Νίκος Φρονιμόπουλος - The Blog

Αγαπητοί φίλοι, ο δικός μας Νίκος Φρονιμόπουλος έφτιαξε το δικό του ιστολόγιο. Παρόλο ότι ο ίδιος κάνει τα πρώτα του βήματα στον χώρο των ιστολογίων (με τις αναμενόμενες τεχνικές δυσκολίες προσαρμογής), πιστεύω ότι πολύ καλά έκανε γιατί οι καλές δουλειές πρέπει να προβάλλονται και να γίνονται ευρύτερα γνωστές.

Η διεύθυνση του Blog είναι fronik.wordpress.com

Νίκο καλορίζικο!!! Περιμένουμε να το εμπλουτίζεις συνέχεια και εύχομαι να έχει πολλές - πολλές επισκέψεις.

μπραβο κυριε Νικο πολυ ωραιο το βιολι και το μπουζουκακι 1997 …

Μπράβο και από μένα, πήγα να δημοσιεύσω και κάποιο σχόλιο αλλά ή δεν δημοσιεύτηκε, ή δημοσιεύτηκε δυό φορές. Το θυμάμαι το οργανάκι στου Γουλανδρή Χορν!

Μπράβο και από εμένα Νίκο! :110:καλορίζικο το νέο “όχημα”… και καλά ψηφιακά ταξίδια!
Παίρνω κάρτα απεριορίστων διαδρομών…:slight_smile:

Κύριε Νίκο, συγχαρητήρια και από μένα. Θα είμαι σίγουρα τακτικός επισκέπτης του blog σας!!!

Ε να μην πω κι εγω ενα μπραβο στον κυριο Νικο μας. Αυτο το μπουζουκακι που εχει εκει, το βλεπω και δεν το χορταινω ειναι πολυ ομορφο:039::039::039:

Φίλοι μου, Παναγιώτη, οκτάχορδε, Νίκο, Θοδωρή, Πέτρο, Ηλία και όσοι άλλοι μου στείλατε στο blog τα σχόλια και τις ευχές σας, ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σας λόγια.

Δοκιμάζοντας και μαθαίνοντας τα ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας - που δεν είναι και το καλύτερό μου - είναι μιά ευκαιρία και γιά μένα να δίνω και από εκεί μερικά δείγματα της δουλειάς μου.

Βέβαια τα μουσικά όργανα πρωτίστως παίζονται και ακούγονται, αυτή όμως η διάσταση μόνο από κοντά μπορεί να δωθεί.

Η Τέχνη όμως της οργανοποιίας που με απασχολεί δίνει εξ`ίσου μεγάλη σημασία και στο εικαστικό - αισθητικό αποτέλεσμα της δουλειάς του δημιουργού, που την κάνει πάντα μοναδική. Και στη μετάδοση της πληροφορίας για αυτόν τον τομέα της δουλειάς , ένα ιστολόγιο πιστεύω πως μπορεί να βοηθήσει.

Θα προσπαθήσω λοιπόν να συνεχίσω να εμπλουτίζω το blog με ότι θεωρώ σημαντικό.

Και πάλι σας ευχαριστώ όλους , και πρώτα και κύρια το φόρουμ που συμπεριέλεβε το βlog στους Συνδέσμους του, με αποτέλεσμα να αυξηθούν κάθετα οι επισκέπτες του !

Τώρα το πως βρέθηκαν στο blog “Έλληνες Οργανοποιοί” οι δύο προσπάθειες για σχόλια του Νίκου (Πολίτη) που υποτίθεται ότι τα έγραψε στο blog του άλλου Νίκου (Φρονιμόπουλου), η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά. :019:

Γειά σου Νίκο με τα ωραία σου!!!

Έφτασε, έφτασε και σε μένα Παναγιώτη !

Νάσαι καλά, Νίκο .

Υψηλή Τέχνη η οργανοποιία.Και στα δυο blog αποδεικνύεται και αναδεικνύεται.:109:

Φίλοι του μπουζουκιού και οργανοποιοί, για περάστε μια βόλτα από το μπλογκ του Νίκου του Φρονιμόπουλου, γρήγορα !!!

Θα είχε μήπως λίγο χρόνο και διάθεση ο κύριος Φρονιμόπουλος να μας πεί 2 λόγια για το Lattice Bracing που χρησιμοποιεί;
Με ενημέρωσε πρόσφατα ένας κιθαρίστας για αυτήν την τεχνική και φαίνεται να έχει…“ψωμι” η υπόθεση…
Είναι δικού σας σχεδιασμού; Επιρρεαστήκατε απο κάποιον συγκεκριμένο κατασκευαστή κιθάρας η αποφασίσατε να ψάξετε την ιδέα γενικότερα;
Το χρησιμοποιείτε σε συνδιασμό με Nomex η απλά για να έχετε μικρότερο πάχος στο καπάκι;
έχετε ήδη τελειώσει κάποιο όργανο που σας ικανοποιεί;
χρήσιμοποιείτε ανθρακονήματα η μόνο ξύλο;
ρωτάω πολλα;:slight_smile:

