Τι μπουζούκι, τι αρμόνιο

Καλησπερα σε ολους.
Μιας και ειπατε για πολυπλοκότερα και πιο ακριβέστερα όργανα ριξτε μια ματια και σε αυτο!


Δε λεω καλη η τεχνολογια αλλα δε θα ηθελα να φανταστω την επομενη γενια μπουζουξιδων με κατι τετοιο!

Μπουζούκι είναι η ψύχουλα του ρομαντικού παίχτη που βγαζει τα εσωψυχα του στα τέλια. Ο καθένας εχει τον δικό του τροπο εκτέλεσης. προσωπικά με πειράζει περισσότερο το μπουζούκι των “μπουζουξίδικων” με παιχτες δρομείς 100 μέτρων χωρις διαρκεια και ψυχη παρά ηλεκτρονικα οργανα σαν αυτα που παρουσιαστηκαν. ολο και περισσοτερων συναντω νεα παιδια που θελουν να μαθουν να παιζουν γρηγορα παρα σωστα και καθαρα

χαχαχα ειμαι σιγουρος πως ειναι Κινεζικη η πατεντα

Εφόσον βγήκε εδώ και χρόνια μουσικό όργανο που κάνει όλες τις φωνές, επόμενο είναι να μπει
στα μουσικά στέκια και να αντικαταστήσει τα μεροκάματα …
Πολλές φορές μου έτυχε, ειδικά σε γαμήλια γλέντια, σε μεγάλα μαγαζιά, να γίνεται η διασκέδαση
με ένα και μόνο όργανο! Βλέπεις να χορεύουν ποντιακά με πλήκτρα και τον ήχο της λύρας!

Και στην Πόλη, στην Αδριανούπολη καθώς επίσης και σε άλλες πόλεις της Τουρκίας, έχουν πιάσει
πολύ αυτά τα πολυσύνθετα όργανα, με έναν μουσικό που παίζει και τραγουδά η το πολύ με δύο …
Αλλά, σε κάποια άλλα μαγαζιά, υπάρχει η παραδοσιακή ορχήστρα και φυσικά καμιά σχέση …

Είναι και αυτά λοιπόν, αλλά ποτέ δεν πρόκειται να κλέψουν την παράσταση, ποτέ !!!

http://www.youtube.com/watch?v=rOE3h5PH3Sk :079::079:


http://www.youtube.com/watch?v=eFXxFqSCUyY&feature=related:079:

Γεια σου τσίφτη Ιάσονα !!! :slight_smile:

Φύγαμε για ηχογράφηση, αλλά Ευδοκία … :088:

Όποιος έχει όρεξη ας ρίξει μια ματιά εδώ έχει “ενδιαφέρον”. Δεν ξέρω αν με αυτό έπαιζαν στο πρώτο βίντεο που άνοιξε το θέμα, αλλά μιλάμε πλέον για Virtual mpouzouki. Σπάει η χορδή ρε παιδί μου, δεν έχεις να αλλάξεις παίζεις από τον υπολογιστή…
http://www.virtualbouzouki.com/index_gr.html

          http://www.virtualbouzouki.com/media/Virtual%20Bouzouki%20-%20Greek%20Manual.pdf    

Τερτίπια της τεχνολογίας!

προβλέπω πως ακόμα και οι τραγουδιστές θα αντικατασταθούν με τα πλήκτρα.
θα δίνεις τη χροιά της φωνής σου στη μνήμη του υπολογιστή και μετά θα …πληκτρολογείς τον αμανέ σου! βρε που θα καταντήσουμε!:106:

Με το συνθεζάϊζερ “γεννήθηκε” ένα νέο είδος μουσικής: η ηλεκτρονική.
Εκεί είναι στον φυσικό του χώρο και πραγματικά αναδυκνείεται η ομορφιά του!
Είναι η μουσική που γράφτηκε γι’ αυτό,

Έξω από τα “νερά” του επόμενο είναι να μην ακούγεται καλά και μερικές φορές να γίνεται και γελοίο…

polymnia, με όλο τον σεβασμό, προσωπικά δεν μου αρέσει ο ήχος του (εννοώ στο πρώτο βιντεάκι)
και δεν αναφέρομαι στην μελωδία, την σύνθεση του ανθρώπου που παίζει, αλλά στον ήχο αυτό
καθ` αυτό … Ξέρεις εκείνο το βζννν που παράγει από πίσω από την νότα, με χαλάει …

Αλλά μια και μιλάμε για “ηλεκτρονική” μουσική, εάν αυτή είναι που παράγουν τα υποτιθέμενα
όργανα κι αν αρέσει σε μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων, εμένα μου περισσεύει …

Συνήθισα ν` ακούω το μπουζούκι “σκέτο”, σαν τον καφέ που λέμε, χωρίς καν την προσθήκη
ενισχυτή (πλην των μαγαζιών που διαθέτουν μικροφωνική), αλλά ακόμα κι αυτά, όταν πρόκειται
για ρεμπετάδικα αξιόλογα, ελέγχουν οι μουσικοί ‘ευλαβικά’ τον ήχο των οργάνων τους …

π.χ. στην Πριγκηπέσσα ή στο Ελληνικόν (στην Σαλονίκη), ποτέ μου δεν αντιμετώπισα πρόβλημα
σχετικά με τον ήχο, το αντίθετο μάλιστα θα έλεγα …

Τα υπόλοιπα στέκια που αγαπώ και επισκέπτομαι, είναι με την απλότητα και την γνησιότητα
του “ατόφιου”, οπότε και λατρεύω αυτό που ακούω, ακόμα και το τυχόν λάθος που θα κάνει
ο μουσικός, έχει για μένα την αξία του …!