Πολυφωνια σε επανεκτελεσεις μονοφωνικων τραγουδιων

Παράδειγμα: όταν διασκευάζουν συρτό δεν αλλάζει καν το μπάσο/ισοκράτης, σταθερό μι από την αρχή μέχρι το τέλος

Αρχείο Κουνάδη, “Συρτός Πλακιώτικος”, 2019, https://vmrebetiko.gr/item?id=2143

Στο οπισθόφυλλο βλέπουμε ότι ο Φέξης εκεί γύρω στο 1900 πουλά και οπερατικές μελωδίες διασκευασμένες για σόλο κιθάρα, τα μουσικά γούστα στην παλιά Ελλάδα είναι αντίστοιχα με αυτά στην Κωνσταντινούπολη της ίδιας εποχής. Άρα δεν είναι θέμα επάρκειας των παιχτών της εποχής.