Πάππος στο Κυριακάτικο Τραπέζι της ΝΕΤ

Την Κυριάκη είδα στο Κυριακάτικο Τραπέζι της ΝΕΤ στις 2:00μμ περίπου με τον Τριανταφυλλόπουλο τον Μανώλη Πάππο να παίζει κιθάρα, λαούτο, μπαγλαμά.

Ο Τριανταφυλλόπουλος κάνοντας ξεχωριστή μνεία στον Πάππο είπε ότι πρόκειται για κορυφαίο μουσικό.

Η εκπομπή είναι “τίμια” και νομίζω ότι μεταδίδεται και δορυφορικά-για τους απόδημους φίλους μας-, με καλούς ως κορυφαίους μουσικούς, αξιόλογους τραγουδιστές, Λάλεζας, Κουτσοβασίλης είναι μόνιμοι συντελεστές, με ρεπερτόριο κυρίως λαικό, λιγότερο ρεμπέτικο και ένα δύο δημοτικά.

Για να δούμε θα πιάσει ο Πάππος κανά μπουζούκι, να γίνει κόλαση:090:

Τωρα εξηγειται γιατι μας την εκανε ο Μανωλακης 5 η ωρα χαραματα (με την καινουρια), απ’τη Βικτωρια … ειχε εκπομπη το μεσημερι !!

Βεβαια αποζημιωθηκαμε γιατι οταν πηγαμε ειχε τελειωσει η Νταλη και εκανε αυτος προγραμμα -οχι οτι ειχαμε κανενα προβλημα με την Καιτουλα …- και παρ’ολα τα 5-6 τραγουδια που προλαβαμε, εκανε ενα ατελειωτο μινορε ταξιμι πριν απο ενα ζειμπεκικο (που θα παει θα το θυμηθω…φταινε και τα 18 ουισκια…), οπου μας καθηλωσε και βαλε !! Χωρια που τον ψαχνανε ο Μασαλάς και ο Χ"Ιορδανου … μουσικαροι κι αυτοι οντως !!

Γιώργο βάλε και καμιά φωτογραφία!

Η φωτό πνίγηκε στα 18 ουίσκια… :102:
Γειά σου κοπέλι που έρχεσαι στην Αθήνα και δεν ρίχνεις ούτε τηλέφωνο. (Αν και δέχθηκα τηλέφωνα από άλλα μέλη της φορουμοκλίκας αλλά έκανα babysitting, μιά και ο γιός μας πήγε παιδικό και μαζί μας φέρνει και καμμιά κατοστή ιώσεις κάθε εβδομάδα).

Γιατί κιθαρίτσα ο Πάπος ρε Βαβουλέα; Χαθήκε να παίξει κανά μπεζούκι να γουστάρουμε Κυριακή μεσημεράκι…:016:

Θα είναι κάθε Κυριακή εκεί; Που είναι η Ιωάννα να μας ενημερώσει;

Στον alpha σημερα το βράδυ κατα τις 8 κάτι παίζει με το ρεμπέτικο. Ξέρει κανις κατι περισσότερο?

Παναγιωτη εννοεις απο Παππο ή απο “Μισιρλου” ;;
Στη “Βικτωρια” η αληθεια ειναι δεν κολλαει κανεις να παρει φωτο, αλλα
αν θυμαμαι καλα (τα 18 παλι…) τραβηξα μια με το κινητο !!

Ισσακ σε σκεφτηκα, ειλικρινα, αλλα την πρωτη βραδυα λογω κοπωσης εκανα μια “αναγνωριστικη” ενω το Σαββατο νωρις με “απηγαγε” ο Θανασης ο adiam και μετα το προγραμμα καναν αλλοι … Ελπιζοντας οτι θα καθησω κι αλλες μερες το αφησα να βρεθουμε Κυριακη ή Δευτερα οπου παιζουν καποιες καλες φασεις κατα Κληματαρια μερια με Παππο, αλλα τελικα εφυγα χθες λογω ανωτερας βιας … :108:
“Η αλλη τόχει” που λεμε και στην Κρητη, εστι μεθερμηνευομενον : την επομενη φορα, θα δεις τι θα γινει !!
Η οποια θα ειναι ασφαλως συντομα, στη μαζωξη που προετοιμαζεται …

