Τρίχορδο τύπου Μουρτζινου από τον Χρ. Σπουρδαλάκη

Μέτα απο σχεδόν ένα χρόνο άφησα το μπουζούκι μου για ένα “Μουρτζινο”… Πέρασα απο το οργανοποίο του Χρήστου και φεύγοντας μου πρότεινε να δοκίμασω ένα “Μουρτζινο” (σκάφος παλίσανρο-Χρυσή σειρά)- ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ όργανο, απο ήχο, από αίσθηση…ακολουθεί το παιξιμό σου αβίαστα! Δυστυχώς δεν μπορούσα να κάνω αλλίως…άφησα το μπουζουκι μου
http://www.rembetiko.gr/forums/showthread.php?t=28162
το όποιο ειναι φοβερό, αλλά δεν έχω τη δυνατοτητα να τα έχω και τα δύο (εξού και δυστυχώς)!
και έφυγα με το ΤΡΙΧΟΡΔΟ μου.

Φίλε Mixalhs, καλορίζικο το όργανο και καλόπαιχτο.
Συγχαρητήρια για την επιλογή σου.Σε νιώθω πως αισθάνεσαι,
κάπως έτσι ένιωσα και εγώ πριν από κανένα τετράμηνο που πήρα
και εγώ το δικό μου ‘‘Μούρτζινο’’,χρυσή σειρά όπως το δικό σου.
Σε πληροφορώ πως ακόμα νιώθω έτσι φοβερά όποτε το πιάνω στα χέρια μου
καλήωρα όπως απόψε.
Μια ερώτηση να σου κάνω. Το δικό μου έχει οβάλ τρύπα χωρίς ροζέτα,
το δικό σου στρογγυλή με ροζέτα .Το ζήτησες έτσι ή το είχε έτοιμο ο Χρήστος;
Η ροζέτα κόβει καθόλου τον ήχο; Άν όχι επειδή μου αρέσει πολύ θάθελα να του βάλω και εγώ.
Και πάλι καλόπαιχτο…

Γεια σου Ηλία, το μπουζούκι το είχε φτιάξει ο Χρήστος εξ’αρχής με ροζέτα. Δεν κόβει καθόλου το ήχο, το όργανο αν και έχει πιο μικρό σκάφος έχει δυνατή φωνή και πολύ μελωδική.
Ποίο μπουζούκι έχεις πάρει, τη μουρνιά που είχε; βάλε καμία φώτο να το δούμε.
Σύντομα θα ανεβάσω και ηχητικό δείγμα.

Το συγκεκριμένο όργανο το είχα παίξει πριν δυο βδομάδες που είχα πάει βόλτα απ’ το Χρήστο. Μου έκανε τρομερή εντύπωση η ένταση του ήχου που έβγαζε με τόσο μικρό σκάφος. Και είναι και πανέμορφο. Ζήλευα τον τυχεράκια που θα το πάρει! Καλόπαιχτο να σου είναι :slight_smile:

20160415_222711.jpg20160415_223242.jpg20160415_223625.jpg20160415_223657.jpg20160415_223756.jpg
Φίλε mixalhs, τον Σεπτέμβρη που μας πέρασε, πήρα το ένα από τα δύο
μπουζούκια ‘‘Μούρτζινο’’ από μουρνιά που είχε φτιάξει ο Χρήστος (είχε
και ένα από ελιά-καταπληκτικό στην εμφάνιση).
Το Δεκέμβρη που το πήγα στο Χρήστο για μία ψιλορύθμιση
ότι είχε τελειώσει ένα παλισανδρένιο με σκαφτές ντούγιες
και φυσικά βερνίκια.Αυτό ήταν που λένε έρωτας με την πρώτη ματιά.
Με συνοπτικές διαδικασίες έγινε η ανταλλαγή.
Τώρα ρίχνω τις πενιές μου (όταν βρίσκω χρόνο)και το χαίρομαι…

