Προβλημα με τον τζουρα

Χαίρετε κύριοι και καλώς σας βρήκα.
Θα ήθελα τη βοήθειά σας σχετικά με ένα πρόβλημα που έχω με τον τζουρά και μ’ έχει στενοχωρήσει πολύ.

Είμαι αρχάριος, διάλεξα τον τζουρά γιατί τον άκουσα κι έπαθα πλάκα.
Πίστευα επίσης πως θα ήταν πιο εύκολος από το μπουζούκι… Τέσπα,
Το θέμα έχει ως εξής:

Πρόβλημα 1ο:
Κουρδίζω με το ηλεκτρονικό κουρδιστήρι, τις χορδές ανοιχτές, σε θέση, κανονικά. Ωστόσο όταν πάω να παίξω τη ΡΕ στο 5ο τάστο της ΛΑ, είναι τέρμα φάλτσο, συγκριτικά με την ανοιχτή ΡΕ.

Πρόβλημα 2ο:
Όλες οι χορδές, ανοιχτές φαίνονται μια χαρά κουρδισμένες (στο κουρδιστήρι “καρφώνουν” στο κέντρο). Όσο όμως ανεβαίνω στην ταστιέρα, τόσο ο τόνος τσιμπάει προς τα πάνω. Όταν φτάνω στις πιο ψηλές νότες η απόκλιση αγγίζει παραπάνω από ημιτόνιο!!!

Είναι φάλτσος από κατασκευής του; Διορθώνεται; Μήπως πρέπει να μετακινήσω τον κάτω καβαλάρη σε κάποια στάνταρ απόσταση;

ΥΓ: Χορδές έβαλα καινούριες και το πρόβλημα παραμένει… Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

Υπόχρεος,

Μιχάλης

Δεν νομίζω οτι αυτά το όργανα μπορούν να αποδώσουν 100% ότι γράφει το κουρδιστήρι σε κάθε τάστο γιατι δεν είναι ακριβώς καλοσυγκερασμένα. Αν όμως το κούρδισμά σου ψηλώνει πολύ όσο ανεβαίνεις στην έκταση (και το ακούς) μπορείς να δοκιμάσεις να αυξήσεις το μήκος χορδής λιγο τραβόντας τον καβαλάρη πίσω(δεξιά όπως κρατας το όργανο όταν παίζεις). Δοκίμασε με το μηχανημα σου την οκτάβα. Στην σωστή θέση του καβαλάρη θα πρέπει να είναι σχετικά σωστή.

Επεξεργασία: Μπορεί να διαπιστώσεις οτι το μηχάνημα σε κάνει να βάλεις τον καβαλάρη λίγο στραβά(ελάχιστα), με την χαμηλή ρε ελάχιστα μακρύτερη σε μήκος . Αυτό είναι φυσιολογικό.

Κοίτα σχετικό thread για την θέση του καβαλλάρη.

http://www.rembetiko.gr/forums/showthread.php?22098-�����-����������-����-��������-8������-�����������

http://www.rembetiko.gr/forums/showthread.php?19855-����-��������&highlight=��������+��������

Από πού τον πήρες; Ποιός τον έφτιαξε; Μήπως να τον πας και στον μάστορα μια επίσκεψη;