"Από τον ταμπουρά στο μπουζούκι" - Παρουσίαση νέου βιβλίου/CD:

pepe αφου σε ειπα δεν τα γιρευω τζαμπα.μπερδευεστε επειδη δεν διαβασατε καλα τα προηγουμενα που εγραψα ειπαμε δεν κατηγορω κανεναν απλα ηθελα να μου απαντησει σε μια ερωτηση αλλα δεν διαβαζεται καλα τα προηγουμενα και με αναγκαζεται να τα ξαναλεω.επεισης πως να τις εκδοσω ρε φιλε αφου δεν ειμαι σιλεκτης και δεν θελω να γινω.αντουαν αν τον νοιαζει πιο πολυ να βγουν τα κομματια ολα και γρηγορα απτο να βγαλει κερδος, θα τα εβγαζε πρωτα σε οτι να ναι μορφη στο ιντερνετ η και καπου αλλου και μετα θα τα επεξεργαζοταν και θα τα εβγαζε με τον καλυτερο τροπο θα σε χαλουσε αυτο?.λιγκα αν η μονη ενοια τουσ ηταν να τα βγαλουν θα τα βγαζανε οπως λεω και στον αντουαν.επισης δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται να λετε οτι απαιτησα κατι ενω δεν απαιτησα διαβαστε τα προηγουμενα ποστ και μην με αναγκαζεται να λεω για δευτερη φορα οτι δεν απαιτησα κατι. αν θελετε να απαντησετε καποιος σε αυτο που ρωτησα στον αντουαν αν θα τον χαλουσε, γιατι αυτο ειναι το ζουμι.και παρακαλω ας μου πει καποιος πως μπορω να βαλω σε μπλε πλαισιο αυτα που γραφει καποιος, στο δικο μου το κειμενο.

Συμφωνώντας απολυτα με τα λεγομενα του Liga Rosa, προτείνω να σταματήσουμε εδώ τη μιζέρια και τη γκρίνια.
16 ευρω για μια τέτοια δουλειά είναι πολλά?
Απο αυτή τη στήλη έχουν παρουσιαστεί πολλά βιβλία, cds κλπ. για το ρεμπέτικο. Κάντε μια σύγκριση σε αντικείμενο και αξία και μετά μιλήστε για ανέβασμα σε youtube και λοιπά αφιλοκερδή.

Και στην τελική, ας επικεντρωθούμε επιτέλους στη δουλειά αυτή καθεαυτή!
Κρίμα που είμαι πάρα πολύ μακριά για να παραστώ στην παρουσίαση. Περιμένω εντυπώσεις από όσους θα παρευρεθούν.

δεν ειπα οτι ειναι πολα τα 16 δεν ειπα να τα βγαλει αφιλοκερδος διαβασε ολα τα προηγουμενα να καταλαβεις τι ειπα. γιαννη με ρωτησες κατι στο προηγουμενο σου ποστ, σου απαντησα γιατι στο επομενο λες γενικοτητες αντι να σχολιασεις την απαντηση?

δεν έχω να πω κάτι παραπάνω γιατί επαναλαμβανόμαστε, πάρτε το βιβλίο (και δανεικό ή σε φωτοτυπίες ή από το youtube άμα θέλετε), διαβάστε και ακούστε, και άμα το εκτιμήσετε πείτε το και σε πέντε φίλους. μετά συνεχίζουμε αλλού την κουβέντα, γιατί εδώ το θέμα είναι η συγκεκριμένη έρευνα που παρουσιάζεται. δεν ξέρω αν θα ήταν πρέπον να γίνει μια μεταφορά ορισμένων μηνυμάτων σε ένα σχετικό παλιότερο θρέντ (μια που υπάρχει ήδη), να μείνουν εδώ τα περί του βιβλίου.

λοιπόν, ο σταύρος κουρούσης θα κάνει μια παρουσίαση του έργου στην εκπομπή του άρη νικολαΐδη “λαϊκά μονοπάτια”, απόψε στις 22.00 στο ραδιόφωνο του 902.

λιγκα σεβομαι το οτι θες να σταματησεις αλλα σου απαντησε και ο ανεστακος και εγω συγκεκριμενα σε αυτα που διαφωνουσες αν δεν εχεις να αντιτηνεις τιποτα να φανταστω οτι εχουμε δικιο? και οχι μονο ο λιγκα αλλα και οσοι ειπαν κατι το οποιο απαντηθηκε και δεν συνεχισαν.η συνεχισαν με γενικοτητες και οχι συγκεκριμενα.

μα τί δεν καταλαβαίνεις;;; αυτό το θέμα είναι για το συγκεκριμένο βιβλίο-cd, και έχεις γράψει δέκα σεντόνια με τα ίδια πράγματα, βγάζοντας τα συμπεράσματα που θέλεις. καταλαβαίνω ότι δεν πρόκειται να σε πείσω αυτή τη στιγμή, οπότε απλά σου λέω να δεις γιατί μιλάμε και να συνεχίσουμε μετά την κουβέντα σε ένα από τα ήδη υπάρχοντα σχετικά θέματα εδώ ή εδώ.