Να σου πω Ισαακ δεν προσεξα οτι επαιξε ολα τα αλλα εκτος μπουζουκι … δικιο εχεις βεβαια !
Απ’την αλλη ομως αν δεις τι κουπι τραβαει ο δολιος -με την καλη και οχι μονο εννοια…- στο μαγαζι θα τον καταλαβεις !! Το Σαββατο κατεβηκαν 5 η ωρα δηλαδη 6 με το παλιο !! Σε παρακλησεις των θαμωνων μεταξυ των οποιων κι ο Λαμπρος ο Καρελάς να παιξουν κι αλλο απλα δεν μπορουσαν αλλο …
Την προηγουμενη η Νταλη ξανανεβηκε κατα τις 4.30 και κατα τις 5.00 που φυγαμε ηταν ακομα πανω !!

Θυμηθηκα το ζειμπεκικο : Το ξεκρεμασα κι αποψε !! ΡΕΣΤΑΑΑ !!!

Βαβ., καλά που σου κάνανε το πρόγραμμα οι… “άλλη” και ξεστραβώθηκες !
Αλλά, δεν αντέχεις βρε παιδί, δεν αντέχεις ! Εδώ έχουμε άλλους ρυθμούς ! Σιγοπίνουμε και γρηγο_ρούμε … :slight_smile:
Ωραία παρέα είσαι φίλε ! Αντε… Να μας ξανάρθεις με 5ήμερη !

Ο Πάππος και η ορχήστρα του, θα είναι κάθε Κυριακή στην εκπομπή. Εχει την μουσική επιμέλεια φέτος. Συνεπώς, λόγω Μανώλη θα βλέπουμε αυτό το -αμήχανο πέρσι, για να δούμε φέτος- κυριακάτικο μεσημεριανό.

Ισαάκ, δε σου λέω τπτ ! Ας ερχόσουνα κι εσύ…
Αντε, καλά θα πω -αυτά που θυμάμαι- από την προηγούμενη μέρα.

Γωνία αριστερά, μεγάλη θεσσαλονικιώτικη παρέα -που ήρθε ειδικά για το πρόγραμμα και θα ξανάφευγε τα ξημερώματα. Φασαρία, τραγούδι, χορός. Λουλούδια, λουλούδια! Λεφτά…λεφτά, πολλά λεφτά !!! Το μαγαζί είχε βγάλει το κόστος του προγράμματος σε ένα δεκάλεπτο. Η Καίτη τους έκανε όλα τα χατήρια βλέπεις, τους έπαιζε στο αριστερό της νυχάκι… Γινότανε καλό παιχνίδι… “Κι όταν δακρύζω και πονώ θ’ αναστενάζει το…τεκνό”!!! Μαγκιά !
Κάποια στιγμή όμως, είχαν γίνει πολύ προκλητικοί. Την παραπλησιάσανε… την ακουμπήσανε… Ανεπίτρεπτο! Η κυρία Καίτη -που ερμήνευε μοναδικά το “Θεσσαλονίκη μου”- συνέχισε το πρόγραμμά της -κι αυτή προκλητικά- τραγουδώντας “εσύ που βγάζεις τα καθίκια του ντουνιά” !!! Η ορχήστρα δε μαζευόταν από τα γέλια…
Τι άλλο; Ό,τι και να πεις είναι λίγα !
Αααα… Λέει εξαιρετικά και τα νέα τραγούδια Ξαρχάκου-Κινδύνη, (από τον δίσκο “Η κυρία Καίτη κι εγώ” που λέγαμε τις προάλλες) δικαιολογούμενη στην μη-ψαγμένη πελατεία του μαγαζιού πως “Τώρα, θα σας κάνω λίγο Μπίλι Χολιντέι” !!!
Το μικρόφωνο της Καίτης είναι λίγο “τέρμα” ! Υποφέρουν οι μουσικοί βέβαια, αλλά είναι κι αυτό μια εμπειρία. Κάποια στιγμή λέω -πολύ σοβαρά- στο Μανώλη -ο οποίος με άκουσε έντρομος: “Μωρέ Μανώλη, δυναμώστε τη λίγο, θα κλείσει μεγάλη γυναίκα τόσο χαμηλά!”. Ο Μασσαλάς δίπλα μου κατάπιε την κιθάρα απ’ τα γέλια!
Μοναδική μουσική παρέα στο υπόγειο !
(αν και οι μουσικοί θέλουν λίγο χρόνο ακόμα, για να εντρυφίσουν στους κώδικες ενός τέτοιου μαγαζιού… τα είπαμε…).