ρε παιδιά σας διαβάζω και σας χαίρομαι που ευχαριστιέστε τα όργανά σας! αλλά έχω μια απορία σχετικά με όλες αυτές τις συχνές ανταλλαγές οργάνων. δεν είχε γίνει εξαρχής σωστή επιλογή, δεν είχατε δεθεί με το προηγούμενο όργανο, άμα θέλετε να αλλάξετε δεν σκέφτεστε να δοκιμάσετε και άλλους μαστόρους;
και αλήθεια, όσα όργανα επιστρέφονται ως ελαττωματικά (όχι λόγω γούστου δηλαδή), μετά τί απογίνονται;

Αφού πρόκειται μόνο για “μία” απορία να σου δώσω τη δικιά μου εκδοχή:

  1. Όταν βλέπεις-δοκιμάζεις ένα όργανο μεγάλο ρόλο έχει η σύγκριση, άρα επιλέγεις αυτό που σου αρέσει περισσότερο.
  2. Ειδικά στις αρχές όταν παίζεις ένα όργανο (όπως είμαι εγώ τώρα), τα γούστα σου ως προς την αισθητική του ήχου συχνά αλλάζουν και μάλιστα μπορεί να γίνει και σε μικρό χρόνο αυτό.
  3. Όταν πέφτει ένα όργανο στα χέρια σου και “ερωτεύεσαι”, θέλεις να κρατήσεις και τα δύο όργανα αλλά… αν δεν το αντέχει η τσέπη σου πρέπει να πάρεις μια απόφαση!
  4. Να δοκιμάσεις άλλο μάστορα; Συνήθως η ανταλλαγές αυτές δεν γίνονται ενώ ψάχνεις για όργανο, για να κάνεις τσάρκα, απλώς συμβαίνουν (για τους παραπάνω λόγους). Από την άλλη γιατί να αλλάξεις μάστορα, αν έχεις βρει κάποιον που εμπιστεύεσαι και ταιριάζει η αισθητική σας και σου δίνει το δικαίωμα της ανταλλαγής ανέξοδα.
  5. Για τα ελαττωματικά όργανα, αν και δεν ξέρω περίπτωση, λογικά θα ανακατασκευάζονται αν και δεν νομίζω ότι με το Χρήστο πρέπει να ανησυχείς, αφού η εγγύηση που δίνει παραμένει, όπως και το δικαίωμα ανταλλαγής.
    Τέλος για να μιλήσω και τελείως προσωπικά, πριν πάω στον Σπουρδαλάκη είχα επιλέξει οργανοποιό , έκανα μια βόλτα και σε αρκετούς άλλους εξίσου πολύ καλούς αλλά για μένα στο τέλος η επιλογή ήταν ξεκάθαρη.
    Δεν ξέρω αν στην έλυσα την απορία αλλά προσπάθησα.

— Νέο μήνυμα προστέθηκε στις 09:59 ::: Το προηγούμενο μήνυμα δημοσιεύθηκε στις 09:42 —

Για να καταλάβω…έδωσες το Μούρτζινο απο Μουρνιά και πήρες τον παραπάνω από παλίσανδρο;
είχα δεί τη μία απο τις δύο μουρνίες πριν οπλιστεί…ήταν πανέμορφη.
Η ελιά αν και σαν εμφάνιση είναι καταπληκτική, σαν ήχο δεν μου ταιριάζει. βέβαια ένα φιλαράκι μου μαζεύει λεφτά για να πάρει μούρτζινο απο ελια.
Όσο για τη ροζέτα, αν θέλεις να βάλεις λογικά θα πρέπει ν’αλλαξεις καπάκι, κάτι που θεωρώ βλακία, έκτος αν θέλεις ροζετα στην οβαλ τρύπα, που προσωπικα δεν θα μου αρεσε.