Το βιβλίο μπορούμε να το βρούμε στα κεντρικά βιβλιοπωλεία;

Καταρχην δε με νοιαζει τι τον νοιαζει αυτον (τον καθε συλλεκτη και οχι τον κ.Σταυρο συγκεκριμενα, για να μην παρεξηγηθω). Ποσως με ενδιαφερει αν το κυριο μελημα του ειναι να μεταδοσει τη γνωση, να βγαλει χρηματα ή απλα να κοιταει τη συλλογη του και να χαιρεται. Εξαλλου το παθος της συλλογης ειναι κατι το δυσερμηνευτο. Εμενα αυτο που με ενδιαφερει ειναι κατα ποσον υπαρχει προσβαση ολου του κοσμου σε υλικο μεχρι προτινος αγνωστο και θεωρουμενο ως χαμενο… αυτο θα επρεπε να ενδιαφερι και το συλλεκτη κατα τη γνωμη μου, διοτι αποκτα μεγαλυτερη αξια να εχεις ενα βινυλιο που ολοι θεωρουν σπανιο, παρα να εχεις κατι που θεωρειται χαμενο και ο κοσμος αγνοει και την υπαρξη του.

Στην ουσια τωρα:
Η επεξεργασια ειναι κατι που απαιτει κοπο, γνωσεις, χρονο, εξοπλισμο. Συνεπως για να γινει σωστα και επαγγελματικα χρειαζεται αμοιβη. Κανεις δε θα κατσει να ασχοληθει με αυτη την εργασια σοβαρα αφιλοκερδως για χομπυ για ολο το υλικο. Θα το κανει για καποια κομματια που πιθανον να του αρεσουν, και παλι χωρις να στοχευει στο καλυτερο δυνατο αποτελεσμα. Αποδειξη ειναι το υπαρχον υλικο στο ιντερνετ, ειναι διαθεσιμο εδω και χρονια αλλα δεν εχουν γινει remasterd ολα τα τραγουδια.

Δεν ξερω πως το βλεπει ο καθε συλλεκτης, μπορω να σου πω ομως τι θα εκανα εγω αν ημουν στη θεση του. Οταν επαιρνα αποφαση να διαθεσω μερος της συλλογης μου στο κοινο, θα ηθελα να ειναι οσο το δυνατον αρτιοτερο. Δεν ειναι το κερδος (διοτι, για να ημαστε σοβαροι: αν καποιον συλλεκτη με τετοιο αρχειο τον ενδιεφερε κυριως το κερδος, θα αντεγραφε το υλικο ψηφιακα -να το ακουει οποτε θελει- και κατοπιν θα πουλαγε τα βινυλια σε αλλους συλλεκτες… εκει ειναι τα χοντρα λεφτα, οχι στο να εκδωσει κανεις ενα βιβλιο ή cd _μαλλον μπαινει μεσα με τα τελευταια), ειναι τα απαραιτητα εξοδα για να γινει η δουλεια οπως πρεπει, οσο το δυνατον καλυτερα χωρις να μπει ο ανθρωπος και μεσα (εμ τα μαζεψε -κοπος, χρημα, ψαξιμο- εμ τα διαθετει στο κοινο σε καλη ποιοτητα, να πληρωσει κι απο πανω?).
Θα το εκανα λοιπον ετσι φιλε ΕΕΥΡΙΠΗΔΗ, πολυ απλα γιατι ΑΓΑΠΑΩ το υλικο αυτο! Αγαπαω τη συλλογη μου, ειμαι περηφανος γι αυτη και θελω να τη δειξω στον κοσμο οσο καλυτερα γινεται. Σεβομενος το μοχθο μου για να τη φτιαξω, την αξια του ιδιου του υλικου αλλα και την αισθητικη του κοινου που θελω να την παρουσιασω.
Επι πλεον, ποσες φορες δεν εχει κατηγορηθει κοσμος και κοσμακης (απο τον Πετροπουλο ως τον Κουναδη) για λαθη, παραλειψεις, αποπροσανατολισμο κλπ… ε δε θα ηθελα εκθετωντας το υλικο μου, να τα ακουσω και απο πανω.

