Παρτιτούρες

Λοιπόν, οι κανόνες έχουν ως εξής:

"
Τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται για τις παρτιτούρες…
Απαγορεύονται τα μηνύματα που έχουν σχέση με ανταλλαγή παρτιτούρων μέσω του φόρουμ. Για το λόγο αυτό απαγορεύεται:
α) η δημοσίευση links τα οποία παραπέμπουν σε παρτιτούρες που δεν διακινούνται νόμιμα.
β) το ανέβασμα παρτιτούρων στο φόρουμ.
γ) να ζητάτε να σας στείλουν παρτιτούρες σε κάποιο email σας.

Επιτρέπεται η αναζήτηση παρτιτούρων και οι ερωτήσεις για αυτές.
πχ1: Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει παρτιτούρα με το τάδε τραγούδι;
πχ2: Που μπορώ να βρω παρτιτούρες με τραγούδια του Τσιτσάνη;"

Για αυτό το λόγο εγώ θα κάνω την εξής δήλωση που πιστεύω ότι δεν αντιβαίνει τους κανόνες…

Όποιος θέλει να βρεί παρτιτούρες μπορώ να τον βοηθήσω να βρεί από αλλού… ΟΧΙ να του δώσω!!!

Απλά ας μου στείλει ένα προσωπικό μήνυμα…

Αν για οποιοδήποτε λόγο θεωρηθεί, ότι το θέμα αυτό, αντιβαίνει στους κανόνες, παρακαλώ να κλειδωθεί και να διαγραφεί αμέσως…

Ένα πολύ καλό μέρος να ψάξει κανείς για παρτιτούρες (ναι, και ρεμπέτικες), είναι η Μέγάλη μουσική Βιβλιοθήκη της Λίλλιαν Βουδούρη. Η βιβλιοθήκη στεγάζεται κτίριο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών (Βασιλείσης Σοφίας και Κοκκαλη) και είναι από τις μεγαλύτερες πηγες πληροφόρησης στον τομέα της παρτιτούρας, αλλά και της μουσικής γενικότερα.

Βέβαια, όπως είναι αναμενόμενο, δίνει βάση, και το μεγαλύτερο μέρος του υλικού της ανήκει στην κλασσική ελληνική και ξένη μουσική, όμως έχει και αρκετες παρτιτούρες λαικών συνθετών (για παράδειγμα, από μία πολύ πρόχειρη αναζήτηση που έκανα, βρήκα δύο βιβλία με παρτιτούρες του Τσιτσάνη).

Στα βιβλία επιτρέπεται η φωτοτύπηση, αλλά μπορεί κανείς να πάρει μαζί το όργανό του και να μελετήσει εκεί. Ακόμη, το αρχείο περιέχει και πάρα πολλά cd ελληνικής λαικής μουσικής, από Ross Daly, μέχρι προπολεμικά σπάνια ρεμπέτικα (εγώ προσωπικά βρήκα ένα cd του Σοφρωνίου που δεν είχα βρει πουθενά αλλού).
Θέλει βέβαια σχολαστικό ψάξιμο, γιατί ο όγκος του υλικού είναι πολύ μεγάλος…

Link : www.mmb.org.gr

Γύρω στο 2003-4 πήγαινα για έρευνα στη βιβλιοθήκη του Μεγάρου κι όντως έχει εντυπωσιακό αριθμό βιβλίων και ηχητικών για πολλά είση μουσικής. Με εκνεύριζε όμως ότι το κλίμα ΔΕΝ ήταν φιλικό. Τότε, γιατί τώρα δεν έχω ιδέα.

Αλήθεια?
Κρίμα, γιατί αυτό είναι εις βάρος τους…:087::026::106:
Προσωπίκά δεν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο, αλλά ίσως αυτό να οφείλεται και στο ότι γνωρίζομαι με αρκετα από τα μέλη του προσωπικού.
Ίσως η συμπεριφορά που αναφέρεις να εγκυται στο ότι γενικά στο Μέγαρο οφειλουν όλοι να είναι πολύ τυπικοί, να ακολουθούν τους κανόνες κατά γράμμα, και, επειδή δεν είναι δημόσιο ύδριμα αλλά ιδιωτικό, μπορούν ανα πάσα στιγμή και πολύ εύκολα να απολυθούν.
Ακόμη, να αναφέρω πως ο χώρος βιντεοσκοπείται όλο το 24 ωρο.
Οι συνθήκες δεν ευνοούν το φιλικό κλίμα όπως και να έχει, αλλά υπάρχουν πάντα και οι ατυχείς περιπτώσεις αγενών υπαλλήλων…:016:

Παρ’ όλα αυτά, αν πάει κάποιος με σκοπό να μελετήσει, η στιγμή που θα έρθει σε επαφή με το προσωπικό θα είναι τότε που θα παραγγείλει, και τότε που θα παραλάβει το υλικό του.