Ως απάντηση στην απορία γιατί αυτές οι τόσο συχνές αλλαγές στα
όργανα θα ξεκινήσω λέγοντας ότι ‘‘ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο’’.
Φυσικά και δένεσαι με το όργανό σου, ιδίως αν είναι και από τα
πρώτα σου (έχω μπουζούκι 20ετίας και βάλε).
Από την άλλη όσο μπαίνεις βαθύτερα σε αυτό το μαγικό κόσμο της
λαικής-ρεμπέτικης μουσικής τόσο ψάχνεις τη λεπτομέρεια.Αν είσαι
και λίγο’‘άρρωστος’’ με το θέμα τότε άστα
Μην ξεχνάμε πως συνήθως κάθε αναβάθμιση σημαίνει και οικονομική
επιβάρυνση που στην εποχή μας έχει και αυτό την αξία του
Το επιστραφέν όργανο δε σημαίνει πως είναι και σκάρτο.Έχει την
αξία που αντιστοιχεί στο βαλάντιο που διάθεσες να το αποκτήσεις, την οποία αξία
του έχει εξαρχής προσδώσει ο εκάστοτε κατασκευαστής

      Καλημέρα και ευχαριστώ για τη φιλοξενία των απόψεών μου.

μάλλον ακούστηκα κάπως “ξινός” αν κρίνω από τις απαντήσεις. απλά εξέφρασα μια εύλογη απορία αφού βλέπω να συμβαίνουν συχνά τελευταία ανταλλαγές οργάνων λόγω γούστου -και μάλιστα οργάνων που η αρχική επιλογή είχε γίνει αρκετά προσεκτικά.
όσο για τις αντικαταστάσεις λόγω κακοτεχνιών, έχω δει αρκετές αυτά τα χρόνια. σε κάποιες με σοβαρά και ριζικά προβλήματα, πραγματικά ανησυχώ για το αν ο μάστορας θα αντικαταστήσει ό,τι χρειάζεται ή αν θα επωμιστεί το κόστος ενός προβληματικού οργάνου -το οποίο μάλιστα είχε πουλήσει λίγο πριν ως κανονικό.
με κάποιους μαστόρους δε, έχει συμβεί με απανωτές αντικαταστάσεις πάλι να μην βρίσκεται ένα σωστό όργανο… θεωρώ στοιχειώδη και τίμια πράξη την αντικατάσταση ενός ελαττωματικού οργάνου, αλλά όταν αυτό γίνεται με περισσή ευκολία δίνει την ευκαιρία στον οργανοποιό να πουλάει πρόχειρα όργανα κι όποιος ασχοληθεί μετά. κι αν ασχοληθεί, το αλλάζει και το διαφημίζει κιόλας.

Φίλε Liga Rosa

Με ενδιαφέρον θα ήθελα να ακούσω εαν αυτές οι κακοτεχνίες που αναφέρεις και μάλιστα με ριζικά προβλήματα, τα πρόχειρα όργανα κτλ που αναφέρεις τα έχεις δει σε όργανα του Σπουρδαλάκή, και εαν όχι σε ποιους οργανοποιούς αναφέρεσαι. Επειδή ο λόγος είναι γραπτός και επειδή το θέμα αυτό είναι για τους Μούρτζινους του Σπουρδαλάκη και γενικότητες εύκολα παραξηγούνται θα ήθελα να ακούσω λίγο πιο συγκεκριμένα πράγματα.

δεν έγραψα τυχαία σε αυτό το θέμα, αν και δεν αφορά αυτή τη σειρά (απλά πήγε η κουβέντα στις απανωτές αλλαγές). τώρα τί να πώ, άμα δεν μιλάνε οι ίδιοι οι κάτοχοι…
αφορά και άλλους οργανοποιούς επίσης, αλλά όχι στην έκταση που έχει πάρει η ανταλλαγή ως επίσημη και συχνή πρακτική σε αυτό το εργαστήριο. επίσης με διαφήμιση και τεχνολογία που κανονικά δεν θα επέτρεπε τόσες κακοτεχνίες. ουφ, τα είπα και ησύχασα.