Να πω και γω κάνα δυο πράγματα,μια και σήμερα είδα ότι γίνεται τέτοια κουβέντα στο φόρουμ.Κατ αρχήν να πω ότι κάποιος ερευνητής,βγάζοντας προς τα “έξω” την έρευνά του,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΝΟΥ ΤΟΥ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ, ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΟΣΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ.Και αυτό,γιατί πολύ δύσκολα από κάποιο βιβλίο,να μπορεί να υπάρχει οικονομικό όφελος.Θα γίνει ένα συμφωνητικό με την εκδότρια εταιρεία,θα του δώσουν κάποια βιβλία στην αρχή,-τα οποία συνήθως δίνονται σε στενούς φίλους δωρεάν-,και μετά από την πρώτη κυκλοφορία,ΑΝ γίνουν πωλήσεις,και ΑΝ αυτές είναι αρκετές,θα πάρει μερικά βιβλία ακόμη.Για να πάρει χρήματα “ζεστά” στο χέρι που λέμε, το βιβλίο θα πρέπει να γίνει όπως λέμε και στα Ελληνικά μπεστ σέλλερ. Φυσικά εδώ δεν έχουμε τέτοια περίπτωση,μακάρι οι ρεμπετόφιλοι της Ελλάδας να είναι τόσοι,ώστε το βιβλίο να τύχει τέτοιας ευρείας αποδοχής.Προφανώς λοιπόν η περίπτωση του Σταύρου δεν είναι η περίπτωση “της κονόμας”,- γιατί αλλιώς θα ήταν αφελής , ενώ δεν είναι -,αλλά της σωστής παρουσίασης της εργασίας του όσο δυνατόν πληρέστερα,και όσο το δυνατόν μακροχρόνια.Θεωρώ ότι δεν μπορούμε να τα βάζουμε όλα τα πράγματα στο ίδιο τσουβάλι,με επιχείρημα μάλιστα το “να γουστάρουμε” και μόνο.Σίγουρα θα βγουν στο γιουτιούμπ,γρήγορα τα τραγούδια του σι ντι. Δεν θα έχεις όμως όλα εκείνα τα στοιχεία της έρευνας και αναζήτησης,και συμπερασμάτων, που έχει κάνει αυτός ο δημιουργός όλον αυτό τον καιρό.Και αυτό θα είναι ανάλατο φαΐ.Απλά χρειάζεται λίγη υπομονή μέχρι να έλθει το βιβλίο στα βιβλιοπωλεία,να αγορασθεί (θεωρώ ότι είναι μικρή η τιμή για τέτοιο έργο,αλλά στις μέρες μας δεν είναι δυνατόν να πουληθεί παραπάνω), και φυσικά αν δεν το αγοράσετε, είπαμε όλο και κάποιος θα το ανεβάσει.Αλλά και το να αφήνουμε “οσμές” στον αέρα περί κέρδους,κ.λ.π. επειδή δεν έχουμε υπομονή,νομίζω ότι γινόμαστε άδικοι.Τέλος θέλω να πω ότι η δεύτερη ενασχόληση της συζύγου μου είναι η εικαστική ένδυση βιβλίων , εδώ και πάρα πολλά χρόνια.Μέχρι τώρα δεν ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΕΥΡΩ ούτε και ΔΡΑΧΜΗ από αυτήν την δραστηριότητά της.Απλά είναι κάτι που της αρέσει ,ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ.

υ.γ. Όσο έγραφα απαντούσε και ο ΑΝΤΟΥΑΝ.

Γεια χαρά!

Λοιπόν: Κάτω από κάθε μήνυμα γράφει κάπου “απάντηση με παράθεση”. Άμα το πατήσεις ανοίγει ένα πλαίσιο όπου γράφεις το μήνυμά σου, αλλά έχει ήδη πάνω πάνω το μήνυμα του αλλουνού, με ένα [QUOTE] = κάτι κωδικά στην αρχή και στο τέλος. Το κομμάτι ανάμεσα στα δύο [QUOTE] θα εμφανιστεί σε μπλε πλαίσιο. Από κάτω (ή από πάνω) γράφεις τα δικά σου.
Άμα θες να απομονώσεις μόνο μία φράση και όχι όλο το μήνυμα, επιλέγεις τα υπόλοιπα και τα κάνεις ντιλίτ. Μπορείς επίσης να υπογραμμίσεις όσες λέξεις θες από το μήνυμα του αλλουνού.
Για να παραθέσεις πολλά διαφορετικά μηνύματα, κάνεις πρώτα την παραπάνω δουλειά με ένα μήνυμα, ύστερα το αντιγράφεις όλο (κόπι), πατάς κάτω από το κουτί του μηνύματος “ακύρωση”, ξεκινάς “απάντηση με παράθεση” σε άλλο μήνυμα, και εκεί κάνεις πέιστ αυτό που είχες κρατήσει.

Στα υπόψην· πώς μπορώ να προμηθευτώ το βιβλίο;

Προσωπικά, θα κρίνω όταν μελετήσω το πόνημα.

Aν μου επιτρέπεις όμως, μιά παρατήρηση: ο «δημιουργός» είναι και σημαίνει άλλο πράγμα.

Φυσικά. Δεν μπορούμε να προδικάζουμε ούτε θετικά ούτε αρνητικά. Ωστόσο στο παρακάτω διαφωνώ:

Κατά περίπτωση, η έρευνα και η παρουσίαση πραγμάτων που έχουν ήδη γίνει από άλλους μπορεί να είναι 100% πρωτότυπη δημιουργία.

Ένα-ένα.