Ξέρεις, δεν ήταν τόσο αγένεια, όλοι ήταν ευγενέστατοι και εξυπηρετικοί όπως λες, είναι όμως το κλίμα “τυπικούρας” και “υστερίας” : γίνεται κι αλλιώς να έχεις μια βιβλιοθήκη ιδιωτική που να λειτουργεί σωστά, δεν χρειάζεται να περνάς ελέγχους και να δίνεις ταυτότητες για να μελετήσεις δυό παρτιτούρες…

Συμφωνώ μαζί σου, δυστυχώς αυτό είναι χαρακτηριστικό του κλίματος του Μεγάρου γενικότερα (εγώ το αποκαλώ αποστείρωση…:)).
Να αντιπαραθέσω όμως ότι στη συγκεκριμένη βιβλιοθήκη υπάρχουν πολύ σπάνια χειρόγραφα και αρκετά μοναδικά κομμάτια… Αυτό δικαιολογεί κάπως την όλη “ανάκριση” μέχρι να φτάσεις εκεί που θέλεις.

Tο μέγαρο γενικώς μου τη δίνει και μένα λίγο. Έχω βρεθεί εκεί 2-3 φορές με διάφορες ορχήστρες. Κάποια στιγμή μετα απο μια πρόβα βρέθηκα στον όροφο με τις μικρές αίθουσες για πρόβες-μελέτη. Είχα 3 ώρες κενό και αποφάσισα να διαβάσω. Ηταν ολες κλειδωμένες, οποτε βρίσκω ενα τεχνικό και του ζητάω να μου ανοίξει μια. Ο τεχνικός μου λέει οτι δεν μπορεί να μου ανοίξει αίθουσα εαν δεν πάρω άδεια απο την κυρία …ταδε…παω στην κυρία …τάδε 2 ορόφους παραπάνω, ζητάω κλειδί για μια αίθουσα και παίρνω την εξής απάντηση: δεν μπορούμε να σας δώσουμε κλειδί γιατι πρέπει να μας ρωτήσετε απο πρίν.αυτές οι αίθουσες χρησιμοποιούνται απο καλλιτέχνες όπως ο κύριος Νταλάρας(!!!), δεν μπορούμε να τις δίνουμε όπου να ναι…
Ε καλά …κρατήστε τες κλειδωμένες μην αποδράσει καμιά αράχνη απο μέσα και περιμένετε τον Νταλάρα να έρθει να τις αερίσει και τις 5 μαζι.
Τον μάιο ξαναπέρασα με την BBCSymphony και δεν με βάζαν μέσα γιατι ήμουν Ελληνας και νόμιζαν οτι τους κάνω πλάκα η ότι έκλεψα το πάσο η οτι κάποιος άλλος μου το έδωσε…η κάτι τέτοιο. Τους δείχνω το πάσο μου και μου λένε…η αίθουσα είναι κλεισμένη δεν μπορείτε να μπείτε…Μα ρε παιδιά και εγώ παίζω απόψε.
Και ο σεκιουριτάς με …ύφος: Μπά έχει και Ελληνες η ορχήστρα; Να περιμένουμε κιάλλους;

:019::019:Δε μου κάνει και τόση εντύπωση…!!

Θα μεταφέρω τις ενστανσεις σας, μήπως και αναθεωρήσουν κάποια πράγματα σχετικά με τη λειτουργία τους.

Και πολύ καλά θα κάνεις εάν μπορείς, αλλά εσύ τι σχέση έχεις με το μέγαρο;!!!:241:

Εργαζόμουν εκεί για κάποιο διάστημα!
Θα χαρώ πολύ να λύσω απορίες της παρέας σχετικά με τη συλλογή.
Πάντως προσπαθώ να έχω ουδέτερη εικόνα,
και πιστεύω πως τα παράπονά σας ισχύουν!