Χρειάζομαι βοήθεια για ιδιαίτερο κούρδισμα!

Γεια χαρά σε όλους είμαι αρχάριος και παίζω τρίχορδο μπουζούκι εδώ και ένα 6μηνο εβγαλα αυτήν την εκτέλεση του <<Σκύλα μ’ έκανες και λιώνω>> του Νίκου βραχνά:

Τώρα προσπαθώ να βγάλω αυτήν εδώ του κυρίου, που λογικά παίζει του βαμβακάρη την έκδοχη.

Ως διευκρίνηση έχει ότι το κούρδισμα είναι σε <<σολ ματζόρε ρε-σι-σολ>>
Ξέρω ότι το κούρδισμα το κλασσικό είναι ρε-λα-ρέ

Το ερώτημά-μου είναι πως το κουρδίζω το ρε-σι-σολ σε σολ ματζόρε.
Απλά αυτο που κάνω είναι να κουρδίσω τις πάνω πάνω χορδές τις μπάσες σε ρε μέτά τις μεσαίες σε σι και τις τελευταίες σε σολ; το σολ ματζόρε που παίζει ρόλο;

To σολ ματζόρε εννοει οτι αν παιξεις και τις τρεις χορδες ελευθερες βγαινει η συγχορδια αυτη (αποτελειται απο αυτες τις νοτες)
Δε σε ενδιαφερει για το κουρδιασμα…

Τωρα για το πως κουρδίζεται δε γνωρίζω…
Υποθετω οτι η μπουργανα (η χοντρή) θα παει σε σολ (να τη λασκαρεις, χαμηλωμα δηλαδη) , η λα θα ανεβει σε σι και η αλλη θα παραμεινει ρε…
ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ περιμενε να σου απαντησει κανενας που το γνωρίζει σιγουρα…

ΥΓ μολις είδα το βιντεο. Νομιζω σωστα στα ειπα…

Τις ψιλες σου χορδες τις αφηνεις οπως ειναι ρε, την λα την εχω σφηξει λιγο και την εκανα σι, και την ρε μπασα την εχω σχεδον ξεκουρδισει τελειως και την εκανα σολ. Ετσι παιζοντας μετα ολο το μπουζουκι ανοιχτο βγαινει ενα σολ ματζορε, αφου αυτες ειναι οι νοτες του ρε σολ και σι, Ο Μαρκος εχει ομως κουρδισμενες την μπασα σε σι και την μεσαια σε σολ, ετσι για να ξερεις

Σας ευχαριστώ και τους δύο για την βοήθειά-σας!

Κάτι τελευταίο ακόμη, α) ο μάρκος την έχει σολ την μεσαία χορδή σφιγγοντάς την ή ξεσφίγγοντάς την; β) πως καταλαβαίνω πως πρέπει να κουρδίσω μια νότα είτε σφίγγοντας είτε ξεσφίγγοντας; εννοώ στο συγκεκριμένο πως καταλαβαίνω ότι αυτή η σόλ έπρεπε να’ ναι σολ ξεσφίγγοντας αντι να ειναι πολύ ψιλή σφίγγοντας;