Το οποίο εν τω μεταξύ είναι ταξίμι και μετά καρσιλαμάς 2+2+2+3. Συνήθως έτσι ονοματίζανε μια ηχογράφηση όταν είχε δύο μέρη, πχ “Ταξίμι αθηναϊκό (πρώτο μέρος) και ζεϊμπέκικο (δεύτερο μέρος)”. Δηλαδή ο αγριλαμάς είναι το ταξίμι; Ή απλά το γνωστό δίστιχο σε αγριλαμά αντί για το πιο συνηθισμένο τεσσάρι;
Τον όρο αγριλαμάς δεν τον χρησιμοποιώ μέχρι να αποδειχτεί ότι όντως έτσι λέγανε τον καρσιλαμά σε 2+3+2+2, θεωρώ πως είναι μια από τις πολλές παρανοήσεις και αυθαίρετες νοηματοδοτήσεις. Αν φυσικά παρουσιαστούν στοιχεία εννοείται πως θα αναθεωρήσω.