Μπράβο! (Και ωραία ηχογράφηση. Και πεντακάθαρη.)
Και δεν είναι 2-3-2-2, είναι 2-2-2-3!
Επιπλέον, αν υποθέσουμε (όπως είναι το λογικότερο) ότι αγριλαμά εννοεί τον χορό, δεν είναι «αγριλαμάς και Ψαράδες», ένα πράγμα είναι όλο. Το μόνο ξεχωριστό εκτός από τους Ψαράδες είναι το ταξίμι στην αρχή, που δε νομίζω να το έλεγαν αγριλαμά!