Την Τεταρτη 1 Φεβρουαριου ο Μανωλης Παππος θα βρισκεται στα Γιαννενα στη Στοα Λουλη για μια βραδυα.Μαζι του ο Τασος Γιαννουσης ( μπουζουκι,μπαγλαμα,τραγουδι ) ο Νικος Γυρας ( κιθαρα,τραγουδι ) η Ανατολη Μαργιολα ( τραγουδι ) και ο Αλεξης Παππος ( κοντρα μπασο ).To μαγαζι βρισκεται στην οδο Ανεξαρτησιας 78…καλα να περασουμε…
Ο γνωστός ,Τάσος Γιαννούσης που σε άλλο τόπικ τον “ξεσκίσαμε” τον άνθρωπο;
υ.γ. σίγουρα καλά θα περάσετε Κώστα μου.
Ναι φιλε μου,ο γνωστος Τασος…μετον Παππο;;Τυχαιο;Δε νομιζω…
Ευχαριστω απο τα βαθη της ψυχης μου την υπεροχη ‘‘ομαδα’’ που μας αφησαν αφωνους παιζοντας με την ψυχη τους και την καρδια τους πραγματικα αποψε στην Στοα Λουλη.Και λεγοντας ομαδα εννοω τον Μ.Παππο,τον Ν.Γυρα,τον Τασο Γιαννουση,την Ανατολη Μαργιολα και τον Α.Παππο.Λυπαμαι ομως πραγματικα που δεν μπορεσα να μεινω και αλλο για να τους απολαυσω.Και γι’αυτο ευθυνονται οι μλκς της πολης μας,γιατι πρεπει να δειξουμε οτι στα Γιαννενα ειμαστε ΧΩΡΙΑΤΕΣ.Οι μ…ς που με απιστευτο θρασος,ανεβαινανε ενας ενας,αλλος για να τραγουδησει,αλλος για να παιξει κιθαρα κτλπ…Δε σεβαστηκαν τον κοσμο που βρεθηκε στο μαγαζι για να ακουσει τους πραγματικους μουσικους,δεν σεβαστηκαν την ταλαιπωρια που ειχανε αυτοι οι ανθρωποι να ερθουν απο την Αθηνα με τετοιον καιρο για να μας παιξουν.Ενα απιστευτο θρασος και μια απιστευτη χωριατια.Καλα κανουν και δεν ερχονται να παιξουν απο την Αθηνα οι μουσικοι,τετοιοι ειμαστε.Γιατι εμεις θελουμε τους μλκς να παιζουνε…συγνωμη αν παραφερθηκα αλλα δεν μπορω να κατανοησω το θρασος αυτων των ανθρωπων…Λυπαμαι…
Φίλε Κώστα,
συμφωνώ μαζί σου αλλά αυτό το φαινόμενο που περιγράφεις -δηλαδή να ανεβαίνουν θαμώνες και να ζητούν να παίξουν ή να τραγουδήσουν μαζί ή αντί με την ορχήστρα- σε μια εμφάνιση, ΔΕΝ είναι όπως το προσδιορίζεις φαινόμενο της επαρχίας, αλλά φαινόμενο νομίζω πανελλαδικό. Και αυτό το φαινόμενο, πρέπει να το κοντρολάρουν οι ίδιοι οι μουσικοί της ορχήστρας. Δεν αναφέρομαι φυσικά στους συγκεκριμένους, αλλά σε όλους τους επαγγελματίες, άσημους και διάσημους. Υπάρχει μια ισορροπία, να μην δυσαρεστήσουν αυτόν που θέλει να ανέβει (γιατί προφανώς ,ή μεράκλωσε, ή είναι τραγουδιστής/μουσικός) και πει ότι “δεν με άφησαν οι ψωνάρες να ανέβω”, αλλά από την άλλη, πώς την έχουμε δει ότι όποιος θέλει, όπου θέλει μπορεί να επιβάλλει τη συμμετοχή του, αυτό δεν το έχω καταλάβει. Και καλά σε κανά ταβερνάκι, αλλά σε περιβάλλον μουσικής σκηνής…;
Μπαμπη,το προβλημα ειναι οτι στην επαρχια δεν ερχονται συχνα τετοιου ειδους καλλιτεχνες και αν συμβει μια φορα πρεπει να περιμενεις τουλαχιστον αλλα 2 χρονια μεχρι να τους ξαναδεις.Εσεις στην Αθηνα εχετε ποιο πολλες δυνατοτητες,καταλαβαινεις τι εννοω.Και καλα κανουν και δεν ερχονται,αυτοι ειμαστε,αυτο μας αξιζει.Στην Αθηνα ειστε 5 εκατομυρια λαος,στα Γιαννενα ειμαστε 170 χιλιαδες περιπου.Σε πληροφορω οτι εμεις εχουμε πιο πολλους βλαμμενους απο εσας…τιμη μας.