Καταρχήν Γιάννη. Τα περί γκρίνιας και μιζέριας σε άτομα που σου δώσαν δικαιώματα φίλε. Ουδέποτε γκρίνιαξα και μιζέριασα πάνω στο θέμα και ο μόνος λόγος που μπήκα είναι επειδή κανείς δεν έδινε σαφή απάντηση στον ΕΕΥΡΙΠΙΔΗΣ (που ούτε εκείνος γκρίνιαξε, απλά ρώτησε) όχι για να γκρινιάξω και να μιζεριάσω. Οπότε λίγο προσεκτικότερες παρατηρήσεις γιατί εγώ ας πούμε θα μπορούσα να πω ‘‘προτείνω σταματήσουμε τις ΓΕΝΙΚΟΤΑΤΕΣ απαντήσεις’’ για σένα. Μην το πάρεις ως μομφή αυτό που λέω, αλλά προσπάθησε να μην κρίνεις λάθος.

Λίγκα. Το θέμα είναι όντως το βιβλίο και το Σιντί. Ε και?? Δεν μπορεί να γίνει συζήτηση που συνδέεται έμμεσα με αυτό? Πιστεύεις ότι στο φόρουμ ποτέ ξανά δεν έγινε αυτό??(δηλαδή το να ''ξεφεύγει το θέμα) Και στο φινάλε τα δέκα σεντόνια γράφτηκαν επειδή δεν απαντήθηκε το ερώτημα αλλά ο καθείς μπήκε και απάντησε για τον εαυτό του επί του θέματος βάσει αυτού που κατάλαβε και έτσι τέντωσε το θέμα.Εγώ προσωπικά είδα τον ΕΕΥΡΙΠΙΔΗΣ να λέει νομίζω δυο φορές ότι την σταματάει την κουβέντα αν ενοχλείται ή δε θέλει κανείς. Οπότε τα σεντόνια γ-ράφτηκαν από πολλούς μαζί και σένα!

Φίλε adouan!
''Καταρχην δε με νοιαζει τι τον νοιαζει αυτον (τον καθε συλλεκτη και οχι τον κ.Σταυρο συγκεκριμενα, για να μην παρεξηγηθω). Ποσως με ενδιαφερει αν το κυριο μελημα του ειναι να μεταδοσει τη γνωση, να βγαλει χρηματα ή απλα να κοιταει τη συλλογη του και να χαιρεται. Εξαλλου το παθος της συλλογης ειναι κατι το δυσερμηνευτο. Εμενα αυτο που με ενδιαφερει ειναι κατα ποσον υπαρχει προσβαση ολου του κοσμου σε υλικο μεχρι προτινος αγνωστο και θεωρουμενο ως χαμενο… αυτο θα επρεπε να ενδιαφερι και το συλλεκτη κατα τη γνωμη μου, διοτι αποκτα μεγαλυτερη αξια να εχεις ενα βινυλιο που ολοι θεωρουν σπανιο, παρα να εχεις κατι που θεωρειται χαμενο και ο κοσμος αγνοει και την υπαρξη του. ‘’
Δε διαφωνούμε στο ελάχιστο εδώ!!
Επίσης ούτε εδώ:
‘‘Η επεξεργασια ειναι κατι που απαιτει κοπο, γνωσεις, χρονο, εξοπλισμο. Συνεπως για να γινει σωστα και επαγγελματικα χρειαζεται αμοιβη. Κανεις δε θα κατσει να ασχοληθει με αυτη την εργασια σοβαρα αφιλοκερδως για χομπυ για ολο το υλικο. Θα το κανει για καποια κομματια που πιθανον να του αρεσουν, και παλι χωρις να στοχευει στο καλυτερο δυνατο αποτελεσμα. Αποδειξη ειναι το υπαρχον υλικο στο ιντερνετ, ειναι διαθεσιμο εδω και χρονια αλλα δεν εχουν γινει remasterd ολα τα τραγουδια.’’
Όμως δεν μπορείς να ξέρεις αυτό :
‘’(διοτι, για να ημαστε σοβαροι: αν καποιον συλλεκτη με τετοιο αρχειο τον ενδιεφερε κυριως το κερδος, θα αντεγραφε το υλικο ψηφιακα -να το ακουει οποτε θελει- και κατοπιν θα πουλαγε τα βινυλια σε αλλους συλλεκτες… εκει ειναι τα χοντρα λεφτα, οχι στο να εκδωσει κανεις ενα βιβλιο ή cd _μαλλον μπαινει μεσα με τα τελευταια)’’.
Γιατί ο συλλέκτης μπορεί πέρα από το οικονομικό κομμάτι (που ξαναλέω και γίνομαι κουραστικός για νιοστή φορά ότι δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΚΟ) να θελει και να εδραιώσει ένα όνομα στο χώρο (ούτε και αυτό κακό). Ούτε εγώ ούτε ο ΕΕΥΡΙΠΙΔΗΣ σταθήκαμε ενάντια σε αυτό. Μάλιστα για να καταλάβετε το σκεπτικό είναι ανέβασετα μονοκαπανιά και χρέωσε τα κιόλας άμα θες!!
Όλο αυτό το κομμάτι ‘‘Δεν ξερω πως το βλεπει ο καθε συλλεκτης, μπορω να σου πω ομως τι θα εκανα εγω αν ημουν στη θεση του. Οταν επαιρνα αποφαση να διαθεσω μερος της συλλογης μου στο κοινο, θα ηθελα να ειναι οσο το δυνατον αρτιοτερο.’’
μέχρι το τέλος του είναι προσωπική άποψη του στυλ ‘‘αν είχα ένα κατομμύριο ευρώ εγώ θα…’’ που είναι ενδιαφέρον αλλά εκτός θέματος!
Όμως σου απαντάω λέγοντας:
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΧΑΛΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΣΗΜΕΡΑ! ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΙΧΑ (ΘΑ ΤΟ ΘΕΛΑ) ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ! ΤΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ! Το αν θα γίνουν αργότερα καλύτερα είναι απόλυτα δεκτό, εμένα μου φτάνει για την ώρα που τα έχω και τα απολαμβάνω, και πίστεψε με δε θα κρίνω το συλλέκτη που τα φέρνει στην επιφάνεια για την ποιότητα ήχου γιατί ΑΥΤΟ θα ήταν γκρίνια και μιζέρια.
Επίσης θες μια άποψη? (άσχετη με το θέμα όπως το κείμενο που παρέθεσες φίλε adouan)
Είμαι συλλέκτης, με νοιάζει να τα δώσω ολα για το καλό του ρεμπέτικου και με πληροφορίες και ποιότητα. Ελάτε εδώ παιδιά, δώστε από ένα πόσο (που θα ήταν και ελάχιστο για τον καθένα) να πληρωθούν τα μηχανήματα για να τα καθαρίσουμε, ανεβάζω και τις μελέτες σε PDF και τέλος! Συμβάλλαμε όλοι κερδίσαμε όλοι και η ρεμπετοκοινότητα είναι πλήρως ευχαριστημένη!