ΥΓ:

  1. Βαβουλέ, αν θυμάσαι είχες αλλάξει το ρολόι σου… Μην κλέβεις ! 6 ήταν η ώρα !
  2. Οσο για το ταξίμι, ναι! μοναδικό… μα οι μουσικοί δεν “τον ψάχνανε”, αλλά προσπαθούσαν να τον… “ξεκολλήσουν” ! :085:

Ιωαννα καλα τα λες οπως για το “αλλη”, :slight_smile: αλλα καπου διαφωνουμε. Δεν πηρα χαμπαρι οτι η Νταλη στραβωσε με την παρεα επειδη την ακουμπησανε (:wink: … ισα ισα αυτη τους ακουμπαγε μου φανηκε !!! Και οτι ητανε απ’τη Σαλονικη ουτε αυτο το πιασα, αλλωστε ο “αρχηγος” της παρεας ο ψηλος ο 65ρης που ειπε αυτη οτι πριν 10χρονια εκαψε τη “Σπηλια” (Ν.Υορκη) μιλαγε Γκαγκαρο-αμερικανικα … Πιστευω οτι το ειπε γενικα κι αοριστα για χαβαλε και μαλιστα ειπε :
“Θεσσαλονικη με τοσα σου μερακια, βγαζεις τα πιο ομορφα καθικια στο ντουνια !!”
κι εκει ειναι και η πλακα : ομορφα καθικια !! :019:
ποιος ξερει -λεω εγω- ποιος Σαλονικιος της ανοιξε πληγη …

Αυτο που αξιζει κανεις να δει εκτος απο τις πολυβολιες του Παππου και του Αριστου σε πριμο-σεγοντο μπουζουκια και το προβαρισμενο προγραμμα του Παππου και των λοιπων, ειναι το παιγνιδι της Νταλη με τους δικους της θαμωνες ιδαιτερα και ολο το ετεροκλητο ακροατηριο που μαζευεται στα 40 τετραγωνικα του μαγαζιου σχηματος “Τ”. Το κλου ειναι οι αναπαντεχες πρωτοβουλιες της στο προγραμμα, αναγγελωντας ενα “μι ματζορε χιτζαζ” π.χ. και αφου ακουσει το “γκραν” να μπει σε ενα αγνωστου ταυτοτητας παλιο λαικο ή ρεμπετικο !!

Μανωλης Παππος,
Βασιλης Μασσαλάς - κιθαρα, τραγουδι, Ντινος Χατζηιορδανου - ακκορντεον,
Αλεξης Παππος και ο Αριστος … που δε φαινεται εδω … μπουζουκι

Πρόπερσυ είχα πάει να δω την Εστουδιαντίνα ΝΙ στην οποία ήταν γκεστ σταρ ο Καραντίνης.

Η πλάκα είναι πως ο Πάπος έπεζε σαν μόνιμο μέλος στην εστουδιαντίνα και φυσικά με το τρίχορδό του. Όμως ο Καραντίνης ήταν μπροστά μπροστά με το κουστουμάκι του ενώ ο Πάπος προς τα πίσω, αξύριστος και μαλλί ντίσκο αφάνα. Ο περισσότερος κόσμος λοιπόν πρόσεχε μόνο τον Καρντίνη.

Έτσι, όταν ο Πάπος έκανε τα πολύ ωραία και καθαρά γυρίσματά του, που είναι τόσο πλούσια και γέμιζαν την ορχήστρα, τότε ο Καραντίνης έπαιρνε σφιχτό χαμόγελο και ύφος “ευχαριστώ, ευχαριστώ” ενώ κοκκίνιζε γιατί ο κόσμος τον χειροκρόταγε ακούγοντας τις πενιές του Πάπου!!!