αυτό φίλε μου έγινε προφανές απο την πρωτη στιγμή… Αυτό που κάνεις λέγεται επιοικώς κατινιά. Με υπονοούμενα βάζεις σκέψεις και πετάς λάσπη.

δεν πήγε απλα η κουβέντα, την πήγες απο το πρώτο σου ποστ…και το παιζεις αδιαφορος…άκου “απλά πήγε η κουβέντα”.

χώρις να είσαι ή να έχεις υπάρξει κάτοχος και πελάτης του Χρήστου υπονοείς οτι δεν ειναι καλός οργανοποιος και μάλιστα έχει και πονηρές πρακτικές. και αυτό απο το πρώτο σου ποστ. περίεργη τόση εμπάθεια και μάλιστα χωρίς να είσαι “θύμα”.

μια γενικότητα για ξεκάρφωμα, αν σκεφτείς οτι βρισκόμαστε στο σημείο του φορουμ που αφορά μονο τον ΣΠΟΥΡΔΑΛΑΚΗ.

χρησημοποιείς εκφράσεις και περιγράφεις πραγματα αβάσιμα ως δεδομενα…δημιουργεις απλα εντιπώσεις.

Για την ανταλλαγη που τόσο αλλεργικός είσαι θα σου πω την λογική:
Ο Σπουρδαλάκης κάνει κατι πολυ εξυπνο (οχι πονηρό) και τίμιο…αναγνωρίζει την αξία του οργάνου του όσος χρόνος κι αν περάσει.
Έξυπνο το βρίσκω για δύο κυριως λόγους γιατι αφενώς αν έχεις κάποιο όργανο καποια χρόνια είναι δύσκολο να το αποχωριστείς και αφετέρου κρατάει την αξία των οργάνων του. Τίμιο είναι επειδή αναγνωρίζει το πόσο που του εμπιστευτηκε ο κάθε πελάτης για όργανο όσος καιρός κι αν περάσει. Τι άλλο να πουμε δλδ…;
και τέλος να απαντήσω και σε μια απορια που πιθανο να σου δημιουργήθηκε…
Με πείραξε τοσο η συμπεριφορά σου επειδή
1.Υπερασπιζομαι τις επιλογές μου
και
2. Ανέβασα ένα πόστ για δημοσιοποιήσω τη χαρά μου για το νεο μου όργανο και κάθεσαι και μου βαζεις σπιουνιές!
Λίγο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ρε παιδια!!

κατ’αρχήν δεν έχω πρόθεση να σου χαλάσω το θέμα ή να σου μειώσω την χαρά του καινούριου οργάνου. το ξαναλέω κι το εννοώ, χαίρομαι που γουστάρετε με τα μπουζουκάκια σας, και ειλικρινά ζητώ συγγνώμη που σου χάλασα την χαρά του καινούριου οργάνου.
τώρα για λάσπες, κατινιές και σπιουνιές συγγνώμη αλλά δεν είναι η ειδικότητά μου. έχω μιλήσει και για άλλα κακώς κείμενα αν με παρακολουθείς, πέρα από το συγκεκριμένο εργαστήριο. η πιάτσα τα έχει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι, και επειδή πολύς κόσμος διαβάζει και κρίνει μέσω ίντερνετ (κακώς βέβαια) θεωρώ καλό να υπάρχει και η άλλη άποψη.
το καλύτερο είναι ο καθένας να κάνει τις βόλτες του και τις δοκιμές του σε καινούρια και παλιά όργανα. καλώς ή κακώς όμως, η δημοσιότητα και η διαφήμιση επηρρεάζουν αποφάσεις. λόγω δουλειάς έχω δεί αρκετά εξαιρετικά όργανα του σπουρδαλάκη, επίσης πάντα διαφημίζω τις χορδές αν έχεις παρατηρήσει -κι έχω αφήσει ένα σεβαστό ποσό εκεί. επίσης όμως έχω δεί αρκετά προβλήματα σε όργανα που δεν τα λες φτηνά (ακόμα και την “οικονομική” σειρά). καπάκια, φιγούρες, κάρμπον…
ε, το αναφέρω κι όποιος θέλει ας το λάβει υπ’όψιν του.
φιλικά,
νίκος

