Φίλοι και φίλες του φόρουμ , καλησπέρα σας.
Μετά απο τις απορίες που είχα για επιλογή οργάνου, που με βοηθήσατε αρκετά , τη μάζωξη που ειχα παρευρεθεί και μια αναποδιά με τη δουλειά μου ,ειχα χρονο και άρχισα να επισκέπτομαι μάστορες και να μιλώ με διάφορους μουσικους.
Άλλοι με παρεπεμψαν σε έτοιμα όργανα μαζικής παραγωγης, δεν θα ονοματίσω , και άλλοι μου πρότειναν ενα όργανο από οργανοποιό έτσι ωστε τα χρήματα μου να πιάσουν τόπο και να μη χάνω χρόνο και χρήμα ,εφ’ οσον με τραβάει και το θελω …
Παρατήρησα οτι οι τιμές είναι υψηλές ασχέτως αν είναι γνωστός ή οχι ο μάστορας…!
Ολοι τους ευγενικοί και πολυ συζητήσιμοι.
Λόγω έλειψης γνώσεων και εμπειρίας όμως θα ήθελα την άποψη σας…!
Να δώσω ενα σεβαστό ποσο σε κάποιον ανερχόμενο ή στην εμπειρία και το όνομα κάποιου ???
Λοιπόν φίλε, δεν ξέρω μεν να σε βοηθήσω ουσιαστικά (θα έλεγα τα αυτονόητα, όσα ισχύουν για οποιαδήποτε αγορά, όχι μόνο οργάνου), αλλά θέλω οπωσδήποτε να τονίσω ότι μ’ αρέσει το ερώτημά σου:
Ο νέος είναι ωραίος. Ή τέλος πάντων μπορεί να είναι. Αν δεν προωθήσουμε τους νέους, θα μείνουμε μόνο με τους γέρους!
Αλλά από την άλλη ο παλιός είναι αλλιώς. Αν κάνεις την έρευνά σου, με τον παλιό δε ρισκάρεις.
Μπράβο σου που άνοιξες το δίλημμα.
Καλημερα ! Σε ευχαριστω ! Ειναι οντως μια οπτικη γωνια που εμενα μου φερνει αυτο το διλημα !
Οπως το ειπες…ο νεος ειναι ωραιος αλλα ο παλιος ειναι αλλιως.
Οπως και να εχει, δεν ειναι διολου ευκαταφρονητο ποσο ,οποτε ειναι δυσκολη η επιλογη!
Πάμε να το πιάσουμε λίγο από την αρχή.
Οι τιμές στα όργανα “μαζικής παραγωγής” (όπως τα λες) συνήθως είναι αρκετά χαμηλές σε σχέση με τα χειροποίητα που χρειάζονται περισσότερες εργατοώρες για να φτιαχτούν. Επομένως όπως συνηθίζουμε να λέμε σε τιμές αρκετά χαμηλές μπορείς να βρεις τίμια όργανα στον Μάτσικα και στον Στάμκο.
Από εκεί και πέρα όταν πας σε οργανοποιό και το όργανο φτιάχνεται στα μέτρα σου, οι τιμές αλλάζουν (προς τα πάνω) λόγω των υλικών και κυρίως λόγω των εργατικών.
Όσον αφορά ανάμεσα στους παλιούς και στους νέους μάστορες θα πρότεινα να κρίνουμε εκ του αποτελέσματος των δημιουργιών τους. Εάν ο νέος φτιάχνει όργανα που είναι ποιοτικά και σου καλύπτουν τις ανάγκες της εμφάνισης, της αφής και του ήχου, δε βλέπω λόγω να μη τον στηρίξεις. Από την άλλη μπορεί να πας και σε ένα παλιό μάστορα και το αποτέλεσμα της δουλειάς του να είναι κάτω από το αποδεκτό όριο.
Επομένως η άποψή μου είναι να μην κρίνεις την ηλικία του μάστορα, αλλά τον μάστορα μέσα από τα δημιουργήματά του.
Καλημερα ! Το ανεφερα αυτο γιατι πηγα σε μαστορα πολυ γνωστο και βγαζει δικα του μοτιβα και εννοειται κοστολογει το αναλογο ! Εννοειται δεν εθιξα ηλικια και αποτελεσματηκοτητα ,με σεβασμο και ευγενια μιλω για ολους τους ανθρωπους
Υπάρχουν πολλά νήματα -και μπορούν να γίνουν κι άλλα- για συγκεκριμένους οργανοποιούς: «παιδιά τον Τάδε τον ξέρετε; έχει κανείς εμπειρία της δουλειάς του;» Μπορείς να ψάξεις αν υπάρχει συζήτηση για κάποιον μάστορα που σου κίνησε το ενδιαφέρον, κι αν δεν υπάρχει να την ανοίξεις εσύ και να ρωτήσεις γνώμες.