Και που είναι το κακό Naxie; Ούτε ο ένας ούτε ο άλλος Μανώλης δε νομίζω ότι έχει ανάγκη να ζηλέψει κάτι απ΄’ τον άλλο. Και οι δυό είναι κορυφές, έκαστος στο είδος του. Τα υπόλοιπα είναι θέμα γούστου και ταίμινκ (καλό;)

Το κακό φίλε μου είναι ότι ο μεν Καραμανώλης έχει πολύ μεγάλη τεχνική, αλλά καθόλου ύφος (και αυτό είναι πολύ κακό) αλλά ούτε και ήθος γιατί το έχει πάει το μπουζούκι πολύ στο σταριλίκι, αντίθετα από τον δε Παπομανώλη ο οποίος ταπεινός και απλός έδινε ρέστα πρώτα μέσα στη καρδιά μας και μετά έξω στα αυτιά μας.

:088:

Και οι δύο είναι παιχταράδες, και ο καθένας έχει το ύφος του στα κομμάτια που έχει επιλέξει να παίζει
Τώρα τα σταριλίκια κλπ, νομίζω ότι ισχύουν και για τους δύο που είναι στάρ με τη σωστή έννοια του όρου.

τα υπόλοιπα περί ορέξεως…

Και τι κομμάτι έχει επιλέξει να παίζει ο Καραντίνης παρακαλώ;

Να με σχωρνάτε που πετάγομαι, αλλά είχαμε μια παρόμοια κουβέντα προχθές με το Σώτο. Ελεγα λοιπόν στο Σώτο ότι οι καλοί παίχτες ξεχωρίζουν από το άκουσμά τους. Καλή η δεξιοτεχνία, καλή η ταχύτητα, καλή η καθαρότητα, όμως το Ζαμπέτα, το Χιώτη, τον Παπαϊωάννου, τον Τσιτσάνη, το Σπόρο μέχρι τον Τσαούς και όλους τους μεγάλους, τους ξεχωρίζεις με δυο-τρεις πενιές που θ’ ακούσεις. Φτάνει ένα …νταρουνταντράμ και ξέρεις ότι παίζει ο …Τάδε παίχτης.
Σχωρνάτε με λοιπόν για την αδυναμία μου, αλλά από τους σύγχρονους μπουζουξήδες (δηλαδή τη γενιά από μεταπολίτευση κι ύστερα) ξεχωρίζω αμέσως, χωρίς να …ιδρώσει τ’ αυτί μου, καμιά δεκαριά παίχτες. Τους εξής πέντε: Τον Πάππο και το Βλάχο.

ΥΓ. Την πρώτη φορά που έβαλα ν’ ακούσω το “ραδίκι” από δίσκο, με το που άκουσα το γκρανννν και τις πρώτε πενιές του ταξιμιού, είπα μέσα μου:
Ρε συ, γιατί μιμείται εδώ το Χιώτη ο Ζαμπέτας;
Η απορία μου λύθηκε μετά από ακριβώς 40 δευτερόλεπτα, όταν ο Ζαμπέτας είπε:
Γεια σου Μανώλη μου…

Άρα αν δεν κάνω λάθος φίλε μου, μιλάς για ύφος. Έτσι δεν είναι;

Περίπου.
Μιλάω για το συνολικό ηχητικό αποτέλεσμα. Αυτό που είτε σε αγγίζει είτε σε αφήνει αδιάφορο.

Ναξιε εχεις καποια αναγκη να αναδειξεις τον πρωτο νικητη ;; Μηπως θα τον βραβευσεις ;; Θα δωσεις εστω και 100 ευρω να αθλοθετησεις βραβειο ή μηπως πας καθε βραδυ να τον ακους και δινεις απο 30 εως 80 ευρω ;; Δε νομιζω …

