Μπουζούκι ή τζουράς;

Παιδιά γεια χαρά
Σκέφτομαι σε κάνα μήνα να αγοράσω ένα τρίχορδο και είμαι μεταξύ τζουρά και μπουζουκιού. Εχω έναν
μπαγλαμά και παίζω αλλά είμαι αρχάριος γενικά στο
χώρο, είναι 7 μήνες που τον έχω. Επειδή τις περισσότερες ώρες παίζω μόνος μου θέλω κι ένα τρίχορδο με πιο πλούσιο ήχο. Θέλω επίσης να αρχίσει το χέρι μου να γλιστράει και ν’αρχίσω να παίζω πιο “εφετζίδικα” - όσο να 'ναι ο μπαγλαμάς δεν προσφέρεται ιδιαίτερα γι’αυτό.
Με τον τζουρά μπορώ να το εξασκήσω αυτό ή καλύτερο
θα ΄ταν ένα μπουζουκάκι; Είναι μεγάλη η διαφορά άμα έχεις συνηθίσει να παίζεις τζουρά για να παίξεις μπουζούκι μετά;
Επίσης αμα παίζω εγώ τζουρά με ένα άλλο μπουζούκι θα με βάζουν πάλι να παίζω ακομπανιαμέντα; :slight_smile:
Τέλος πού θα βρω καλό τζουρά ή μπουζούκι, στην Αθήνα - για φοιτητικό πορτοφόλι.

Μερσί

Γεια χαρά
πάρε μπουζούκι.
Ο τζουράς δεν παίζει ακομπανιαμέντα απλα προσφέρεται για ανοιχτο παίξιμο.
Οπως έπαιζε ο Μουφλουζέλης και ο Γενίτσαρης κουρδίζοντας σε άλλα ντουζένια .
Το κόστος ενός οργάνου είναι ανάλογα με την ποιότητα του χωρίς όμως να την διασφαλίζει.
Υπάρχει ο Σάκης στην Καλλιθέα με φτηνά καλούτσικα όργανα υπάρχουν και οι κατασκευαστές του κέντρου
Βαρλας κλεφτογιάνης κλπ που θέλουν αρκετά λεφτά.
Ψάξε για κανά καλό μεταχειρισμένο τρίχορδο
κι αμα βρείς δώσε γύρω στα 150.000 εφόσον το δεί κάποιος πού να ξέρει.
Αμα θες ντε και καλά τζουρά πουλαω εγω τον δικό
μου.

Αν θέλεις να “στρώσεις” δάχτυλα θα πρέπει να πάρεις ένα μπουζούκι. Μαθαίνοντας σε μπουζούκι, περνάς σχετικά εύκολα στα “παρεμφερή” όργανα. Ο τζουράς δεν προσφέρεται για ασκήσεις δεξιοτεχνίας, επειδή παραείναι μαλακός και το χέρι δεν τρέχει πάνω στο μανίκι.
Τώρα πού θα βρεις μπουζούκι με πλούσιο ήχο και καλό μανίκι σε “φοιτητική” τιμή, είναι ένα ζήτημα. Αν έχεις γνωστούς στο μπουζουκορεμπετοχώρο, ρίξτους σύρμα και περίμενε για κανά μεταχειρισμένο. Δυστυχώς και με 200 χιλιάρικα μπουζούκι καινούργιο της προκοπής δε βρίσκεις.