Nikosn δεν θα μπώ στη διαδικασία να απαντήσω σε γενικότητες που γράφεις φίλε γιατί έπεσες φουλ έξω από το σκεπτικό μας. Τα πιο πολλά μάλιστα απαντήθηκαν πιο πριν αλλά είπες ‘‘ας γράψω κι γω τώρα κάτι να απλωθεί και άλλο το σεντόνι!’’
Μάγκες μην εξάπτεστε και μην κατηγορείτε άνευ αιτίας απλά για να γράψετε κάτι. ΟΥΤΕ ΟΣΜΕΣ ΑΦΗΣΑ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ! (το ίδιο και ο ΕΕΥΡΙΠΙΔΗΣ).
Καλό βράδυ…

Για το “ονομα στο χωρο” εγραψα κι εγω, και μαλιστα και στα 2 τελευταια μου μηνυματα -στο τελευταιο ιδιαιτερα εκτενως. Δυστυχως ή ευτυχως, τη σημερον ημερα παιζει ρολο το ποσο φροντισμενο εινια το υλικο (ειτε εγγραφο ειτε ηχητικο) που δημοσιοποιεις ως συλλεκτης προκειμενου να αποκτησεις ονομα στο χωρο. Το ανελυσα αρκετα, αλλα δειχνεις να μην το καταλαβαινεις.

Οπως αναφερεται και στην παραθεση, ο ΕΕΥΡΙΠΙΔΗΣ την προσωπικη μου αποψη ζητησε, “αν θα με χαλαγε ή οχι”. Νομιζω απαντησα σαφεστατα και σφαιρικοτατα. Τωρα οσο για το αν ειναι ενδιαφερουσα η αποψη μου, ή αναφορικα με το συγγραφικο μου στυλ… περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.

Αυτα που εχουμε στη διαθεση μας “σε χαλι κατασταση”, κατα πλειοψηφια προερχονται απο εποχες που η επεξεργασια τους ηταν απο δυσκολη εως αδυνατη. Ειναι πολυ λογικο αυτοι που τα εβγαλαν τοτε να μην τα επεξεργαστουν. Αν τα εβγαζαν σημερα, για τους λογους που ανεφερα και εγω και αλλοι, ειμαι απολυτα σιγουρος οτι θα τα ειχαν επεξεργαστει μεχρι τελευταιας νοτας, για να τα εμφανισουν στην καλυτερη δυνατη κατασταση. Ενδεικτικα να θυμισω οτι ο Κουναδης που εξεδωσε προσφατως το αρχειο του μεσα απο εφημεριδα, μεριμνησε ωστε να γινουν ξανα remastered τα τραγουδια που γραφτηκαν σε cd, παροτι δεν υπηρχε κανενα ακυκλοφορητο αναμεσα τους.

