Παιδια κατα αφελεια μου επειδη δεν ηξερα μολις επιδιορθωσα λιγο το μπουζουκι που ειχα αφημενο για χρονια
Πηρα και κολλησα τον καβαλαρη με Logo Κολλα και δεν ξεκολλαει με τιποτα τι να κανω;;
Υπάρχει τρόπος με ζέστη,κάποιος πεπειραμένος μάστορας να στον ξεκολλήσει.ΟΧΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ.Μετά θα επέμβει τοπικά να σου αποκαταστήσει το αποτύπωμα που θα έχει αφήσει η κόλλα.Πάντα μια επίσκεψη στον μάστορα βοηθάει,- η ερώτηση είναι και ανέξοδη-,και μας γλυτώνει από περιπέτειες.
Με σίδερο-ακόμα και σιδερώματος απλό-
Αλλά logo ρε συ;
Αμα θαρρείς πώς το έχεις κάνε το έτσι, αλλιώς μάστορα!!!
Πωπω παιδια αφηστε μετα καταλαβα τι εκανα…ο καβαλαρης εχει μουλαρωσει…
Κοίτα μην το ζορίζεις πολύ και σου ραγίσει κανά καπάκι, μετά θα είναι χειρότερα. Πάρε το και πήγαινε σε ένα μάστορα, απλά πράγματα!
Παιδιά όταν δίνεται συμβουλές τεχνικές,να είστε ΑΠΟΛΥΤΩΣ σίγουροι για αυτό που λέτε.Πες μου συνονόματε καλέ μου φίλε πως θα βάλει το σίδερο,να ζεστάνει τον καβαλάρη; Επειδή το φόρουμ το διαβάζει αρκετός κόσμος,και παίρνει πληροφορίες,καλό είναι αν μην γράφουμε αβασάνιστα,γιατί παίρνουμε κόσμο στο λαιμό μας.Παράδειγμα ο Κωνσταντίνος που τώρα ψάχνεται.Λοιπόν με πιστόλι θερμού αέρα θα επιχειρήση ο όποιος οργανοποιός,και μετά θα πρέπει να ασχοληθεί και με το αποτύπωμα της κόλλας.(ακόμα δυσκολότερο) αλλιώς δεν θα πατά σωστά ο καβαλλάρης.Είπαμε ΜΟΝΟΝ ΟΡΓΑΝΟΠΟΙΟΣ.
Σωστός γράψε λάθος.
Με πιστόλι θερμού αέρα και μετά θα ραγίσει το καπάκι απο την θερμότητα…
Εγώ, πάντως, οργανοποιός δεν είμαι ούτε στο ελάχιστο αλλά μάλλον θα τον έτριβα μέχρι το καπάκι.:241:
Το πιο σωστο ειναι να φαμε τον καβαλαρη με μια μικρη ροκανη χειρος μεχρι να μεινει στο παχος 2-2,5 χιλ.κατοπιν πρεπει να ζεσταθει με σιδερο οπως αυτο που κολλαμε τις δουγιες του σκαφους.αφου αναπτυχθει καταλληλη θερμοκρασια τοτε απο την μια ακρη αρχιζουμε να ξεκολαμε με ενα μαχαιρι η καποιοα λαμα ειδικη για ξεκολημα.
Το πιστολακι του αερα μπορει να προκαλεσει ζημια και ειναι καλο να μην χρησιμοποιειθει.
Καλέ μου φίλε Παναγιώτη καλά - και τεχνικά - τα λες.Όπως και ο φίλος alchimistis έχει δίκαια απορία.Στην περίπτωσή σου,επεμβαίνεις τεχνικά,αλλά έχουμε απώλεια του καβαλάρη.Και στην περίπτωση του Κωνσταντίνου,δεν τρέχει τίποτα,γιατί φθηνό είναι το όργανο,και φτιάχνουμε νέο καβαλάρη.Στην περίπτωση όμως που θέλουμε να κρατήσουμε τον καβαλάρη, μονώνουμε την γύρω περιοχή με χαρτοταινία 3Μ ΜΠΛΕ και όχι άλλη, - ΕΧΕΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΥΤΟ - ,2-3 στρώσεις σε μεγάλο φάρδος.Αυτή δρα μονωτικά στο καπάκι.Αν πυρωθεί το καπάκι,χωρίς προστασία, πριν από το σχίσιμο,θα έχουμε καταστροφή του λούστρου.Όταν τελειώσουμε την μόνωση φροντίζουμε το κέντρο του πυρωμένου αέρα να πέφτη στον καβαλάρη και όχι σε κάποιο σημείο της χαρτοταινίας.Με την άκρη μιας φαλτσέτας,την ώρα που πυρώνουμε,προσπαθούμε μαλακά να “σηκώσουμε” τον καβαλάρη.Αυτό μας δείχνει τον ακριβές χρόνο που θα είναι τόσο ζεστό, μα και όχι τόσο πυρωμένο υπερβολικά,ώστε η δουλειά μας να γίνει σωστά.Και στην μια περίπτωση που αναφέρει πο Παναγιώτης,μα και στην άλλη περίπτωση που λέω εγώ,καλό θα ήταν να μην το επιχειρήσετε μόνοι σας,και να το δει κάποιος οργανοποιός.