Χαιρετώ την παρέα σας και επιχαίρω για όλους ανεξαιρέτως που ασχολείστε με τόσο πάθος με ζητήματα οργανοποιίας και μάλιστα σας ευχαριστώ που αναφέρεστε και στη δουλειά του εργαστηρίου μας.

Ο φόρτος εργασίας είναι τόσος που δεν μου επιτρέπει να παρακολουθώ όσο συχνά θα ήθελα τις πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσες συζητήσεις του φόρουμ και ακόμη πιο σπάνια έχω την ευκαιρία να συμμετέχω ενεργά.

Στη συγκεκριμένη συζήτηση δεν είχα σκοπό να εμπλακώ, αλλά άλλαξα γνώμη από τη στιγμή που αμφισβητείται η επαγγελματική μου επάρκεια και τίθεται, έστω και έμμεσα, εν αμφιβόλω ο έντιμος επαγγελματισμός που χαρακτηρίζει ολόκληρη τη δουλειά μας, κομμάτι της οποίας είναι και οι εγγυήσεις που συνοδεύουν κάθε όργανο του εργαστηρίου μας.

Πραγματικά φίλε @liga_rosa δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να απολογηθώ για το ότι παρέχω γραπτά στον μουσικό τη δυνατότητα: εάν και όποτε καιόσες φορές θελήσει να αλλάξει το όργανο με άλλο, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, πληρώνοντας μόνο εφόσον υπάρξει διαφορά τιμής ανάμεσα στο επιστρεφόμενο όργανο και στο νέο. Μάλιστα, όταν το όργανο που αλλάζεται δεν με αναγκάζει να αλλάξω βερνίκια ή τάστα, η αξία της επιστροφής είναι στο 100% της αρχικής τιμής. Μόνο αυτές οι δύο φθορές ανήκουν στην ευθύνη του μουσικού. Οποιαδήποτε άλλη πιθανή δυσλειτουργία είναι αποκλειστικά δική μου ευθύνη και αποκαθίσταται χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση του μουσικού. Εάν λοιπόν χρειαστεί να αφαιρεθεί -για τις δύο αυτές αιτίες- οτιδήποτε από την αρχική τιμή (το μέγιστο ποσό είναι 300 ευρώ) τούτο γίνεται πάντα και χωρίς εξαίρεση μετά από συζήτηση και συμφωνία με τον ενδιαφερόμενο.
Οι αλλαγές πρώτα από όλα δεν είναι τόσες πολλές όσες νομίζεις. Απλώς κυκλοφορούν πάνω από χίλια δικά μας όργανα και σε αυτό τον όγκο, το μικρό ποσοστό των αλλαγών σου φαίνεται μεγάλο σαν απόλυτο νούμερο. Οι λόγοι που κάνουν έναν μουσικό να αλλάξει όργανο αφορούν συνήθως στην τελειομανία και το «δημιουργικό ανικανοποίητο» που χαρακτηρίζει πολλούς.
Ένας ακόμα παρόμοιος λόγος είναι η εξέλιξη του επιπέδου των οργάνων του εργαστηρίου εξαιτίας και των καινοτομιών που υιοθετούμε. Για παράδειγμα, πολλοί μουσικοί θέλησαν να αλλάξουν το όργανό τους από τη στιγμή που βρήκαν πως τα νέα ανακλαστικά σκάφη δίνουν καλύτερο αποτέλεσμα από το παλιό τους όργανο.
Επίσης ένας τρίτος λόγος είναι ότι πολλοί διευκολύνονται από τη δυνατότητα που τους παρέχεται και αναβαθμίζουν το όργανό τους κάθε φορά με το ποσό που τους επιτρέπει το βαλάντιό τους. Ορισμένοι στο τέλος μετά από όσες αλλαγές χρειαστούν, καταλήγουν με ένα όργανο τέτοιας αξίας που ενδεχομένως δεν θα μπορούσαν να αποκτήσουν εξ αρχής, ιδιαίτερα στη συγκεκριμένη συγκυρία που όλοι βιώνουμε.
Στις ελάχιστες εξαιρέσεις οργάνων (που αφορούν σε κατασκευές που ανάγονται στο απώτατο παρελθόν), επειδή ρωτάς “