Προφανώς ισχύουν οι αυτονόητες ευαισθησίες για ζητήματα διαφήμισης/δυσφήμησης, πέρα από αυτό όμως κάποιες βασικές πληροφορίες και εκτιμήσεις για μαστόρους δεν αποτελούν ταμπού. Γι’ αυτό είναι τα φόρουμ, για να κυκλοφορεί η πληροφορία.
Εχεις δικιο,γι αυτο δεν θελω να θηξω καποιον ή να τον φερω σε δυσκολη θεση .
Κατανοητό, αλλά πρέπει να μάθεις, έτσι δεν είναι;
Απαγορεύεται ρητά (και αυτονόητα) η λάσπη. Κάθε αρνητική κριτική όμως δεν είναι και λάσπη. Σε μια παρέα δε θα γινόταν η συζήτηση; «Παιδιά τον ξέρετε τον τάδε;» - «ναι, τον ξέρω, δεν έχω μείνει ικανοποιημένος επειδή α, β, γ». Μπορεί να γίνει και δημόσια. Απλώς με προσοχή: δε δυσφημούμε, δεν απαξιώνουμε, …τα προφανή δηλαδή, δε χρειάζεται ειδική προειδοποίηση!
Αν κάποιου η δουλειά έχει κάποιο αντικειμενικό μειονέκτημα, γιατί θα πρέπει να στήσουμε συνωμοσία σιωπής και να φροντίσουμε να μην το μάθει κανείς παρά μετά την απομάκρυνση από το ταμείο;
Ο άλλος πάλι, που κάνει καλή δουλειά, γιατί την κάνει; Για να μαθευτεί στόμα με στόμα και τα όργανά του να γίνουν η διαφήμισή του.
Καλοί και κακοί είναι υπεύθυνοι για τη δουλειά τους και για την κριτική που θα δεχτούν, εφόσον και η κριτική γίνεται υπευθυνα.
Και τέλος πάντων, αν ρωτήσεις για κάποιον που εγώ έχω αρνητική εμπειρία αλλά δε θέλω να τον εκθέσω, μπορώ πάντα να σου στείλω προσωπικό μήνυμα με ό,τι δε θέλω να πω δημόσια. Αν όμως δε ρωτήσεις, πώς να σου απαντήσω;
Μπορω να ρωτησω λοιπον για καποιον οργανοποιο δημοσια ή να πω την αποψη μου ? Θελω να ρωτησω συγκεκριμενο πραγμα που εχω μεσα απο την αναγνωση σε διαφορα λιματα
Υπάρχει ο κανονισμός του φόρουμ. Δεν ισχύει κάποιο ειδικό πρωτόκολλο συμπεριφοράς: τα μόνα πράγματα που απαγορεύονται είναι αυτά που θα μάντευε ο καθένας για οποιονδήποτε χώρο, ότι δε βρίζουμε μάνες και τέτοια.
Χα χα χα! Ενταξει , μου θυμισες στην αλανα οταν παιζαμε μπαλα!
Για συγκεκριμενο οργανοποιο που θελω να ρωτησω , επειδη δε ξερω να μεταφερω το νιμα, μπορω να ρωτησω εδω ή να ξαναγραψω αλλο ?
εχουμε και την ευκολία των ΠΜ
οταν βλεπεις οτι κάποιος γνωριζει οτι δηποτε για καποιν οργανοποιό, μπορείς (και πρεπει) να ρωτήσεις με ΠΜ.
ειναι καλύτερα έτσι.
οπως και να ειναι οι καταστάσεις με τους οργανοποιούς, κάποια στιγμη ισως δεν μείνεις ικανοποιημένος.
οσο περισσότερα παρε δωσε έχεις με τους οργανοποιούς, τοσο περισσότεροι κίνδυνοι υπάρχουν να μη μένεις παντα ικανοποιημένος.
υπαρχει παντα ένα ρίσκο.
Αν δεν υπάρχει ήδη νήμα, άνοιξε καινούργιο, με το όνομά του στον τίτλο για να εντοπίζεται. Επ’ ευκαιρία, καλό θα είναι το όνομά του να το προσθέσεις και στις «ετικέτες»: όταν ανοίγεις καινούργιο νήμα, κάποια στιγμή σε ρωτάει και για ετικέτες. Γράφεις π.χ. «Μπουζουκόπουλος» κι έτσι συμβάλλεις και στην καλύτερη οργάνωση του φόρουμ, και την αποτελεσματικότερη λειτουργία του μελλοντικά. Και μαθαίνεις σιγά σιγά και τα κόλπα του (είναι πολλά, ακόμα και οι παλιοί ρωτάμε κάθε τόσο πώς να κάνω το ένα και πώς να κάνω το άλλο…)
Καλημερα ! Δεν απαντανε ολοι στα προδωπικα μηνυματα, γι αυτο ελεγα να γραψω εδω !
Ναι καταλαβαινω! Αυτο θα κανω ! Θα τον βρω το τροπο της οργανωσης