολίγοις να αυτοπαρουσιαστώ για να μη με πείτε και αγενή.Λοιπόν,παίζω μπουζούκι τετράχορδο,έχω τελειώσει το τμήμα Λαϊκής κ Παραδοσιακής Μουσικής στην Άρτα,ήμουν καθηγητής σε μουσικά σχολεία 5 χρόνια (ειδικότητα μπουζούκι) και έπειτα απο πολύ σκέψη,ωρίμανση και πολλών άλλων συνθηκών νομίζω πως ήγγικεν η ώρα να πάρω το πρώτο μου τρίχορδο!!Έχω διαβάσει όλες τις συζητήσεις που αφορούν την αγορά τριχόρδου αλλά θα ήθελα κάποιες πληροφορίες για το “τώρα”,δηλαδή που κυμαίνονται οι τιμές των κατασκευαστών σήμερα μιας και τα παρεμφερή θέματα είναι παλαιότερα και η εποχή γίνεται όλο και πιο δύσκολη.Ενδιαφέρομαι περισσότερο για κατασκευαστές στη Θεσ/νίκη γιατί θέλω να έχω εύκολη πρόσβαση όταν χρειαστεί (είμαι απο Δράμα)…Και σαν έντονη σκέψη στο μυαλό μου υπάρχει ο κ.Αλεξανδρης,αν και έχω ακούσει πως τα όργανα του είναι λίγο σκληρά.
Αυτά τα ολίγα,συγγνώμη αν σας κούρασα αλλά ήταν το “ξεπαρθένιασμά” μου μετά απο 2 χρόνια παθητικής συμμετοχής…Να είστε όλοι καλά,με υγεία πάνω απ’όλα,προσωπική και οικεγενειακή ευτυχία και…καλές πενιές!!!

Καλημερα .με δυο τρια οργανα που εχω παιξει του αλεξανδρη εχω μεινει απολυτα ευχαριστημενος. Τα συγκεκριμενα ηταν πολυ μαλακα και ευκολοπαιχτα

Ευχαριστώ.Μήπως γνωρίζεις απο τι τιμές ξεκινάει τα όργανά του?

Δυστυχως οχι. Τα συγκεκριμενα πρεπει να ειχαν αγοραστει λιγο πανω απο 1000 (1200-1300 αν θυμαμαι καλα)
αλλα δε ξερω αν απο εκει ξεκιναει. Ηταν και προ κρισης η κατασκευη τους.

καλημέρα.
Οι τιμές ξεκινούν από 1200 ευρώ, μόλις πήρα τηλ.
Από το 1989 το “καλό” μου μπουζούκι είναι πάντα του Γιάννη κι έχω παίξει δεκάδες άλλα, φίλων ή στο εργαστήριο.
Κανένα δεν μου φάνηκε σκληρό.

Ευχαριστώ παίδες για τις πληροφορίες.Θα ήθελα να ακούσω κι άλλες γνώμες και συστάσεις…μην κολλάτε μόνο στον κ.Αλεξανδρή επειδή αυτόν ανέφερα.Εξάλλου το 1200? για βάση είναι αρκετά ψηλά…δηλαδή αν πεις να κάνεις και 2-3 πραγματάκια στο όργανο που θέλεις,έχεις ξεφύγει οικονομικά…

ε, τότε…

Κατα πασα πιθανοτητα θα επικοινωνησει μαζι σου καποιος φιλος επ’ ονοματι Μακης Μιχαηλογλου. Ο Μακης εχει ενα πολυ καλο τριχορδο και το πουλαει. Εγω επειδη το ξερω το οργανο στο συνιστω ανεπιφυλακτα. Σ΄ευχαριστω.

— Νέο μήνυμα προστέθηκε στις 15:53 ::: Το προηγούμενο μήνυμα δημοσιεύθηκε στις 15:51 —

Ξεχασα να αναφερω οτι ο Μακης ειναι απο την Δραμα.

— Νέο μήνυμα προστέθηκε στις 15:54 ::: Το προηγούμενο μήνυμα δημοσιεύθηκε στις 15:53 —

Συγκεκριμενα Δοξατο Δραμας

Από συντονιστή: Για τέτοιου είδους μηνύματα, απευθείας πμ προς τον ενδιαφερόμενο, παρακαλώ.

Εγώ εχω Τάσου Θεοδωρακη μπουζούκι και είμαι εντελώς ικανοποιημένος τοσο με την αισθητική , φινιρισμα, κατασκευή , πρώτες ύλες , αλλα κυρίως ήχο

Ρε παιδιά…άλλες προσωπικές εμπειρίες (καλές ή κακές) απο κατασκευαστή και όργανά του στη Θεσσαλονίκη δεν έχουμε?Αποκλείεται…μάλλον έχει πέσει βαρεμάρα…
Ευχαριστώ και πάλι!!!

Με σταμκο επισης εχω παιξει και μαλιστα πολυ φτηνο. Η ταστιερα απο τις καλυτερες που εχω δει. Μαλιστα μου επισκευασε οργανο που ηταν πραγματικα για πεταμα και ειναι σαν καινουριο.