ευχαριστώ

edit:

Εχω και μια άλλη ερώτηση σχετικά με ανθρακονήματα και συνθετικά υλικά στην κατασκευή οργάνων.
Τα τελευταία χρόνια δοκίμασα αρκετά δοξάρια αλλα και κάποιες βιόλες απο ανθρακονήματα. Κάποια δοξάρια ήταν φτιαγμένα μόνο απο carbon fibre, κάποια σε συνδιασμό με ξύλο…κλπ. το ίδιο με τα όργανα. πρόσφατα έπαιξα με μια βιόλα φτιαγμένη ολόκληρη απο ανθρακονήματα και μάλιστα είχε στοιχεία που με εντυπωσίασαν.
Ειδικά με τα δοξάρια, πριν απο 3-4 χρόνια αποφάσισα οτι πραγματικά δουλεύουν και αγόρασα1(Carbon) το οποίο παίζω μέχρι σήμερα. πρόσφατα όμως απέκτησα ενα παλιό γαλλικό δοξάρι( o κατασκευαστής λέγεται pageot…1830 εαν λέει κάτι αυτό) και διαπίστωσα το εξής…Αν και τα ανθρακονήματα είναι ενα υλικό που έχει πολύ χρήσιμες ιδιότητες στην οργανοποιεία, μου λείπει η αμφίδρομη σχέση που μπορεί να έχει 1 μουσικός με το ξύλο. Εαν πιάσω ένα όργανο και ένα δοξάρι συναδέλφων μου, αυτά παράγουν τον χαρακτηριστικο ήχο των ανθρώπων που μελετάνε πάνω τους κάθε μέρα, απλά γιατί το ξύλο “επιτρέπει” στον ιδιοκτήτη του να βάλει κάτι πολύ προσωπικό μέσα του…και δεν μιλάω για…μαγείες η για ανεξήγητα πράγματα. Απλά ο κάθε μουσικός έχει διαφορετική τεχνική παραγωγής ήχου(άρα και τον δικό του ήχο), και το ξύλο, εαν πάλλεται με συγκεκριμένο τρόπο για καιρό, έχει την ελαστικότητα σαν υλικό να προσαρμόζεται σε αυτό.Τα ανθρακονήματα απο την άλλη…παράγουν 1 και μοναδικό ήχο…ο οποίος είναι καλός…αλλα δεν ειναι…δικός μου…και δεν πρόκειται ποτέ να γίνει …εντελώς…δικός μου, γιατί δεν έχω την δυνατότητα να μεταβάλω(να πλάσω αν θέλετε) αυτό το υλικό με το παίξιμό μου.
Πιστεύεται οτι υλικά όπως το nomex (που αποδεδειγμένα είναι ενα πολύ χρήσιμο υλικό) επιτρέπουν αυτή την αμφίδρομη σχέση μουσικού–οργάνου;
Θεωρείτε οτι η χρήση συνθετικών σε συνδιασμό με ξύλο μπορούν να διατηρήσουν την μοναδικότητα και προσωπικότητα κάθε οργάνου σε συνδιασμό πάντα με την μοναδικότητα του κάθε ανθρώπου που τα χρησιμοποιεί;
Θα κάνατε ποτέ ένα καπάκι η ένα όργανο μόνο απο συνθετικά υλικά;
ευχαριστώ

Πολλές και ενδιαφέρουσες ερωτήσεις, και ακόμη πιό ενδιαφέρουσες και σωστές παρατηρήσεις!:088:
Και εμένα η άποψή μου (και η κατεύθυνση της δουλειάς μου) συνηγορεί στη χρήση του ξύλου γιά όλους αυτούς τους λόγους που προανέφερες! Όμως δεν μπορεί κανείς να μένει στατικός, δίχως να δοκιμάζει και νέα υλικά και τεχνικές που μπαίνουν δυναμικά στην οργανοποιία, πολλές φορές με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Η γνώση που προέρχεται μόνο από την πληροφορία, δεν μπορεί να υποκαταστήσει την εμπειρία που προέρχεται από τη χρήση αυτών των υλικών!
Ας αρχίσω λοιπόν από το τέλος: Όχι, δε θάκανα ένα όργανο μόνο από συνθετικά υλικά, ανεξαρτήτως αποτελέσματος, γιατί αυτό το πράγμα δεν με ενδιαφέρει. Τόσο απλά!

Ειδικότερα τώρα, νομίζω πως η τεχνική ενίσχυσης ενός μπράτσου π.χ. με ανθρακονύματα (που χρησιμοποίησα και στο όργανο με το Lattice Bracing ) είναι πολύ ενδιαφέρουσα και αξιόπιστη ως πρός την ακαμψία του μπράτσου που προσφέρει, χωρίς παράλληλα να δημιουργεί άλλα προβλήματα !