Εχω βαρεθει να με ρωτανε ποιος ειναι ο καλυτερος μπουζουξης … οι γενικως ασχολουμενοι πιστευουν τον Καραντινη (4χορδος), τον Θαναση Βασιλά (4χορδος) και τωρα τελευταια ανακαλυψαν τον Τατασοπουλο, παλιοτερα επιναν νερο στο ονομα του Δραμαλη (4χορδος) … ενω τον Παππο δεν τον ξερει ομολογουμενως ενα ευρυ κοινο !!
Οσοι ασχολουνται περισσοτερο βαζουν στην πρωτοκαθεδρια τον Παππο, τον Στεργιου, τον Τατασοπουλο, τον Κουτουλακη και αλλους ο καθενας κατα την κριση του. Υπαρχει αρα η αδυναμια και η αναγκη να αναδειξουμε τον καλυτερο !! Εστω ομως οτι καναμε κατι γι’αυτο, τι θαπρεπε να κανουμε αραγε ;; Αγωνες ταχυτητας, αγωνες ταχυτητας και καθαροτητας, αγωνες εμπνευσης και αυτοσχεδιασμου, αγωνες γλυκας (!!!) κ.ο.κ.
Καθε μπουζουξης κουβαλαει καποιες γνωσεις αλλα και μυστικα που ποικιλουν. Καθε ενας επισης εχει αρετες και κλισεις. Γιατι θα επρεπε να βρουμε τον ενα τον “καλο” που να τα εχει ολα ;; Κι αφου τον βρηκαμε, θα επρεπε να τον βαλουμε στο θρονο και να τον προσκυναμε ;;
Εγω μενω στους κολοσσους της δεκαετιας του '50 που εξελιξαν το μαγκικο μπουζουκι του '30 και το γλυκο ρεμπετικο μπουζουκι του '40 σε ενα πληρως
σολιστικο και με ρεπερτοριο μεγαλο, ποικιλο και μουσικα (με την ευρυτερη εννοια) ενδιαφερον, οργανο, πατωντας πανω στους παραδοσιακους δρομους και τροπους, φτανοντας στο απογειο της δημιουργικοτητας του με μπουζουξηδες οπως : Χιωτης, Μπεμπης, Τατασοπουλος, Σπορος, Τσομιδης, Αγγελου, Τσιμπιδης, Αθανασιου, Καρνεζης, Παπαδοπουλος, Λαυκας, Παλαιολογου και μερικοι αλλοι που ξεχναω.
Με ολη την καλη διαθεση …

Δεν καταλαβαίνω το ύφος σου. Αν έχεις κάτι προσωπικό με εμένα στείλε μήνυμα. Το επαναλαμβάνετε συχνά αυτό το λάθος ορισμένοι τύποι σαν εσένα.

Δεν θέλω να αναδείξω το νικητή, διάβαζε τι γράφω. Μιλάω για το ύφος των μουσικών γενικότερα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο Πάπος.

Φίλε Νάξιε, αν δεν ήσουν εσύ προκλητικός, με τα λόγια και το ύφος σου, θα είχε αρχίσει μια εποικοδομητική συζήτηση περί σύγχρονου μουσικού ύφους στους οργανοπαίχτες.
Εσύ δημιουργείς “ένταση” και συνεπώς απαξιούμε να συνεχίσουμε τούτη τη συζήτηση.
Κι αυτό το “λάθος” το κάνουν και τύποι και τύπισσες ΕΔΩ ΜΕΣΑ…
Γιατί έχουν πάρει -κατά τα συμφραζόμενά σου- ψηλά τον αμανέ ! Ναι, τι να κάνουμε; Είμαστε γνώστες και των αμανέδων ! Εχουμε καλές συλλογές…

Σε λίγο βρε φίλε μου, πρέπει να περιμένουμε και κανα καινούργιο ποστ -όχι αναγκαστικά από εσένα- πως ο Τσιτσάνης, που είχε σταριλίκι, δεν είχε ήθος !!! ΗΜΑΡΤΟΝ !!! Και πως πχ. ένας Νικολαίδης σαν καλός παίχτης και καλό παιδί είναι καλύτερος μέχρι κι απ’ τον Τσιτσάνη !!!
(και μην κάνεις ουδεμία σύγκριση και μπλέξιμο με αυτούς που προανέφερες… Είναι και οι δυο φιλαράκια μου -και κυρίως ο Πάππος!)

Μάλλον ξέχασες Γιώργη -όπως και κάτι τύποι σαν και σένα !!! Ντροπή! Είσαι και μουσικός…
Αμέσως για διάβασμα… :slight_smile: