Συμβουλή για σάζι

Γεια χαρά,
Είμαι αρχάριος στο χώρο και θέλω να αγοράσω ένα φθηνό σάζι για αρχή, γύρω στα 100 euro.
βρήκα 'ενα στην τιμή αυτή σε μαγαζί μ,ε μουσικά όργανα και σκέφτομαι να το πάρω. υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω ιδιαίτερα ή στην τιμή αυτή ό,τι και να πάρω θα είναι της πλάκας; (αργότερα και αν μου αρέσει εννοείται πως θα πάρω κάτι πολύ καλύτερο). Ευχαριστώ.

Αν έχεις τη δυνατότητα καλό θα είναι να πας με κάποιον που παίζει σάζι ή μπουζούκι. Το αυτί του μπορεί να καταλάβει την ποιότητα του οργάνου καλύτερα από σένα.
Η τιμή είναι επικίνδυνη. Μπορεί το οργανάκι να είναι καλό μπορεί να είναι και τελείως μάπα.

Αν δεν έχεις κάποιον δες και τα ακριβότερα και πες τους να τα παίξουν. Αν δεν μπορούν γρατσούνισε τα και προσπάθησε όσο μπορείς να συγκρίνεις τα ακριβότερα με το δικο σου.

Το σάζι έχει χαμηλές τάσεις στις χορδές και θα έχεις λιγότερα προβλήματα αν η ποιότητα είναι χαμηλή σε σχέση με ένα μπουζούκι.

Καλή τύχη!!

Διονυσε σε ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σου.θα παρω μαζι μου τελικα καποιον που ξερει περισσοτερα απο μενα.

Θα ήθελα να ρωτήσω και γω με τη σειρά μου, οι τιμές στο σάζι πόσο έχουν? το μικρότερο ας πούμε, και ποιότητας… εκμάθησης, όχι για τίποτα σπουδαία πράγματα.
Ρωτάω γιατί είδα ένα (προφανώς μεταχειρισμένο) στο Μοναστηράκι, και ο μικροπωλητής το αφήνει 20 ευρώ. Μεγάλη η πιθανότητα να είναι διακοσμητική η αξία του, αλλά δεν μου φάνηκε και αδύνατο να κάνει κάποιος τα πρώτα του βήματα σ αυτό. Ίσα ίσα για να ψάξει το θέμα του ασυγκέραστου δηλαδή. Και σκέφτομαι, αξίζει τον κόπο, ή βάζοντας λίγα ακόμα υπάρχει περίπτωση να έχει κάποιο μαγαζί κάπως πιο προσεγμένο όργανο? (ας πούμε γύρω στο 50άρι)?