Aγορά μπουζουκιού

Καλησπέρα σας. Aυτό είναι το πρώτο μου θέμα και όπως καταλαβαίνετε είμαι ένα νέο μέλος στην κοινότητά σας. Κλασικές ερωτήσεις : Τι μπουζούκι να πάρω τρίχορδο ή τετράχορδο?
Από που μπορώ να αγοράσω?

Υσ: Είμαι αρχάριος και μου αρέσει κυρίως το κλασικό ρεμπέτικο και έπειτα το λαικό.
Συμπέρασμα: Χρειάζομαι ένα καλό μπουζούκι που να είναι καλής ποιότητας , να μην ξεκουρδίζεται εύκολα και πάνω από όλα να βγάζει ‘‘μπελαλίδικο’’ ήχο. ΦΘΗΝΟ

Αν έχεται κάποιο προς πώληση ευχαρίστος να το συζυτήσουμε!!!
Ευχαριστώ πολύ.:090:

Μπουζούκι θα πάρεις βέβαια (δηλαδή “τρίχορδο”).
Όσο για το από ποιόν, υπάρχουν συζητήσεις για πάρα πολλούς οργανοποιούς μέσα στο φόρουμ. Είμαι σίγουρος πως με μια ανάγνωση θα μάθεις πολλά.

Για ποσα λεφτα μιλας? Σκεφτεσαι να πας και σε καποιο δασκαλο για αρχη? το οποιο θα ηταν και το καλυτερο

(Δεν νομιζω οτι ο Καραντινης τοποθετηται στους συνθετες ή κανω λαθος?)

Θα πάω σε δάσκαλο. Τώρα για τα λεφτά δεν έχω σκεφτεί… υπάρχει μπουζούκι με 500 ευρώ?
Όπως είπα θέλω ένα μπουζούκι για αρχάριο το οποίο να αντέξει στο καιρό. Μην πάρω μουφα και αργότερα θέλω αλλαγή.

Φιλε μου μ αυτα τα λεφτα πρεπει να εισαι λιγο προσεχτικος αλλα πιστευω οτι θα καταφερεις να βρεις ενα μπουζουκακι το οποιο τουλαχιστον δεν θα τα παθει ολα μετα απο λιγο. Αν μενεις Αθηνα καλη ιδεα ειναι να κανεις και ψαχτηρι για κανα μεταχηρισμενο, εγω πηρα ενα 400 ευρω και δεν το δεινω ουτε με 2000 βεβαια ημουνα και λιγο ****φαρδος που βρηκα τετοιο πραγμα. Καλη τυχη!!!

Ti εννοείς? 1) Είναι λίγα τα λεφτά για μπουζούκι.
2) Είναι πολλά.

Ποιο ακριβό είναι το τρίχορδο από το τερτάχορδο?
Αθήνα μένω πες μου οδό να πάω να κοιτάξω…
Βασικά σε πυροβολώ με τις ερωτήσεις μου ,για να μην με πιάσουν κότσο.