Υ.Γ. Αν χρησιμοποιηθεί άλλου είδους χαρτοταινία,το αποτέλεσμα θα είναι τραγικό.Η κόλλα της χαρτοταινίας θα γίνει ένα σώμα με το καπάκι,και δεν θα αφαιρείται μα τίποτα, παρά μόνο με χοντρότατο τρίψιμο.
Τελικα παιδια δεν γηνεται τιποτα με τον καβαλαρη…ολοι μου ειπαν πως δεν επρεπε να τον κολλησω και με logo Κιολας…
Ο ενας οργανοποιος θελει 5ε να το φτιαξει ο Νακας θελει 25ε και ενας αλλος μου ειπε βαλτο στην σομπα οπως ειναι…
οποτε εχω φαει μεγαλη απογοητευση…και δεν ξερω τι να κανω…
Ψχνω για κανενα μεταχειρισμενο αλλα ολοι οσοι μιλαω εχει προβλημα το μπουζουκι τους…
δεν με ενδιαφερει η ποιοτητα σε καλη κατασταση το θελω…
Βρε συ Κωνσταντίνε 5 ευρώ δεν είναι και πολλά! Εκτός, εάν πέρα από αυτό το πρόβλημα, το όργανο δεν είναι καλό λειτουργικά…
μωρε το ξερω οτι δεν ειναι πολλα…αλλα ειναι και κομματακι σκευρωμενοκαι το καπακι εχει κατσει…
Ε, ωραία. Με 5 ευρώ ξανάρχεσαι εκεί που ήσουν: μ’ ένα όργανο που είναι λιγάκι σκεβρωμένο, που το καπάκι έχει κάτσει, και που εξ αρχής δεν ήταν υψηλών προδιαγραφών. Επανεκκίνηση λοιπόν. Πήρες πληροφορίες αν αξίζει τον κόπο να το επισκευάσεις;
Πολύ ενδιαφέρουσα αυτή η απόκλιση! Κατά τη γνώμη μου ο Νάκας το έκανε απλώς για να αγοράσεις καινούργιο. Αν ο θερμαστής είναι κι αυτός οργανάς, τότε ίσως κι αυτός το ίδιο να σκεφτόταν. Ίσως όμως και όχι: υπάρχουν τίμιοι μαστόροι που όταν λένε “αυτό δεν μπορώ να το κάνω” ή “δε σε συμφέρει να το κάνω” το εννοούν.
Πήγαινε το φίλε μου στο μάστορα και μην κάμεις πειράματα…
Ναι αυτος μου ζητησε 5ε μονο για τον καβαλαρη να τον λιμαρει δλδ…σιγα την δουλεια που θελει και 5ε
δεν μου μιλησε για καπακια ουτε να το ξεσκευρωσει…αλλωστε δεν συμφερει το ξεσκευρωμα…
Τι να κανω τωρα;;να ψαξω κανενα μεταχειρισμενο που σιγουρα θα ειναι λιγο καλυτερο απ αυτο σε κατασταση η να δινω λεφτα σ αυτο;
Εάν ξέρεις τον ήχο του οργάνου και ξέρεις ότι όταν ήταν ξεσκεύρωτο ήταν μαλακό κι ευκολόπαιχτο και καλόηχο, τότε ίσως να ρίξεις κανά φράγκο να το επισκευάσεις.
όμως, όταν φίλε Κωνσταντίνε σκέφτεσαι να ρίξεις έστω και 5 ευρώ πάνω στο όργανο, απ’ όσο καταλαβαίνω ίσως πρέπει να σκεφτείς για κάτι πιο αξιόπιστο.
Ρώτα οργανοποιούς/μαγαζιά μήπως και κάποιος δεχτεί να σου κάνει καλύτερη τιμή για όργανο αρχάριου “αποσύροντας” το παλιό (έστω και 50 ευρώ).
Τελικα διαβασα απο εδω διαβασα απο εκει παιδια…και συναμα με τις συμβουλες σας απεφασισα να το φτιαξω μονος μου…τον ξεκολλησα τελικα τον καβαλαρη με το πιστολακι οπως ειχε πει καποιος φιλος παραπαναω και πηρα φαλτσετακι και τον κατεβασα μεχρι που να πατησουν οι χορδες στην ταστιερα…βεβεα εχω αφησει εναν αερα και τωρα παιζω πολυ καλυτερα χωρις να βαζω δυναμη στα δαχτυλα και να πονανε…
Ευχαριστω για τις συμβουλες που μου δωσατε και που ησασταν αμεσοι σε καθε απαντηση…
Οτι δηποτε ξαναχρειαστω θα τα πουμε…μεχρι τοτε να σται ολοι καλα!!