Εμενα μου αρεσουν τετοιου ειδους συλλογικες προσπαθειες, παρολαυτα δεν μπορω να μην παρατηρησω οτι για το συγκεκριμενο εγχειρημα -οχι για το cd, αλλα για το βιβλιο- η ρεμπετοκοινοτητα του φορουμ (συμπεριλαμβανομενου και εσου) ηταν ηδη ενημερη εδω και μηνες. Κανεναν δεν ειδα, οχι να προτεινει μια τετοια “συλλογικοποιηση της προσπαθειας” αλλα εστω να ενδιαφερθει να ρωτησει αν χρειαζονται καποια βοηθεια με το εγχειρημα τους -οικονομικη ή αλλη. Και δεν εξαιρω και τον εαυτο μου, απλα επαναπαυθηκα και περιμενα την εκδοση. Απο την αλλη βεβαια θα μου πεις, ουτε οι συντελεστες μας ετειναν την χειρα. Μαλλον ολοι χρειαζομαστε λιγη δουλεια πανω στην αλλαγη νοοτροπιας οσον αφορα τετοιες κολλεκτιβιστικες προσπαθειες… θα γινει κ αυτο, τωρα με την κριση θεμα χρονου ειναι.

Ανεστάκο δεν θέλω να μου απαντήσεις,ούτε με ενδιαφέρουν σεντόνια και παπλώματα ή κουβέρτες.Είμαι νομίζω σαφής στο μύνημά μου κι όχι γενικόλογος.Αν παρ όλα αυτά δεν έγινα κατανοητός ,θα πω τούτο.Λένε ότι στον πεινασμένο μην του δίνεις τζάμπα ψάρι,παρά μάθε τον να ψαρεύει, ο ίδιος.Αν δεν θέλει όμως να μάθει να ψαρεύει, δεν θέλω να είμαι εγώ εκείνος που θα του δίνει τζάμπα ψάρια.

Υ.γ.Θανάση όπως είπε κι Περικλής δημιουργό εννοούσα τον ερευνητή που παράγει “έργο” με την έρευνά του.Σαφώς κι εκείνος βασίζεται στον άλλο δημιουργό, την εργασία του οποίου ερευνά.

Μπραβο στον Σταυρο και σε ολους οσους ασχοληθηκαν και προσφεραν σε αυτην την εκδοση, μακαρι να υπηρχαν κι αλλοι σαν τον Σταυρο. Καλοταξιδο!!!

Φίλε adouan έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο δεν παρατήρησα ότι σου ζήτησε την προσωπική άποψη σου, με συγχωρείς για το χαρακτηρισμό ‘‘εκτός θέματος’’. Εγώ ήμουν εκτός!

Τώρα για τον nikosn:
‘‘Ανεστάκο δεν θέλω να μου απαντήσεις,ούτε με ενδιαφέρουν σεντόνια και παπλώματα ή κουβέρτες.’’
Ούτε εμένα, άλλος τα πρωτοανέφερε. Αν έχω χρόνο μπορώ να γράφω σελίδες ολόκληρες εδώ!

‘‘Είμαι νομίζω σαφής στο μύνημά μου κι όχι γενικόλογος.’’
Εδώ διαφωνούμε. Και αναλύω (από το προηγούμενο μνμ σου):
‘‘Κατ αρχήν να πω ότι κάποιος ερευνητής,βγάζοντας προς τα “έξω” την έρευνά του,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΝΟΥ ΤΟΥ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ, ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΟΣΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ.Και αυτό,γιατί πολύ δύσκολα από κάποιο βιβλίο,να μπορεί να υπάρχει οικονομικό όφελος.Θα γίνει ένα συμφωνητικό με την εκδότρια εταιρεία,θα του δώσουν κάποια βιβλία στην αρχή,-τα οποία συνήθως δίνονται σε στενούς φίλους δωρεάν-,και μετά από την πρώτη κυκλοφορία,ΑΝ γίνουν πωλήσεις,και ΑΝ αυτές είναι αρκετές,θα πάρει μερικά βιβλία ακόμη.Για να πάρει χρήματα “ζεστά” στο χέρι που λέμε, το βιβλίο θα πρέπει να γίνει όπως λέμε και στα Ελληνικά μπεστ σέλλερ.’’

Εδώ έγραψες ένα ολόκληρο γενικότατο κείμενο του στυλ ‘‘δεν είναι όλοι οι παπάδες παιδόφιλοι, αν και αν’’
όμως λίγο πιο κάτω:
‘‘Προφανώς λοιπόν η περίπτωση του Σταύρου δεν είναι η περίπτωση “της κονόμας”,- γιατί αλλιώς θα ήταν αφελής , ενώ δεν είναι -,αλλά της σωστής παρουσίασης της εργασίας του όσο δυνατόν πληρέστερα,και όσο το δυνατόν μακροχρόνια.’’

