Σπύρο
Όχι φίλε μου καλέ δεν είναι έτσι όπως τα λες τα πράγματα
Τι θεωρείς σαν ελάττωμα πάνω σε ένα μπουζούκι;
Το γνωρίζεις ότι αρκετά από τα όργανα του Ζοζέφ έχουνε βουλιαγμένο καπάκι;;;
Και παίζουν και σε πίστες και σε στούντιο;;;
Το θεωρείς ελάττωμα;;;
Δεν περίμενα ποτέ ότι θα άκουγα ή θα διάβαζα μία τόσο λάθος απάντηση γιατί πίστεψέ με είναι ότι πιο λάθος απάντηση έχω ακούσει και διαβάσει
Δεν κατηγορώ ούτε κατακρίνω την άποψή σου θέλω να με καταλάβεις
Ίσα-ίσα την σέβομαι
Πίστεψέ με έχω φάει τη ζωή μου όλη πάνω στο θέμα του ήχου και πάνω στο θέμα του καλού ήχου
Ένα μπουζούκι ντενεκέ αν το έπιανε ο Χιώτης ο μπέμπης ο Ζαμπέτας ο Ιορδάνης ο τσιμπίδης ο πάππος ο Καραντίνης ο Στεργίου ο Δράμαλης ο Παλαιολόγου ο σπόρος ο Ζαχαρίου ο Νικολόπουλος ο βύζας ο Πολυκανδριώτης ο τεράστιος Τσιτσάνης και και και και δεν μπορώ να τους αναφέρω όλους και έπαιζαν θα βουλοναν τα αυτιά μας και θα μέναμε με το στόμα ανοιχτό από αυτό που θα ακούγαμε όπως και γίνεται κάθε φορά που ακούμε τους παραπάνω κολοσσούς
Ο ντενεκές είναι τενεκές αλλά το χέρι μπορεί να τον μετατρέψει σε αριστούργημα
Και όπως μου έδωσες την πάσα θα σου αναφέρω και αυτό
Τα κορυφαία λοιπόν ονόματα κατασκευαστών μπουζουκιού στην εποχή που ζούμε δεν επιτρέπεται να κάνουν λάθη τα οποία αντιλαμβάνεται το αυτί μας
Εγώ σαν μπουζουξής ότι όργανο έχει περάσει από τα χέρια μου το είχα πάντα με δύο καβαλάρηδες
Τεράστια υπόθεση ο καβαλάρης αδελφέ πίστεψέ με
Γιατί άραγε να είχα δύο καβαλάρηδες για κάθε μπουζούκι;;;
Ο συνδυασμός μπουζουκιού με μικρόφωνο μπουζουκιού ηλεκτρικού ήχου πέννας μαγνήτη χώρου εγκατάστασης ηχείων κονσόλας watt ρυθμίσεις frequencies πόσο μεγάλος είναι ο χώρος πόσο μικρός είναι ο χώρος τι κόσμο έχει μέσα έχει μεγάλη σημασία αδελφέ ψάξτο λίγο εκεί και σου μιλάω πολύ φιλικά και εμπειρικά
Στα μαγαζιά που έχω δουλέψει που είναι πάρα μα πάρα πολλά έχω κάνει άπειρα πειράματα όχι μόνο εγώ αλλά και πολύ μεγάλα ονόματα
Κάποτε βρέθηκε ένα πάρα πάρα πολύ μεγάλο όνομα του μπουζουκιού σε ένα μαγαζί το οποίο δούλευα και με πλησίασε και μου είπε
Πες μου πόσα θες να σου αγοράσω το μπουζούκι και τα μηχανήματα που έχεις γύρω σου γιατί αυτόν τον ήχο που ακούω δεν τον έχουν ακούσει ποτέ τα αυτιά μου
Μιλάμε για τεράστιο όνομα του μπουζουκιού
Στον ίδιο χώρο λοιπόν με δύο διαφορετικά μπουζούκια με τον ίδιο μαγνήτη με την ίδια πένα με τις ίδιες χορδές με την ίδια ρύθμιση η διαφορά σε ποσοστό τοις εκατό ήταν 80% διαφορετικοί
Το μπουζούκι λοιπόν το οποίο παίζει σε μία αίθουσα 2.000 κόσμον είναι προσαρμοσμένο να παίξει στα μηχανήματα τα οποία υπάρχουν εκεί
Όταν αυτό το όργανο λοιπόν το πάρεις να πας να παίξεις σε μία αίθουσα 70 και 100 ανθρώπων δεν θα ακούσεις αυτό που ακούς στην παραπάνω περίπτωση γιατί υπάρχει παράγοντας και όχι ελάττωμα
Πόσες φορές εμείς οι ίδιοι ακούμε το μπουζούκι μας τη μία μέρα να είναι λίγο μουντό και την άλλη να ανασαίνει και λέμε τι φταίει και τι φταίει και τι φταίει
Σε μετρήσεις που έχουν γίνει και μιλάω πάντα με γνώση των πραγμάτων αυτό που φταίει τις περισσότερες φορές έχει να κάνει καθαρά Με τα αυτιά μας και όχι με το όργανο
Πάντα βέβαια μιλάμε στα πλαίσια ότι προσέχουμε το όργανο
Ένα όργανο το οποίο οι χορδές από τα τάστα είναι λίγο πιο ψηλά από το συνηθισμένο σκάνε πολύ καλύτερα από ένα όργανο το οποίο είναι αλοιφή
Αυτό το όργανο λοιπόν δεν έχει ελάττωμα απλά δυσκολεύει λίγο τα δάχτυλα του παίχτη σε γρήγορα πράγματα
Έχω παίξει σε δίσκο με τρία διαφορετικά μπουζούκια
Άλλο μπουζούκι σε ζεϊμπέκικο άλλο μπουζούκι σε τσιφτετέλια και άλλο σε ρούμπα
Μπορείς να καταλάβεις και να μου πεις το γιατί;;;
Φιλικά πάντα