Αγορά τετράχορδου μπουζουκιού (~2000€)

Η αλήθεια είναι ότι στο επίπεδο των 2.000, ουσιαστικά κανείς δεν θα έχει έτοιμο όργανο κρεμασμένο, εκτός ειδικών περιπτώσεων που όμως σπάνια τις πετυχαίνεις.

2 «Μου αρέσει»

Τελευταιο εχω βαλει τον Τασο γιατί ειμαι σχεδον σίγουρος οτι θα παρω απο εκεινον οργανο και αν παω πρωτα εκεί δεν θα επισκεφθω τους υπόλοιπους… Για τα προηγούμενα που ανεφερες εχω παρει μια ιδέα απο συνεντεύξεις τους… Απο Λιβαδειά ειμαι, μιαμιση ωρα περίπου απο Αθήνα!

1 «Μου αρέσει»

Και ο Τάσος Κατσιφής και ο Σπουρδαλάκης έχουν παραπάνω από ένα όργανο να δοκιμάσεις. Πολύ όμορφα τετράχορδα φτιάχνει και ο Παΐσιος και μάλιστα αυτόν τον καιρό ένα δικό του μεταχειρισμένο είναι σε αγγελία σε καλή τιμή (για την ποιότητά του δεν ξέρω).

3 «Μου αρέσει»

Αφού είσαι Λειβαδιά κάνε μια βόλτα από τον Παΐσιο -Μπάμπη με πρόλαβες! Είναι ο μοναδικός που δεν έχω δει από κοντά όργανά του, αλλά έχω ακούσει τε καλύτερα από ανθρώπους που μετράει για μένα η γνώμη τους.

1 «Μου αρέσει»

Εχω ακούσει καλά λόγια για τον Παισιο αλλά δεν ξέρω που βρίσκεται!

Απ’ ό,τι βλέπω εδώ, είναι πολύ κοντά στην Λειβαδιά!

2 «Μου αρέσει»

Ναι οντως είναι κοντά. Περιπου μια ωρα ειναι… και απ οτι ειδα στο facebook απο φωτογραφίες τα οργανα του ειναι κατι περισσότερο απο ενδιαφέρον…!! Και τα σχόλια των περισσότερων οργανοποιων πολύ κολακευτικά… Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία Νικο!! Θα τον επισκεφθώ σύντομα

2 «Μου αρέσει»

και για του λόγου το αληθές

4 «Μου αρέσει»

Ισχύει ότι φτιάχνει πολυ ομορφα οργανα και σχεδόν για ολα έχει και βίντεο στο YouTube.
Ριξε μια ματια να τα ακούσεις.
Εμενα το αγαπημένο μου ηταν ενα που αν θυμάμαι καλά ηταν για τον Τατασοπουλο.

2 «Μου αρέσει»

Πάντως υπάρχουν κι αλλοι αξιολογοι κατασκευαστες οπως ο Σταμκος που έχει κσι στην Αθηνα μαγαζι. Μαλιστα πουλαω και ενα μπουζούκι του αγορασμενο 3000 το οποιο και δινω στα 1800. Στελνω και σχετικο συνδεσμο να το δειτε και να το ακούσετε

2 «Μου αρέσει»

Εδώ θα διαφωνήσω εντελώς με το σχόλιο σου για την ποιότητα στα όργανα του Σπουρδαλάκη. Ίσα ίσα είναι απο τους λίγους εαν οχι ο μοναδικός στην παραπάνω λίστα που κάθε όργανο έρχεται με εφόρου ζωής γραπτή εγγύηση. Απο σκάφος μέχρι βερνίκια ( εμποτισμούς, χειροποίητα βερνικια κτλ) γίνονται όλα στο εργαστήριο και όχι απο εξωτερικούς συνεργάτες. Αυτό για μένα προσμετράται στα σύν της ποιότητας κατασκευής.
Η συμβουλή μου είναι να δοκιμάσεις όσα περισσοτερα όργανα μπορείς απο τους παραπάνω κατασκευαστές μιας και η προσωπική επάφη με τον μάστορα είναι το ένας μεγάλος παράγοντας. Στο budget που έχεις φυσικά δεν θα δυσκολευτείς να βρεις καλό όργανο, η συμβουλή μου είναι εαν μπορέσεις και βρεις έτοιμο όργανο που σου κάνει να το πάρεις. Στην παραγγελεία πάντα υπάρχει η πιθανότητα η προσδοκία σου να είναι μεγαλύτερη απο το αποτέλεσμα και να απογοητευτείς.

3 «Μου αρέσει»

Ο καθένας κρίνει με βάση όσα βλέπει τόσα χρόνια στην αγορά, προσωπικά έχω τις επιφυλάξεις μου για εγγύηση και εξωτερικές συνεργασίες. Ειλικρινά όμως χαίρομαι που είσαι από τους ευχαριστημένους πελάτες του και όχι από τους δυσαρεστημένους!

Συστηματικά παρατηρώ ότι υπάρχει μια εμμονή στον συγκεκριμένο οργανοποιό με υπονοούμενα και γενικότητες. Στο τελευταίο σου μήνυμα , αμφισβητείς την αξιοπιστία των εγγυήσεων ή το οτι χρησιμοποιεί εξωτερικούς συνεργάτες ? Είναι κρίμα για εναν επαγγελματία με 40 χρόνια πορεία με τόση ευκολία να γινονται τέτοιου είδους γενικεύσεις και υπονοούμενα.

1 «Μου αρέσει»

Ο Σπουρδαλάκης έχει βγάλει εξαιρετικά όργανα, αυτό δεν αμφισβητείται. Απλά υπάρχει κόσμος που έχει μείνει δυσαρεστημένος με κάποιον τρόπο. Έχω 2 φίλους που έχουν αλλάξει πολλά μπουζούκια από τον Σπουρδαλάκη και ακόμη δεν έχουν βρει κάποιο που να μην τους βγάζει προβλήματα… (τριξίματα, κοψίματα χορδών κ.α). Είναι προς τιμή του ότι σε όλες τις περιπτώσεις τελικά αναγνωρίζει το πρόβλημα, αλλά έχουν ταλαιπωρηθεί αρκετά να βρουν κάποιο μπουζούκι που να μην βγάλει προβλήματα στον χρόνο πάνω. Δεν έχουν πρόβλημα με τον ίδιο τον Σπουρδαλάκη σαν άνθρωπο, απλά έχουν πικραθεί που έχουν δώσει τόσα χρήματα και μετά από καιρό δεν είναι ευχαριστημένοι.

Θα μου πεις… δεν έχω ιδία πείρα και θα έχεις δίκιο. Καλό είναι απλά στο φόρουμ να λέμε και τα θετικά και τα αρνητικά και από εκεί και πέρα ο καθένας είναι ελεύθερος να διαλέξει τι θα λάβει υπόψη και τι όχι. :slight_smile:

5 «Μου αρέσει»

Η ουσία όλη κρύβεται στην παραπάνω φράση του Χρήστου. Καλό είναι να ακούγονται όλες οι γνώμες και ο καθένας να τις αξιολογεί καταλλήλως χωρίς εμπάθειες.

Ο @liga_rosa δεν αμφισβητεί κάτι απλά υποβάλει τις ενστάσεις του. Ήδη ο Χρήστος σου είπε για 2 φίλους του, να σου πω κι εγώ για ένα δικό μου. Έχει πάρει όργανο από τον εν λόγω μάστορα. Του έδωσε την εγγύηση και του ανέφερε ότι μπορεί να το ανταλλάξει με ένα “ισάξιο” ή καλύτερο όργανο (πληρώνοντας την διαφορά στη δεύτερη περίπτωση). Σε ερώτηση εάν η εγγύηση καλύπτει όργανα χωρίς βέργα, η απάντηση ήταν αρνητική. Η εγγύηση έχει να κάνει από την ημερομηνία αγοράς κλπ, εφόσον επισκευή / συντήρηση γίνεται από τον ίδιο τον μάστορα και μόνο. Στο όργανο αυτό το καπάκι έκατσε. Ο μάστορας λέει ότι δεν έχει πρόβλημα το όργανο, αλλά εάν θέλει ο παίχτης μπορεί να πάρει κάποιο άλλο όργανο. Από τη στιγμή που δε βρίσκει πρόβλημα στο όργανο ο μάστορας αλλαγή στο καπάκι δε γίνεται.
Στο δια ταύτα λοιπόν η εγγύηση είναι εργαλείο και ταυτόχρονα και δικαιολογία και για τον παίχτη και για τον μάστορα. Όπως θέλει ο καθένας το βλέπει από τη πλευρά του.

Σαν άνθρωπος ο ίδιος ο μάστορας, είναι πολύ καλός συζητητής και έχει πολλές γνώσεις. Παρόλα αυτά δεν σημαίνει ότι το ένα αναιρεί το άλλο όσον αφορά την πολιτική χρήσης της εγγύησης. Προφανώς υπάρχουν “κανόνες” για να προστατεύεται και ο πελάτης και ο μάστορας.

Θα διαφωνήσω μαζί σου όσον αφορά τα υπονοούμενα και τις γενικεύσεις γιατί υπάρχουν καταγεγραμμένα και δημοσιευμένα σε διάφορες μεριές του Φόρουμ αυτά. Επίσης καθένας έχει την άποψή του και τη γνώμη του. “Κρίμα” δεν είναι για κανέναν. Ο καθένας μεταφέρει τις εμπειρίες του (είτε θετικές, είτε αρνητικές) και είναι στη διακριτική ευχέρεια του αναγνώστη να κρατήσει αυτά που τον ενδιαφέρουν.
“Κρίμα” θα ήταν να λέγονταν μόνο θετικά ή μόνο αρνητικά και να σχηματιζόταν μια λάθος εικόνα για τον οποιοδήποτε μάστορα.

6 «Μου αρέσει»

Η ερωτηση μου είναι, αφού το καπάκι έκατσε και ο μάστορας δεν το θεωρεί κατασκευαστικο λάθος το μόνο που απομένει είναι η υπαιτιοτητα του χρήστη και σε αυτό το σεναριο πως το αποδέχεται πίσω ο μάστορας στα πλαίσια της εγγύησης ώστε να του δώσει ένα ακριβότερο με την αντίστοιχη οικονομική διαφορα ?

Ο μάστορας θεωρεί ότι το όργανο είναι σωστό όσον αφορά τον ήχο (που είναι εάν το ακούσεις) και ότι η αλλαγή εμφάνισης στο καπάκι δεν τον επηρεάζει. Θεωρεί ότι είναι μόνο κάτι που έχει να κάνει με την εμφάνιση και για να διορθωθεί πρέπει να αλλαχθεί. Εάν αλλαχθεί όμως το καπάκι μετά ποιος ξέρει να μου πει τί ήχο θα βγάζει το όργανο; Μάλιστα πάνω σε υποθετική συζήτηση το έχει πει ο ίδιος ο μάστορας ότι εάν το μπουζούκι επιστραφεί στα όρια της εγγύησης για να μπορέσει να το πουλήσει πάλι θα του αλλάξει καπάκι και οι λόγοι είναι μόνο εμφάνισης (κάτι που το επιβεβαιώνουν και τα δικά μου αυτιά … όσο αξιόπιστα είναι τέλος πάντων).
Για την ιστορία δεν έχει γίνει αλλαγή καπακιού στο όργανο γιατί έχει πολύ καλό ήχο, κάτι το οποίο γούσταρε εξ αρχής και ο παίχτης του.

2 «Μου αρέσει»

Αυτό και αν σηκώνει συζήτηση, αλλά δεν είναι του νήματος και από την άλλη είναι από τα θέματα που έχουν δυο όψεις.
Παντως τον καταλαβαίνω τον φίλο σου γιατί και εμένα αν μου κάνει κάτι κλικ θα το παντρευτώ αντί να το χάσω η να το δώσω, αλλά στην περίπτωση του ένα καπάκι που έχει κάτσει θα ήταν ένα μικρό βάρος στην καρδιά μου.

Μιά που μπήκαμε στην κουβέντα, ας αναφέρω και εγώ την δική μου εμπειρία απο τον Σπουρδαλάκη, η οποία ήταν και παραμένει θετική.
Πριν 2 χρόνια χρειάστηκα να κάνω μια επένδυση σε μαντολίνο λόγω δουλειάς. Συγκεκριμένα είναι μια παραγωγή στην ορχήστρα που έχει ένα μικρό μέρος μαντολίνου το οποίο συνήθως παίζω εγώ. Δεν ειδικεύομαι σε αυτό το όργανο αλλά δεν χρειάζεται να παίξω και ολόκληρο κοντσέρτο! Ως επαγγελματική επένδυση λοιπόν και έχοντας την πολυτέλεια κάποιων φορολογικών απαλλαγών, έκανα κάποιες αναζητήσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Το μεγαλύτερο μου θέμα ήταν η αστάθεια σε μπράτσο+κούρδισμα στο δικό μου παλιό ιταλικό όργανο.
Έφτασα λοιπόν και στον Σπουρδαλάκη.
Ο Χρήστος με ρώτησε αρχικά για τη χρήση του οργάνου. Θα παίζεται συνεχώς; Θα παίζεται περιστασιακά; Πως είναι το τωρινό μου όργανο; Τι διαστάσεις; Τι χορδές; Τι μουσική παίζω; Τι άλλα όργανα παίζω; Σε τι περιβάλλον θα το χρησιμοποιώ ;
Και άλλη μια ντουζίνα ερωτήσεις.
Αποφασίσαμε λοιπόν το όργανο να γίνει με βραζιλιάνικο παλίσανδρο και ελαιόλουστρα. Μου εξήγησε πως αν το όργανο παίζεται περιστασιακά , πιθανών άλλο βερνίκι να αποδωσει πιο άμεσα αποτελέσματα αλλά αν δουλευτεί, τα ελαιόλουστρα ίσως είναι ανώτερα.
Στους μήνες που ακολούθησαν, ο Χρήστος ήταν συνεχώς σε επικοινωνία, δείχνοντας μου επιλογές υλικών και σχεδιασμού και προσπαθόντας να φτιάξει ένα κατάλληλο όργανο για τα χέρια μου και την χρήση που το ήθελα. Μετά λοιπόν απο πολλά τηλεφωνήματα και σχέδια, του είπα το εξής:
Εσύ θα κάνεις το καλύτερο όργανο που μπορείς και εγώ θα μάθω να το παίζω
και έτσι έγινε, έχοντας επιλέξει να σταματήσω να είμαι μέρος της διαδικασίας, εφόσων δεν είμαι μαντολινίστας και εφόσων είχα πειστεί οτι είμαι σε καλά χέρια.
Ο Χρήστος παρέδωσε στην ώρα του ένα εκθαμβωτικό μαντολίνο.
Η ξυλεία είναι απίστευτα καλαίσθητη, η ποιότητα κατασκευής εξαιρετική και η αισθητική λιτή και όμορφη. Ο ήχος είναι κάτι που θα προτιμούσα να σας δείξω απο κοντά. Εμένα με συγκινεί.
Λίγους μήνες αργότερα, και ενώ όλα είναι καλά, παρατηρώ πως κάτι έχει αλλάξει ελάχιστα στο στήσιμο του οργάνου.Ισως ο ζυγός θέλει λίγο κοίταγμα. Ο Χρήστος κατευθείαν ζητάει να του στείλω το όργανο (με δικά του έξοδα). Το θέμα ήταν τόσο μικρό που προτείνω να το λύσω τοπικά εδώ. Και όντως, ένας μάστορας εδώ κοντά μου, ρύθμισε τον ζυγό σε μια δουλειά που του πήρε 10 λεπτά και το πρόβλημα λύθηκε και απο τότε δεν έχει υπάρξει καμία αλλαγή. Το όργανο παραμένει στατικά σταθερό και πολύ καλό απο όλες τις απόψεις.
Αυτά λοιπόν συνέβησαν σε εμένα και σε όργανο που ανήκει προσωπικά σε εμένα.
Δεν έχω λόγο να υπερασπιστώ τον κατασκευαστή, απλά η εμπειρία μου διαφέρει πολύ απο τα παραπάνω που γράφονται
Εγώ και το όργανο μου είμαστε στη διάθεση σας, αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για την εμπειρία μου με τον συγκεκριμένο μάστορα. :slightly_smiling_face:

9 «Μου αρέσει»

Δεν μιλάω καθόλου με γενικότητες, υπάρχουν συγκεκριμένα γεγονότα. Όμως δεν μπορώ να μιλήσω εξ ονόματος αλλωνών, δεν φταίω εγώ που δεν τα λένε δημόσια οι ίδιοι οι δυσαρεστημένοι πελάτες…