όσα όργανα επιστρέφονται ως ελαττωματικά (όχι λόγω γούστου δηλαδή), μετά τί απογίνονται
, είναι αυτονόητο πως θα ξαναπουληθούν μόνο εφόσον είναι απόλυτα ασφαλή. Άλλωστε οποιαδήποτε δυσλειτουργία πλήττει μόνο εμάς, που είμαστε υπεύθυνοι για όλο το όργανο (για παράδειγμα και για τα κλειδιά), εκτός από φθορές σε τάστα και βερνίκια.
Είναι πραγματικά κρίμα που στην Ελλάδα δεν έχει αναπτυχθεί όσο θα έπρεπε η κουλτούρα της αυξημένης αξίας που έχει το χρησιμοποιημένο και παλιό όργανο, που έχει ωριμάσει και έχει αποδείξει την αξία και την αντοχή του στο πέρασμα του χρόνου. Τέτοιες υπεραξίες απολαμβάνουν συνήθως ιστορικά όργανα ή δημιουργήματα σπουδαίων εκλιπόντων τεχνιτών. Αυτή η σωστή αντίληψη θα μπορούσε να εξαπλωθεί και για τους σύγχρονους οργανοποιούς, εφόσον φυσικά το όργανο είναι ανέπαφο από την προηγούμενη χρήση και από τη δοκιμασία του στο χρόνο. Γι αυτό και οι εγγυήσεις μας είναι μεταβιβάσιμες όταν κάποιος θέλει να μεταπωλήσει το όργανό του, εφόσον ελεγχθεί από εμάς και αποκλειστεί κάποια σοβαρή τεχνική επέμβαση άλλου συναδέλφου.
Αλλά όλα τα παραπάνω, καθώς και άλλα που μπορεί να δημιουργούν απορίες και αφορμή για διευκρινήσεις, θα μπορούσα να σου τα εξηγήσω προφορικά, όπως άλλωστε γίνεται χρόνια τώρα με κάθε ενδιαφερόμενο.

Δεν μπορώ παρά να συμπεράνω ότι δεν σου αρέσουν τα όργανά του εργαστηρίου μας. Είναι απόλυτα σεβαστό το δικαίωμα οποιουδήποτε να έχει τις οποιεσδήποτε προτιμήσεις, αλλά θα ζητούσα να είμαστε προσεκτικοί όταν καταθέτουμε δημοσίως κάτι τόσο ανακριβές όπως:

“τεχνολογία που κανονικά δεν θα επέτρεπε τόσες κακοτεχνίες”
.
Εάν ίσχυαν αυτά που λες και ήταν πράγματι «τόσες», τότε δεν θα επέτρεπαν στο εργαστήριο να αυξάνει την πελατεία του ούτε καν να υπάρχει για 38 χρόνια.
Επίσης δεν ξέρω γιατί μια οποιαδήποτε τεχνική αστοχία (της τάξεως του 1 - 3 %), που θεωρείται στατιστικώς αποδεκτή σε κάθε τεχνική κατασκευή, θα πρέπει να την επιβαρύνεται οποιοσδήποτε άλλος εκτός από τον τεχνίτη.
Λες :

Θεωρώ στοιχειώδη και τίμια πράξη την αντικατάσταση ενός ελαττωματικού οργάνου, αλλά όταν αυτό γίνεται με περισσή ευκολία δίνει την ευκαιρία στον οργανοποιό να πουλάει πρόχειρα όργανα κι όποιος ασχοληθεί μετά. κι αν ασχοληθεί, το αλλάζει και το διαφημίζει κιόλας.