Φτασαν τα Γιαννενα 170 χιλιαδες;Περασε και αυτη η πολη την Βολαρα;…Πλακα κανω…Νομιζω παντως οτι ειναι καθαρα στον καλλιτεχνη αυτο,ο αλλος πανω στο γλεντι και στη σουρα του μπορει να θελει οτιδηποτε…Κ υπαρχει κ συγκεκριμενο περιστατικο απο την Πριγκηπεσσα,οταν ειχαν ερθει οι Κωτη-Τατασοπουλος-Μυστακιδης και ζητηθηκε ενα σκυλαδικο απο κατω,βεβαια απο οτι μας ειπε απο το μικροφωνο μετα ο Νικος αυτη η παρεα ηταν ολο το βραδυ εριστικη,το επαιξε λοιπον ο Τατασοπουλος για τους χ-ψ λογους και μετα παραλιγο να τιναχτει η βραδια να πουμε με αυτα που καναν κ λεγαν…Ο Δημητρης ο Σφιγγος λοιπον του ειχε πει οτι “Νικο φταις σε μεγαλο βαθμο και εσυ που το παιξες”…Και συμφωνω…Στην ορχηστρα σαν πελατης ειτε εισαι μουσικος ειτε εισαι τραγουδιστης ειτε δεν εισαι τιποτα πρεπει να φερεσαι σωστα.Κ αν εχεις κ τις παραπανω ιδιοτητες πρεπει να το κανεις 2 φορες.Αν σε καλεσουν να παιξεις μαζι τους καλως αλλιως κανεις μοκο και ακους.Δεν ειναι ζητημα βλακειας ουτε ποσοστιαια πληθυσμικα,του μακακα του κοβεις το κεφαλι και ξεπηδανε τρεις.Απο την αλλη ο μουσικος που ειναι πανω ειναι δυσκολη η θεση του,εγω θα προτιμουσα το να τον πει καποιος ψωναρα γιατι δεν τον αφησε να παιξει απο το να μου παρει τα αυτια επειδη νομιζει οτι ειναι καλος.Κι αν ειναι ομως;…Δεν το ξερεις…Εσυ δουλευεις εκεινη τη στιγμη κ παει κ τελειωσε…Για να κανει ο καθενας τη φιγουρα του?Δεν παει ετσι…Κ Μπαμπη γιατι στην ταβερνα να ειναι αλλιως?Να πας κ να τραγουδησεις μαζι με τους μουσικους το δεχομαι αλλα να απαιτησει καποιος να παιξουν τραγουδι για να το πει μονος του η να παει και να παιζει μονος του,παλι παραπαει, ειναι ασεβεια…Θεωρω οτι παιζει πολυ μεγαλο ρολο και ο τροπος που θα παει ο καθενας κ θα “πλησιασει” για οποιονδηποτε λογο την ορχηστρα…
Φίλε Γιάνν’ς δεν διαφωνούμε. Απλά στην ταβέρνα, χωρίς να το θεωρώ απαραίτητα σωστό, είναι λίγο πιο “παρεΐστικα” τα πράγματα, κάποιοι πελάτες γίνονται θαμώνες, κι έχεις μια άλλη σχέση με τον κόσμο.
ΥΓ. Εκεί που παίζω εγώ (ταβερνάκι αλλά έχουμε μικρόφωνα), το έχουμε βέτο, δεν επιτρέπουμε πλέον σε κανέναν θαμώνα να τραγουδάει. Παλαιότερα, κάποιοι, ερχόντουσαν και αρπάζανε το μικρόφωνο εκεί που τραγουδούσαμε, το βγάζανε από τη βάση… άλλοι λέγαν “να πω ένα τραγούδι” κι ήταν θεόφαλτσοι ή απλά ψώνια… οπότε προσπαθούμε πλέον ευγενικά να εξηγήσουμε ότι αυτό δημιουργεί πρόβλημα και στη ροή του προγράμματος αλλά και ότι γίνονται παρεξηγήσεις γιατί όλοι θέλουν να τραγουδάνε. Έχουμε χάσει κάποιες παρέες έτσι, διότι κάμποσοι ξινίσαν άσχημα που δεν τους αφήσαμε κ δεν ξαναπάτησαν, αλλά έχουμε κερδίσει το σεβασμό του υπόλοιπου κόσμου, με την έννοια ότι ξέρει ότι δεν υπάρχουν δυσάρεστες εκπλήξεις κ απρόοπτα.