Το Lattice Bracing το χρησιμοποίησα σε συμπαγές καπάκι, γιά πρώτη μέχρι στιγμής φορά. Είναι δικού μου σχεδιασμού, και προέκυψε μετά από συζητήσεις με το φίλο, κορυφαίο κατασκευαστή κλασσικής κιθάρας Παύλο Γύπα που το έχει χρησιμοποιήσει, και τον επίσης φίλο Γιώργο Παντελιά. Το αποτέλεσμα του πειράματος είναι αρκετά εντυπωσιακό και έχει νομίζω ακόμη πολλά περιθώρια εξέλιξης! Φυσικά, μπορεί να γίνει συνδιασμός και με Nomex, πράγμα που δεν έχω μέχρι στιγμής κάνει.

Τώρα, με μιά γρήγορη, γενική εκτίμηση, νομίζω πως τα συνθετικά υλικά όταν χρησιμοποιηθούν μαζί με ξύλο (που αποτελεί και το μεγαλύτερο ποσοστό στο όργανο) μπορούν να βοηθήσουν με πολλούς τρόπους το τελικό αποτέλεσμα. Επειδή το ξύλο είναι το κύριο συστατικό, το όργανο έχει και την ανάλογη εξέλιξη και προσωπικότητα, όπως θα είχε αν ήταν φτιαγμένο αποκλειστικά και μόνο από ξύλο. Η τεχνική με το nomex εξ` άλλου, όπως έχω μέχρι τώρα παρατηρήσει, χρειάζεται και αυτή κάποιο σχετικό χρόνο ωρίμανσης.

Όμως ο χρόνος είναι αυτός που θα μας δώσει και τα ασφαλέστερα συμπεράσματα, αφού η χρήση αυτών των υλικών -στο μπουζούκι τουλάχιστον- είναι αρκετά πρόσφατη.

Ας έχουμε, λοιπόν, υπομονή - όπως έλεγε και κάποιος φίλος…

Καλησπέρα
Γραφω εδω γιατί φαντάζομαι οτι ο κ. Νίκος θα διαβαζει το θεμα…

Κύριε Νικο προσπαθώ να σας στείλω πμ για επιστευή οργάνου Ζοζέφ αλλα εχετε γεμάτο το γραμματοκιβωτιό σας και δεν το λαμβάνετε… Αν το δειτε στειλτε μου ενα πμ για να συννενοηθούμε…
Αν καποιος αλλος μπορει να τον ειδοποιήσει αν δε το δει παρακαλώ…
Ευχαριστω…

Οσον αφορά το μπουζούκι Ζοζέφ ανοίγω θεμα σε λίγο…

καλημερα παιδια!αν γνωριζει καποιος θα ηθελα να μαθω που εχει εργαστηριο ο κυρ.Φρονιμοπουλος!

Δες εδώ, θα βρείς και άλλες πληροφορίες.

Νομίζω στο blog του Νίκου δεν έχει στοιχεία επικοινωνίας. Μπορείς να τα βρεις όμως εδώ .

Ευχαριστω πολυ,επικοινωνησα ήδη μαζι του!

Καλησπερα!Χθες επισκευτηκα τον κυριο Φρονιμοπουλο με αφορμη ενα παλιο κιθαρονι που επεσε στα χερια μου.Αν και δε γραφω πολυ συχνα θα ηταν αδικο να μην πω τις εντυπωσεις μου απο αυτη την επισκεψη.Εντυπωσιαστηκα αρχικα απο τη φιλοξενια του και την ορεξη του να αναλυσει οποιοδηποτε θεμα του ανεφερα!Ακομα μου εκανε εντυπωση ειναι οτι ενω ενδιαφερθηκε αρκετα να εξετασει το οργανο ,αυτο που τελικα μου ειπε ηταν ,αντι να με παρακινησει να το επισκευασω(για ευνοητους λογους),να με καθοδηγησει να δω αν ειμαι σιγουρος αν θελω να μπω σε μια τετοια διαδικασια!Μεχρι που κατεληξε να μου πει οτι αν μου αρεσει ο ηχος περνα μια βολτα να του κανουμε ενα ψιλοσυμαζεματακι παρεα! Τωρα,για αυτο που ενδιαφερει τους περισσοτερους, τα μπουζουκια που επιασα ηταν πραγματικα εξαιρετικα οργανα με φοβερο ηχο και πιστευω οτι καλυπτουν οποιονδηποτε μουσικο γιατι εχει μια γκαμα απο κλασσικο λαικο μπουζουκι μεχρι οργανα με ποιο ρεμπετικο ηχο και φυσικα το μπουζουκι που ειναι στα μετρα του μπουζουκιου του Γκελη το οποιο πραγματικα ηταν σα να ακουγες παλια ηχογραφηση!Αξιζει μια επισκεψουλα παντως οπως και να εχει…ε και ας του τρωμε λιγο χρονο παραπανω:)!Εξαιρετικος κυριος,εξαιρετικα οργανα! υ.γ.κυριε Νικο δειχνει καλα στοιχεια το κιθαρακι απο ηχο…για να δουμε!

Πού να σου κάνει και την επισκευή, να δεις τη χαρά που θα έχεις!

Δεν μας λες κι εμάς για την κιθάρα δυό λόγια;