Μήπως γινόμαστε υπερβολικοί ως μουσικοί για το πώς αντιλαμβάνεται το κοινό τα όργανα;

έχει αναφερθεί στο φόρουμ, για δοκίμασε την αναζήτηση. και σίγουρα μπορούν να βοηθήσουν οι οργανοποιοί-ερευνητές του φόρουμ.

(έπρεπε να απαντήσω χτες στο μήνυμα, αλλά τέτοια ώρα τέτοια λόγια)