Σχολες μπουζουκιου

Υπαρχουν παιχτικα διαφορες σχολες παιχτικα που. πρεπει να μελετησει καποιος.οπωε σχολη χιωτη κ η σχολη μπεμπη…ξερει κανεις πιοι μπουζουξηδες για παραδειγμα ανοικουν.στη σχολη μπεμπη?

ο τριγκας παιζει παρα πολυ σαν τον μπεμπη (βεβαια εμενα σε σχεση με τον μπεμπη μου βγαζει κατι κρυο αψυχο στουντιακο αυτιστικο και βαρβαρο) δεν το λεω για να προσβαλω αυτο μου βγαζει νομιζω ειναι ο μονος.ο παπαδοπουλος κατι ελαχιστα και ο ιορδανης οταν παιζει με τον μπεμπη ντουετο εχουν κατι απο στυλ μπεμπη. ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΕΕΥΡΙΠΙΔΗΣ που εγραφα πριν κατι χρονια αλλα μετα σταματησα και εχασα τον κωδικο μου αν γινεται καντε συμπτηξη τα προφιλ ΕΕΥΡΙΠΙΔΗΣ KAI ΕΕΕΕΕΕΕΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ειμαι το ιδιο ατομο.https://www.youtube.com/watch?v=_2PvK8ypOpw https://www.youtube.com/watch?v=bttPwl6phfs μπεμπης παξιματαραουα https://www.youtube.com/watch?v=yYzYIPCtE8Q κι αυτος μηζειθει γολι μπεμπη https://www.youtube.com/watch?v=dkRdIkcfkXs

Η σχολή Μπέμπη ποιά είναι, από άποψη χαρακτηριστικών? Γιατί σίγουρα ο Μπέμπης έχει τα παιξίματα του (αν και αυτό δεν κάνει σχολή) και σίγουρα έχει μια πενιά (που δεν έχω ξανακούσει) αλλά για σχολή, δύσκολο το πράμα. Μεγάλος παίκτης και αγαπημένος, αλλά όχι τόσο ιδιαίτερος. Βέβαια πρέπει να είναι ο πρώτος που έκανε το κλασσικό δεξιοτεχνικό μινόρε πιάνο-μπουζούκι με δεξιοτεχνική χόρα, αλλά σχολή αυτό δε λέγεται. Νομίζω ανήκει στην γενικότερη γενιά των μπουζουξήδων του 50’ που κατάγονται καθαρά (έτσι νομίζω) από τον Τσιτσάνη που έκανε το γεφύρωμα για εκεί.

Δεν έχει τόσο μεγάλο ηχογραφημένο έργο ώστε να μας δίνει εικόνα, άλλωστε ΔΕΝ ήταν συνθέτης. Όμως, ένα βασικό χαρακτηριστικό που άκουω στα δύο σόλο του που ξέρω, είναι μια ανάπτυξη μελωδίας με ιδιαίτερη έμφαση στην ανάλυση συγχορδιών. Το έκανε βέβαια κι ο Χιώτης αυτό, αλλά αν κάποιος το “παράκανε”, είναι ο Μπέμπης…

Αυτός που μου θυμίζει έντονα τον Μπέμπη, με τη γεμάτη πενιά και τις στρογγυλές νότες, είναι ο Δημόπουλος https://youtu.be/eAMTwXpQLXc

ωραιος μποτη οντως μοιαζει εχεις κανενα αλλο βιντεακι του δεν βρηκα τιποτα στο you tube?

Φίλε ευριπίδη αν ψαξεις τις ταινίες που εμφανίζεται ο Β. Περπινιάδης θα δεις και τον Δημόπουλο.
Επίσης και στη δισκογραφία του Περπινιάδη.Συνεργάστηκαν πολλά χρόνια, αν δεν κάνω λάθος ήταν και κουμπάροι.

φχαρηστω για της πλιροφοριες

Με την έννοια όπως το περιγραφής μου έρχεται αυτό που λένε οι παλιοί σχολη μπερέα που είναι το πιο αλανιάρικο παίξιμο (παπαϊώννου,τσομίδης,μωραΐτης κλπ).Επίσης αν για κάποιους μπουζουξήδες θα μπορούσαμε να πούμε ότι κάνανε σχολες ο ένας είναι ο παλαιολόγου και ο άλλος ο ζαμπέτας.

Ο Μπέμπης έχει παίξιμο που δεν είχε ακουστεί μέχρι τότε…στραγαλάτες νότες, απόλυτα στακάτες και γρήγορο παίξιμο!κοντά στο μπέμπη είναι και ο μακριδάκης https://www.youtube.com/watch?v=t-A45YKiMqg

Τριχορδε, διαφωνώ κάθετα, γιατί νομίζω ότι κάνεις λάθος. Φαντάζομαι ότι με το στραγαλάτες εννοείς, στρογγυλές, αλλά και προ μπέμπη υπάρχουν μπουζουξήδες με τέτοιο ήχο, όσο υπάρχουν και γρήγοροι, όσο και στακάτοι. Δε θα χρειαστεί καν φαντάζομαι, να αναφέρω το Χιώτη. Η διαφορά του μπέμπη είναι απλά ότι είναι σχεδόν ‘‘τέλειο’’ αποτέλεσμα. Αυτό, ξαναλέω, δεν δημιουργεί σχολή. Ο άνθρωπος ήταν ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ εκτελεστής, παρ’ολ’αυτά. Σίγουρα πολλοί μπουζουξήδες εμπνεύστηκαν να γίνουν δεξιοτέχνες εξαιτίας του. Αλλά ξαναλέω, ότι και οι αναλύσεις συχορδιών στο παίξιμο υπήρχαν πολύ, όπως και σχεδόν όσα έχει παίξει ο Μπέμπης. Σχολή είναι ο Ζαμπέτας, ο Παλαιολόγου, ο Μάρκος, ο Τσιτσάνης κ.λ.π. Και αν θες καθόμαστε και αναλύουμε γιατί ο καθένας είναι σχολή.