Θέση του αριστερού χεριού


(system) #1

Xairetw toys 8amwnes.

Exw ma8ei to forum ayto kai symmetexw ``skiwdws’’ peripoy ena xrono kai kati twra· wra na kanw mia mikrh erwthsh…

Paizw erasitexnika tetraxordo mpoyzoyki (pio swsta: grantzoynaw monos moy liges notes poy kai poy) kai mpaglama, kai moy exei anaptyx8ei mia aporia: poia einai h swsth 8esh toy aristeroy xerioy;

Enas filos moy poy paizei (hlektrikh) ki8ara leei pws ta daxtyla prepei na einai kampylwmena etsi wste na einai parallhla me ton karpo, kai na topo8etoyntai ka8eta sthn tastiera ths ki8aras.

Isxyei ayto kai gia to mpoyzoyki;

Epishs, exete kapoio «kolpo» etsi wste to tremolo na mhn koynaei poly ton mpaglama (etsi wste na mhn 3efeygoyn merika xtyphmata);

Eyxaristw,
Alexandros.


(system) #2

Δεν υπάρχουν κανόνες φίλε Αλεξ.
Αμα δεις σε κάνα παλιό έργο ή σε φωτογραφίες το πως είχε το χέρι ο Τσιτσάνης όταν έπαιζε θα καταλάβεις.
Ενας κοινός παρονομαστής βέβαια είναι το “σφιχτό” χέρι, και αυτό για να ελέγχεις καλύτερα το νοητό κέντρο της κίνησης. Πάντως θέλει δουλειά για να βρεις το δικό σου κράτημα.

Με το τρέμολο κουνιέται ο μπαγλαμάς και καλά κάνει. Τόσος που είναι τι περίμενες; Να πακτωθεί στη κοιλιά σου;
Προσπάθησε να τον κουνάς στο ρυθμό εσύ ο ίδιος και όχι να κουνιέται τυχαία μόνος του.
Ετσι θα δώσεις και ένα “χορευτικό” στυλ στο όλο show.

ΚΚ


(system) #3

Καλό είναι να έχεις τα δακτυλά σου οσο γίνεται πιο κάθετα στην ταστιέρα και μόνο οι ρόγες τους να ακουμπούν την χορδή.
Η έδρα του αντίχειρα να οδηγεί την μετακίνηση της παλάμης και να χρησιμοποιεις το κάθε δάκτυλο στην κατάλληλη θεση ετσι ώστε να παίζονται οι φράσεις χωρίς ασκοπες μετακινήσεις.
Μια καλή λύση για τον μπαγλαμά είναι να πάρεις καμμια δεκαριά κιλά για να δημιουργηθεί το ανάλογο κούφωμα μεταξύ κοιλίτσας και στήθους για να τον ακουμπάς


(system) #4

Σώτο, αγόρι μου, νομιζω ότι είσαι γεννημένος για μπαγλαμά…