Πρόπερσι που έψαχνα, πήγα στο Δεκαβάλα και είδα πολύ καλά όργανα σε καλές τιμές (κάτω των 1000?).
Πήγα επίσης στον Αλεξανδρή όπου είχε ένα όργανο με πολύ πλούσιο ήχο, αλλά μου φάνηκε λίγο σκληρό (1400?).
Τελικά πήρα ένα όργανο από τον Παπαδάμου που είχε πολλά έτοιμα για δοκιμή, γιατί μου άρεσε ο ήχος,
είναι δυνατός και πολύ ιδιαίτερος. Μου κόστισε πριν 2 χρόνια 1500?.
Ίσως σήμερα οι τιμές να έχουν κατέβει.

Πάρα πολύ καλός μάστορας ο Στροίκος Γιώργος στη Γαλάτιστα Χαλκιδικής. www.stroikos.gr

χαλαρά φίλε τάσο, αν είναι κάποιος να γράψει θα το κάνει χωρίς να το απαιτείς. επίσης μια απλή αναζήτηση πριν κάθε ερώτηση γλιτώνει κόπο και χρόνο από όλους.
είχα γράψει στα σχετικά θέματα για θεοδωράκη, αλεξανδρή, παπαδάμου, και θα πρόσθετα και τον πέτρο ζώτο στην καβάλα, μια που είσαι κοντά.
όταν λες για 2-3 παραπάνω πράγματα που κάνεις στο όργανο, τί εννοείς, μαγνήτη/κάψα και συναφή;
φιλικά, νίκος

εγώ θα πώ το εξής…πιστεύω ότι δεν υπάρχει οργανοποιός της πιάτσας, που να μην μπορεί να φτιαξει “οργανάρα” (οπου οργανάρα αυτό που θα σε κάνει εσένα ευτυχισμένο γιατί είναι αυτό που περίμενες) …αυτό που αλλάζει είναι η σχέση που έχεις αποκτήσει πρίν την κατασκευή εσύ με τον κατασκευαστή και κατα πόσο ταιριάζουν τα χνώτα σας έτσι ώστε να τον εμπιστευθείς εσύ…τα καλύτερα όργανα βγαίνουν απο φιλαράκια και μετά απο ώρες κουβέντα και ενίοτε κρασοποσία …

Φίλε Νίκο (liga rosa)…πιο χαλαρά πεθαίνεις…δεν το λες και απαίτηση αυτό,λίγο χαβαλέ έκανα κ στο τέλος είπα κ πάλι ευχαριστώ…άρα θα μου επιτρέψεις να πω κι εγώ χαλαρά…είπα κ στην αρχή του θέματος πως έχω διαβάσει σχεδόν όλο το forum…απλά προσπαθώ να εκμαιεύσω κάποιες πληροφορίες προς βοήθειά μου…όπως π.χ. τον φίλο μας που είπε πως του φάνηκε λίγο σκληρό το όργανο του κ.Αλεξανδρή ή του άλλου φίλου μας που είπε πως όλα τα όργανα που δοκίμασε του κ.Αλεξανδρή δεν του φάνηκαν καθόλου σκληρά…Οσον αφορά τα extra που ανέφερα,φυσικά κ δεν εννοώ αυτά που ανέφερες μιας κ καμμια σχέση δεν έχουν με την κατασκευή…Δεν έχω κάτι στο μυαλό μου αλλά αν θέλεις για παράδειγμα κλάρα στην ταστιέρα,θα ξεφύγεις οικονομικά αφού λογικά στην χαμηλότερη τιμή που ξεκινάει ένας κατασκευαστής λογικά θα είναι ένα άπλο όσον αφορά την αισθητική του κ τον στολισμό του όργανο…

Φίλε Τάσο η αλήθεια είναι πως στην Θεσσαλονίκη έχεις αρκετές επιλογές. Θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις μια μίνι περιοδεία στους οργανοποιούς. Η γνωριμία μαζί τους και με τα όργανα τους νομίζω οτι θα είναι ο καλύτερος σύμβουλος αγοράς. Απο εκεί και πέρα αν πρέπει να πω την γνώμη μου θα έλεγα οτι πρώτα απ΄όλους να επισκεφτείς τον Παναγιώτη Στάμκο στο Κορδελιο. Τα όργανα του αυτή τη στιγμή έχουν το καλύτερο value for money αλλα και το καλύτερο…money for value δείκτη. Άριστη ποιότητα υλικών, εξαιρετική λεπτομέρεια και προσοχή στην κατασκευή τόσο στα όργανα των 400? όσο και των 2400? και ιδιαίτερος, πλούσιος ήχος. Ειδικά αν ενδιαφέρεσαι για κέδρινο καπάκι στο όργανο νομίζω οτι επιβάλετε μια επίσκεψη άμεσα.

Απο εκεί και πέρα έχω άριστη γνώμη για τον Β. Δεκαβάλα στη Ροτόντα. Πολλά φιλαράκια εδώ στην Κοζάνη έχουν όργανα του και είναι πολύ ευχαριστημένα. Ποικιλία μεγέθους και σχήματος σκαφών και επίσης πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Προσωπικά μου αρέσει πολύ ο ήχος των ελάτινων οργάνων του.

Έχω ανάμικτες εντυπώσεις απο τα όργανα των Παλάβρατζη -Στραβέλα. Στα χέρια μου πέσαν όργανα δικά τους που είτε ήταν πάρα πολύ καλά είτε πάρα πολύ μέτρια. Δεν θα έλεγα οτι συγκρίνονται σε φινίρισμα και σε λεπτομέρεια με τα προαναφερθέντα.

Απο εκεί και πέρα υπάρχουν και άλλοι κατασκευαστές που επιβάλλεται να επισκεφτείς γιατί η προσωπική γνώμη του καθενός δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Η επιλογή οργάνου είναι εντελώς υποκειμενικό θέμα.

Σ’ευχαριστώ πολύ φίλε mih7mit5…Μάλλον δεν θέλω κέδρινο καπάκι…Κέδρο έχω στο 4χορδό μου και το έβαλα γιατί ήθελα να έχει πιο “ξυλίλα” ο ήχος τους και να “ρεμπετίζει” κιόλας με το κατάλληλο παίξιμο μιας και ο κέδρος βγάζει πιο “ξερό” ήχο απο το έλατο…αλλά το τρίχορδο δεν νομίζω να χρειάζεται κέδρο μιας και απο την φύση του και την κατασκευή του συνήθως έχει τα παραπάνω χαρακτηριστικά…
Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας…

Υ.Γ. Στον Δεκαβάλα δεν θα ήθελα να πάω γιατι μου θυμίζει λίγο πιο “εταιρεία”,πιο μαζική παραγωγή,πιο εμπόριο και χαλιέμαι ψυχολογικά…δεν είναι ρε παιδί μου εκείνο το υπόγειο εργαστήριο που μπαίνω και φτιάχνομαι…(χωρις βέβαια όλα αυτά να σημαίνουν πως δεν έχει πολύ καλά όργανα…καμμία σχέση…αυτό είναι προσωπική ανωμαλία:)

Φίλε Τάσο κέδρος και πάλι κέδρος…Δεν είναι τυχαίο που πλέον αρχίζουν να τον παραδέχονται όλο και περισσότεροι οργανοποιοί…Προσωπικά έχω τρία κέδρινα του Στάμκου. Μάλιστα το ένα εκ των τριών, το φτηνότερο που μου προέκυψε πρόσφατα, με κέδρινο καπάκι και μικρό, ρεμπέτικο σκάφος έιναι εξαιρετικό σε ήχο και σκάσιμο. Ο ορισμός του ρεμπέτικου ηχοχρώματος. Όσες φορές ξεκίνησα για ελάτινο σε κέδρινο κατέληξα…

Βέβαια κέδρος απο κέδρο έχει πάντοτε διαφορά…Ο κέδρος που χρησιμοποιεί ο Στάμκος αυτή τη στιγμή στα όργανα του, ακόμα και στα φτηνότερα σε τιμή είναι θεωρώ εξαιρετικός. Δεν ξέρω αν είναι Αλάσκας, Ουνδούρας, Καναδά κτλ. αλλά είναι απλά εξαιρετικός…

Αυτό θεωρώ το πιο ενδιαφέρον. Πράγματι όλοι οι οργανοποιοί μπορούν να φτιάξουν εξαιρετικά σε ήχο μπουζούκια (όπως και μέτρια ή κακά). Μπορεί όμως ο Χ οργανοποιός να μην κάνει στον Α ή τον Β άνθρωπο και επίσης μπορεί για κάποιο λόγο να “κολλήσεις” με τα όργανα ενός μάστορα επειδή μόνο και μόνο σου ταιριάζουν καλύτερα “ιδεολογικά”: σε αυτή την λέξη κρύβονται η εμφάνιση του οργάνου, ο χαρακτήρας, το πνευματικό επίπεδο, το ήθος και η φιλοσοφία του οργανοποιού, σε ποιούς απευθύνεται και ποιοί αγοράζουν (δηλ. κοινωνιολογικοί παράγοντες), γενικά εξωγενή στοιχεία που δεν έχουν να κάνουν τόσο με τον ήχο, αλλά με τη συνολική αισθητική του οργάνου και παράλληλα με την ψυχολογία του αγοραστή).
Πιστεύω πως αν “καταπιεστείς” να πάρεις μπουζούκι από έναν οργανοποιό επειδή έχει τον καλύτερο ήχο στην πιάτσα και σου το λένε όλοι οι φίλοι σου και όλο το φόρουμ, ενώ στην πραγματικότητα κοιτάς τα όργανά του και λες “ναι, εντάξει, αλλά ρε παιδί μου πώς είναι έτσι”, πιστεύω ότι σε δυό τρία χρόνια θα το έχεις μετανοιώσει…
Άρα αναζήτησε αυτό που ταιριάζει σε εσένα ΣΥΝΟΛΙΚΑ, το όργανο που θα σου αρέσει, που θα είναι “εσύ”. Την επιλογή στα ξύλα, τις φιγούρες και τον ήχο θα τον βρεις έτσι κι αλλιώς…