Συμφωνώ μαζί σου ότι είναι στοιχειώδης υποχρέωση η αποκατάσταση οποιασδήποτε τεχνικής αστοχίας και θα προσέθετα για πάντα (η οργανοποιία δεν είναι popart).
Αν λοιπόν, άλλαζα το όργανο με δυσκολία τότε θα έδινα τροφή σε σκέψεις του τύπου: πούλησε κάποιο ελαττωματικό όργανο και δεν θέλει να το αλλάξει. Τώρα που γίνεται με

περισσή ευκολία
, όπως λες, πάλι βρίσκει αφορμή η σκέψη για να θέσει εν αμφιβόλω την επαγγελματική ηθική του οργανοποιού.
Με λίγα λόγια, ούτε η δυσκολία ούτε η ευκολία ικανοποιεί… Η ανταλλαγή εμφανίζεται ως ύποπτη, ιδίως όταν παρέχεται
ως επίσημη και συχνή πρακτική σε αυτό το εργαστήριο”.

Συμπέρασμα (δικό μου): Τι άλλο θα μπορούσε να είναι όλο αυτό εκ μέρους σου εκτός από ανεξήγητη κακοπιστία και αδικαιολόγητη προκατάληψη;
Παρόλα αυτά επειδή η παρεξήγηση δεν είναι κάτι ασυνήθιστο, θα υπερασπιστώ έως εσχάτων το δικαίωμά σου να εκφράζεις την άποψή σου ή ακόμα και την αγανάκτησή σου

ουφ, τα είπα και ησύχασα
σε οποιοδήποτε δημόσιο χώρο. Φτάνει μόνο να είναι έγκυρη (και) ως προς το πλήθος των περιπτώσεων που επικαλείσαι αλλά και τεχνικά τεκμηριωμένη.
Εάν πραγματικά θέλεις διευκρινήσεις είμαι στη διάθεσή σου (δια μέσω και της προφορικής επικοινωνίας).
Δεν σκοπεύω να επανέλθω στο θέμα. Σε κάθε άλλη περίπτωση δεν έχω πραγματικά ούτε το χρόνο ούτε τη διάθεση καθώς θεωρώ μάταιο να εμποδίσεις κάποιον που δεν έχει να χάσει τίποτα και επιλέγει συνειδητά και ίσως δογματικά να πετάει λάσπη στον ανεμιστήρα.

1 «Μου αρέσει»

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω όταν τίθενται εύλογα ερωτήματα γιατί αυτά να μετατρέπονται σε λάσπη ανεξήγητη κακοπιστία και αδικαιολόγητη προκατάληψη; Δεν καταλαβαίνω δηλαδή γιατί ο liga rosa αμέσως αμέσως με τα ερωτήματα που έθεσε να έγινε κακοπροαίρετος?

Μας ενδιαφέρει να ακούμε μόνο τα καλώς κείμενα και να μην δίνουμε βάση στα κακώς? Είναι σωστό σε μία κοινότητα όπως είναι το ρεμπέτικο φόρουμ να μην τολμήσει κάποιος να ρωτήσει κάτι για έναν οργανοποιό μην τυχόν και τον φέρει σε δύσκολη θέση?