Εμεις εχουμε 2 σταθερους…Παρασκευη ο κυριος Μπαμπης μας (συνονοματος) και Σαββατο ο κυριος Σπυρος (ανηψιος του Μητσακη),70 αρηδες και οι 2 με πολυ μερακι…Και δεν ενοχλουν ποτε,δεν κανουν φασαρια και ειλικρινα ειναι κ καλοι…Τους αγαπαμε…χαχαχαχαχα…Αλλα το χειροτερο ειναι οταν παει καποιος στο αυτι σου και προσπαθει να σου αποδειξει οτι ειναι ο δευτερος Καζαντζιδης…αααααα…
Συμφωνώ με τον Κώστα, μετά από κάποια ώρα θα έφευγα !
Αν τραγουδάς κύριε Χ Ψ ωραία, βρες μουσικούς και τράβα να κάνεις
αυτή την δουλειά, να τακονομάς κι όλα ! Αλλά όταν έρχονται κάποιοι μουσικοί στην πόλη σου και πληρώνεις για να τους ακούσεις, οφείλεις να το βουλώσεις, γιατί μαζί με σένα, έχουν πληρώσει και κάποιοι άλλοι, οι οποίοι δεν ήρθαν ν
ακούσουν
εσένα !!!
Επίσης γίνομαι έξω φρενών, όταν, σε συναυλίες ή πολυπληθή κέντρα
συνήθως, στρέφει ο τραγουδιστής το μικρόφωνο του στον κόσμο
και λέει “δικό σας” ! εκεί αν με τρυπήσεις, αίμα δε θα βγάλω …
Συμφωνω απολυτα Πελαγια!!!Α Π Ο Λ Υ Τ Α ομως…
Εγώ θα πλήρωνα, τσαμπουκά, τον μισό λογαριασμό και θα τους έφτυνα, αν είχε η κατάσταση έτσι ακριβώς όπως την περιγράφουν στα Γιάννενα.
Κάποια στιγμή πρέπει να σέβονται τον (ακόμη και sui generis) πελάτη και όχι μόνον οι πελάτες αυτούς.
Οι μάγκες αυτοί καταλαβαίνουν μόνον από χρήματα.
Εκτός και αν ντρεπόμαστε…
Υ.Γ. babis, που παίζετε και πότε;
Η συμπεριφορά αυτή της “συμμετοχής” πρέπει να διακρίνεται σε δύο περιπτώσεις: 1. Στους θαμώνες - ερασιτέχνες και στους πελάτες - μουσικούς. Και στις δύο περιτπώσεις είναι απαράδεκτη και κατακριτέα. Ο κόσμος που πάει σε ένα μαγαζί με έναν επώνυμο και ξεχωριστό, φτασμένο, μεγάλο καλλιτέχνη δεν μπορεί να ανέχεται “δευτεράτζες”. Θες στις περιπτώσεις αυτές να “χορτάσεις” και να “ξεδιψάσεις” θαυμάζοντας τις επιδόσεις του Α, Β τραγουδιστή, μπουζουξή. Δεν δέχεσαι να σου το στερεί αυτό το δικαίωμα ο περίεργος, ο μυστήριος, ο εξωγήινος. Είναι απλό…και τα συναισθήματα είναι όπως ακριβώς τα περιγράφουν οι προλαλήσαντες. Περαιτέρω, είναι και η σύγκριση και η διαφορά επιπέδου που φαίνεται και υπογραμμίζει το πρόβλημα. Χρήζει επιστημονικής ιατρικής ανάλυσης η πρωτοβουλία που παίρνουν κάποιοι και θέλουν να παίξουν δίπλα στον Α και στον Β. “Πού πας ρε Καραμήτρο” θα έλεγε κάποιος, με τί προσόντα; Ίσως ορισμένοι έχουν ένα μικρό ελαφρυντικό όταν παρεκτρέπονται λόγω ψώνιου, λόγω του κρασιού (“λόγω της ημέρας”, λίγο “τα λογια του παπά” που λέει και η Δ. Διαμαντίδου - Μπεμπέκα στη γνωστή κωμωδία του Γ. Τζαβέλλα με τον Κωνσταντίνου γαμπρό για να δικαιολογήσει τα πράγματα), ωστόσο, οι μουσικοί πρέπει να έχουν συνείδηση, συστολή, αυτογνωσία όταν “τολμούν” να ανέβουν δίπλα στον Πάππο ή τον Βλάχο ή και όποιον άλλον ξεχωριστό, εξαιρετικό, άξιο παίκτη να παρουσιάσουν ΤΙ;;; Δεν καταλαβαίνουν ότι ανεβαίνουν απρόσκλητοι, στερούν κάτι αξιόλογο από το ακροατήριο και καταντούν ανυπόληπτοι και αξιολύπητοι;;;