Simon Shaheen

Ένας από τους μεγαλύτερους κατά την γνώμη πολλών(και την δική μου) εν ζωή ουτίστας όλων των εποχών.
Καλή ακρόαση.

//youtu.be/KyNXeCfPB2U

Για όσους θέλουν να χαλαρωσουν και να αδειάσει το μυαλό τους αφιερωμένο το επόμενο.
Το βάζω εδώ για να μην ανοίγω άλλο ποστ.
Καλή χαλάρωση.

//youtu.be/SKLDP1TuKvk

Αυτή τη δουλειά με τον Savall ποτέ μου δεν την κατανόησα πλήρως, αν και εκτιμώ το ότι έγινε μια προβολή σε αυτό το ρεπερτόριο.
Αποδεικνύει πόσο απίστευτα δύσκολο είναι να μπεις στο μακάμ αν έχεις δυτικά αυτιά…

Καλημέρα.
Τι εννοείς όταν λες ότι δεν την κατανόησες?
Όσο ασχολήθηκα για να δω μερικές φράσεις το πιο δύσκολο που αντιμετώπισα ήταν το ρυθμικό μέρος.

Απλά είναι ένα σύνολο που παρουσιάζει το ρεπερτόριο που βρίσκουμε στα παλαιότερα σχεδόν δείγματα μουσικής γραφής της Κωνσταντινούπολης και αισθάνομαι ότι υπάρχουν σημεία που παρουσιάζονται επιφανειακά, χωρίς να εμβαθύνουν στο ύφος, ειδικά στο παίξιμο του ίδιου (καλά οι Τούρκοι μουσικοί είναι θηρία, τι να λέμε).

Οι συνθέσεις είναι από διάφορες χώρες δεν είναι μόνο από Κωνσταντινούπολη.(Έχω την εντύπωση).

Υπέθεσα πως είναι όλα από την συλλογή του Καντεμίρη, η οποία όντως περιέχει συνθέσεις δικές του αλλά και άλλων, απο διάφορες περιοχές της αυτοκρατορίας.

Αυτή ακριβώς την εντύπωση είχα αν και δεν ήμουν σίγουρος με αυτό που είπες.
Τώρα για ύφος του savall εννοείς?Σίγουρα το πιάνεις καλύτερα από μένα μιας και παίζεις βιολί…
Έχεις να μου προτείνεις κάτι να ακούσω στο ύφος που αναφέρεσε?

Για το τι είναι σωστό ύφος στον Καντεμίρη είναι πολύ ζόρικο θέμα αφού η μουσική είχε σταματήσει να παίζεται για κάποιο καιρό και η παράδοση αποδυναμώθηκε σε κάποιο βαθμό.
Απλά το μόνο που ανέφερα είναι πως: Υπάρχει διαφορά μεταξύ ενός καλού μουσικού που προσπαθεί να μάθει μια άλλη μουσική γλώσσα…και των άλλων καλών μουσικών που παίζουν στην μουσική γλώσσα που γνωρίζουν άπταιστα.

οκ σε πιάνω…Ο λόγος υποθέτω είναι οτι ο savall έχει ασχοληθεί και με άλλα είδη μεσαιωνικής μουσικής ενώ οι υπόλοιποι είναι πιο ταγμένοι…
Αυτό καταλαβαίνω.