λυπάμαι που η αρνητική κριτική γίνεται αντιληπτή ως λάσπη και κακοπιστία. ευχαριστώ το φόρουμ για την στήριξή του, δεν θέλω να συνεχίσω εφ’όσον η κάθε πλευρά κατέθεσε την άποψή της. νομίζω πως ήμουν σαφής στους προβληματισμούς μου που φυσικά παραμένουν, όπως σαφέστατη ήτανε η απάντηση του ίδιου του κου σπουρδαλάκη -και τον ευχαριστώ για αυτό.
εξάλλου (εφόσον υπάρχει η δυνατότητα και η ευκαιρία) η κατ’ιδίαν κουβέντα με τον άμεσα ενδιαφερόμενο πρέπει να προηγείται της δημόσιας κριτικής, και παραδέχομαι πως σε αυτήν την περίπτωση δεν τήρησα αυτόν τον κανόνα. επιφυλάσσομαι για μια συζήτηση στο εργαστήριο κάποια στιγμή, σεβόμενος τον χρόνο του οργανοποιού.
όπως και να έχει, να χαιρόμαστε τα όργανά μας!

Γιατί φιλε κώστα έτσι λέγεται εξ ορισμού οταν δημόσια μεταφερεις απόψεις αρχικά με υπονοουμενα και χωρίς συγκεκριμένα παραδείγματα (αποδείξεις).
Τέλος πάντων νομίζω οτι το κουρασαμε, απο τη στιγμή που μίλησε και ο Χρήστος. Τέλος για να επανέλθω στο αρχικό θέμα…Η μπουζουκάρα έχει κανει πάταγο σε 2 παρεες που πρόλαβα να κάνω!Αν προλάβω θα ανεβασω και ήχο.

Φίλε Μιχάλη εγώ δεν είδα πουθενά υπονοούμενα …Οι ερωτήσεις ήταν σαφέστατες και απαντήθηκαν και από τον κύριο Σπουρδαλάκη. Οπότε μένω μόνο σε αυτό. Δεν υπήρχε πουθενά πρόθεση από τον liga rosa να μειώσει την δουλειά του κυριου Σπουρδαλάκη…

Καλορίζικο και από μένα το όργανο περιμένουμε ήχο:088:

Καμιά φορά παιδιά έχουμε την τάση να είμαστε υπέρ το δέον ευαίσθητοι στα αρνητικά σχόλια. Αν κάποιος γράψει γενικόλογα και αναπόδεικτα κάτι καλό, κανείς δε θα τον ρωτήσει πού το στηρίζει. Θα τον ρωτήσουμε όμως αν γράψει κάτι κακό. Μπορεί και να είναι όντως παράλειψη, αλλά αυτό δε σημαίνει αυτόματα ότι υπάρχει πρόθεση λασπολογίας και κατινιάς.

Στην περίπτωσή μας ο Λίγκα έγραψε «διερωτώμαι…», σ’ ένα χώρο όπου υπάρχει η δυνατότητα να απαντήσει κανείς στις απορίες του, και ειδικότερα ο κ. Σπουρδαλάκης που είναι και γνωστό ότι είναι μέλος του φόρουμ, και πράγματι ήρθε ο ίδιος -αλλά και άλλα μέλη- και απήντησαν.

Γι’ αυτό ακριβώς είναι τα φόρουμ.

Αγαπητέ φίλε KwstaP πραγματικά δεν ξέρω τι ακριβώς δε κατάλαβες απο αυτά που λέει ο liga rosa…η διαφορά κατά την γνώμη μου μεταξύ κριτικής και λασπολογίας είναι οτι η λάσπη κρύβεται πίσω απο γενικότητες.
Δηλαδή εαν έλεγα οτι το ρεμπέτικο φόρουμ είναι μια συμμορία εγληματιών χωρίς να έχω τεκμήρια και μετά θα σου έλεγα και αυτό

ε, το αναφέρω κι όποιος θέλει ας το λάβει υπ’όψιν του.
για εσένα σαν συντονιστή θα σου ακούγονταν σαν “κριτική” ή σαν μια ευκολη συκοφαντία για την δημιουργεία εντυπώσεων ; Ας μην κρυβόμαστε πίσω απο το δάκτυλο μας όλοι μπορούμε να καταλαβουμε μια καλοπροεραιτή κριτική ακόμα και εαν είναι αρνητική .