Καταρχάς από που και ως που προφανώς?? Εγλω προσωπικά δεν πιστεύω ότι είναι της κονόμας και το λέω ειλικρινά αλλά δεν κατάλαβα πώς από το γενικότατο κείμενο που έγραψες πριν κατέληξες σε αυτό το προφανώς που κλειδώνει την σωστότητα της θέσης σου! Επίσης νομίζω πώς ο κύριος Κουρούσης δεν προσπαθεί να γράψει και να εκδόσει ένα βιβλίο όσο το δυνατόν μακροχρόνια αλλά το αντίθετο! Να είναι καλή δουλειά και να βγει γρήγορα!

‘‘Δεν θα έχεις όμως όλα εκείνα τα στοιχεία της έρευνας και αναζήτησης,και συμπερασμάτων, που έχει κάνει αυτός ο δημιουργός όλον αυτό τον καιρό.Και αυτό θα είναι ανάλατο φαΐ.’’
άποψη σου!! Εγώ πριν χρόνια άκουγα τα ρεμπέτικα χωρίς γνώσεις και γούσταρα με τη μουσική όχι με τις λεπτομέρειες, συνεπώς άμα μου δώσεις ΤΩΡΑ τα κομμάτια θα ΓΟΥΣΤΑΡΩ μια χαρά και θα έχει και μπόλικο αλάτι το φαΐ. Αλλά ξέχασα:
‘‘Θεωρώ ότι δεν μπορούμε να τα βάζουμε όλα τα πράγματα στο ίδιο τσουβάλι,με επιχείρημα μάλιστα το “να γουστάρουμε” και μόνο.’’
Δεν ξέρω αν το ξέχασες Νίκοςν αλλά αυτή τη μουσική επειδή γουστάρουμε τν ακούμε και τα πολλά επιχειρήματα δεν λένε κάτι.

‘’(θεωρώ ότι είναι μικρή η τιμή για τέτοιο έργο,αλλά στις μέρες μας δεν είναι δυνατόν να πουληθεί παραπάνω),‘’
Και γω.

‘‘Αλλά και το να αφήνουμε “οσμές” στον αέρα περί κέρδους,κ.λ.π. επειδή δεν έχουμε υπομονή,νομίζω ότι γινόμαστε άδικοι.’’
ΟΥΤΕ ΟΣΜΗ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ! Βρες βασικά μια οσμή και γράψε την. Ούτε και άδικος έγινε κανείς.

‘‘Τέλος θέλω να πω ότι η δεύτερη ενασχόληση της συζύγου μου είναι η εικαστική ένδυση βιβλίων , εδώ και πάρα πολλά χρόνια.Μέχρι τώρα δεν ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΕΥΡΩ ούτε και ΔΡΑΧΜΗ από αυτήν την δραστηριότητά της.Απλά είναι κάτι που της αρέσει ,ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ.’’
Οκ και μπράβο κιόλας. Αλλά αυτό τι λέει? Ότι όποιος ασχολείται με κάτι και το αγαπάει πρέπει να το κάνει αφιλοκερδώς?? Ποιός θα σε κατακρίνει εσένα και τη γυναίκα σου αν θες να βγάλεις λεφτά από αυτό που αγαπάτε?? Κανένας σοβαρός άνθρωπος.

Για το μετά κείμενο σου:
‘‘Λένε ότι στον πεινασμένο μην του δίνεις τζάμπα ψάρι,παρά μάθε τον να ψαρεύει, ο ίδιος.Αν δεν θέλει όμως να μάθει να ψαρεύει, δεν θέλω να είμαι εγώ εκείνος που θα του δίνει τζάμπα ψάρια.’’
Το αντιλήφθηκα σήμερα. Μόνο που δεν ξέρω ποιός από όλους είναι ο πραγματικά πεινασμένος…

βρε παιδια ανατολικο ζητημα το καναμε… :112:

“Περιμεναμε” 80 χρόνια…
ας περιμενουμε αλλο ενα. Δεν εγινε και τιποτα…
Νικο πες μας που το αγοραζουμε το βιβλιο για να ξερουμε… Δεν ειδα καπου να το αναφερει. Μαλλον είναι νωρις για να το γνωρίζουμε;

ΕΕΥΡΙΠΙΔΗ και Ανεστακο σας καταλαβαίνω καθως το 1995 εψαχνα και δεν εβρισκα τραγουδια για να ακουσω- περασω. Αλλα δεν είναι ακριβως το ιδιο. Τωρα θα δωθουν ολα απλα θα καθηστερησουν λιγο. Εγω εβρισκα μονο αρνηση και εναν να μου τα πουλαει με κοστος το βαρος της κασσετας (μαζί με το κασσετοφωνο) σε χρυσο… :087:

Και σκεφτείτε τι υλικο εχουμε να ακουσουμε. Εγω απο το sealabs ζητημα είναι να εχω ακουσει το ενα τρίτο εστω και μια φορα στο γρηγορο…

Μη ξεχνατε οτι ο ανθρωπος το κανει απο αγαπη. Εστω και αν δε συμφωνειτε με τον τρόπο νομίζω οτι καταλαβαίνετε οτι εχει καλες προθεσεις. Ετσι θελει να το κανει, ας τον αφησουμε να μας τα παρουσιασει οπως θελει…
Το βλεπει σαν μια καλλιτεχνικη δουλεια (και είναι φυσικα), μια εργασία και θελει να την κανει με τον καλυτερο τροπο. :088:

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί όλη η αντιπαράθεση γίνεται επί των προθέσεων και όχι επί του πραγματικού γεγονότος.
Το πραγματικό γεγονός είναι ότι παρουσιάζεται μια καινούργια εργασία για το λαικο-ρεμπέτικο τραγούδι η οποία συνοδεύεται από άγνωστες για το ευρύ κοινό ηχογραφήσεις της πρώιμης εποχής, από αφανείς λίγο-πολύ μουσικούς.
Αν έχω καταλάβει καλά από την παρουσίαση (σε αναμονή του ίδιου του έργου) τα άγνωστα τραγούδια και δημιουργοί , βγαίνουν στην επιφάνεια με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, με το ειδικό βάρος που τους αξίζει και με το ιστορικό και καλλιτεχνικό φορτίο που τα συνοδεύει. Δε νομίζω ότι θα ήταν το ίδιο να πεταχτούν στη χαβούζα του σωλήνα , ανάμεσα σε εκατομμύρια άλλα…
Και στην τελική , αυτός είναι ο τρόπος που επιλέγει- ο έχων το προνόμιο- να τα μοιραστεί…
Τα υπόλοιπα είναι δίκη προθέσεων.
“Το κάνει από αγάπη”, "το κάνει για τα λεφτά ", “γιατί κρύβει τα υπόλοιπα”…
Για το ίδιο το γεγονός, προσωπικά τα σέβη και τα συγχαρητήρια μου.
Μακάρι να μπορούσα να είμαι στην παρουσίαση…

Φίλε Ανεστάκο προφανώς δεν γίνομαι αντιληπτός. Ο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ έβαλε το θέμα του κέρδους,και περιμένει την απάντηση που θέλει εκείνος.
Στο μύνημά σου #22 προσπαθείς να διαφωτίσεις τα λεγόμενα του ΕΥΡΙΠΙΔΗ, - “Φίλε δεν έχει καμία απορία ο Ευριπίδης. Το είπε και πριν νομίζω.
‘‘ηθελα να μου πει οτι ποιο πολυ τον ενδιαφερει το <<οχι αφιλοκερδος>>.’’
Θέλει ο Σταύρος Κ. να του πει ότι κάνει τη δουλειά που κάνει με το βιβλίο για τα χρήματα. (ή μάλλον κυρίως για τα χρήματα).
Προσέτι ο ίδιος λέει ότι :
‘‘δεν ειναι κακο να τον ενδιαφερει το <<οχι αφιλοκερδος>>,ουτε κακο να το πλασαρει σιγα σιγα για να γινει περισοτερο <<οχι αφιλοκερδος>>’’
Που σημαίνει ότι δεν κατακρίνει και το σκεπτικό του κέρδους.
Εν ολίγοις περιμένει να ακούσει στην αρχική ερώτηση του ‘‘γιατί δεν τα βγάζεις όλα μονοκοπανιά’’, την απάντηση ‘‘γιατί θέλω να έχω κέρδος από το ζήτημα’’ (καθόλου λάθος) και να τελειώσει η συζήτηση καθώς οι λοιπές απάντησεις που δόθησαν δεν τον κάλυψαν.” -,και καταλήγεις ότι δεν είναι κακό το κέρδος,αλλά ρε παιδί μου η όλη δουλειά γίνεται για το κέρδος.
Προσπάθησα να δώσω άλλη διάσταση , και μάλιστα συγκεκριμένη, και όχι γενική, λέγοντας ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να βγάλεις κέρδος από ένα βιβλίο.Παράδειγμα έφερα τις προσωπικές μου εμπειρίες, από τις εκδόσεις.Ξέρεις δεν είναι όλα τα πράγματα ίδια,και δεν γίνονται όλα απαραίτητα για το κέρδος.Προφανώς δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι όλα είναι αγγελικά και όμορφα.Για να αφήνουμε όμως αιχμές (το λέω λόγια και δεν λέω οσμές),χρειάζονται αποδείξεις,Και το να λέει κάποιος :" Εν ολίγοις περιμένει να ακούσει στην αρχική ερώτηση του ‘‘γιατί δεν τα βγάζεις όλα μονοκοπανιά’’, την απάντηση '‘γιατί θέλω να έχω κέρδος από το ζήτημα’ " είναι πως να το κάνουμε αιχμή.Αυτή είναι και η ένστασή μου.Κι ακόμα να πω κάτι.Προσπαθώ να μην φλυαρώ όταν γράφω.Αυτό φαίνεται και από άλλα γραφόμενά μου στο φόρουμ. Θεώρησα όμως ότι έπρεπε να καταθέσω και την δική μου διάσταση στο θέμα.Πίστεψέ με όμως.Δεν δημιουργώ εγώ τα σεντόνια.