Ο Μιχάλης Παούρης με τον Al Di Meola

Τι λέτε παιδιά;
Μια που έκλεισε το θέμα με τα “Διαστημικά Παιξίματα” να το ξανανοίξουμε;

Όχι βέβαια, το θέμα εκείνο έχει κλείσει τον κύκλο του. Όποιος βέβαια θέλει να παρακολουθήσει συνεργασίες καλλιτεχνών όπως αυτή που δημοσιεύτηκε παραπάνω, μπορεί ωραιότατα να τις απολαύσει και, αν θέλει, να σχολιάσει.

Μπράβο στον Μιχάλη. Ἐνας τόσο σημαντικός δεξιοτέχνης καλλιτέχνης αναγνώρισε την αξία του. Βέβαια ο ήχος και η λήψη δεν είναι καλή και το πράγμα φαίνεται λίγο σαν τζαμάρισμα του Sundance, όμως η ουσία είναι ότι έγινε ένα σημαντικό βήμα. Άντε Μιχάλη, και με τον Birelli Lagrene.

Τα “βήματα” αυτα εχουν γινει πριν απο πολλα χρόνια απο συναδελφους στο εξωτερικο…ΠΧ ο Danny Papakalos ειχε δισκογραφικη συμμετοχη με το κιθαριστικο ντουετο Strunz & Farah απο αρχες του '90, οπως επισης κι αλλοι συναδελφοι ειχαν την τιμη να παιξουν με τον DiMeola κι αλλους καλλιτεχνες της jazz απλα δεν υπυρχε το ιντερνετ εκεινη την εποχη για να εχει μια πιο αμεση προωθηση ουτως ωστε να το μαθει το ευρυτερο κοινο οπως επισης δεν εγινε δισκογραφικη καταγραφη. Το βιντεο ηταν οντως τζαμαρισμα διοτι η συνατηση δεν ηταν προγραμτισμενη οπως λεει και ο ιδιος ο DiMeola…το ζητημα ειναι και μακαρι να μπορεσει η συγκεκριμενη αισθητικη να σταθει διότι το δυσκολο στα " παντρέματα" είναι ακριβως αυτο και οχι η ανταξια τεχνικη και γνωση ! Ωστο μπραβο για την προσπαθεια …

Δεν περίμενα κ. Τατασόπουλε ένα τέτοιο σχόλιο απο εσάς που γνωρίζεται το επίπεδο της μουσικής του Dimeola και έχεται έρθει σε επαφή με τέτοιου ειδους μουσικές. Ο Παούρης απο ότι κατάλαβα δεν ανάφερε πουθενά ότι για πρώτη φορά το μπουζούκι θα παίζει και άλλες μουσικές αλλά ότι θα παίξει μαζί με τον Di Meola πραγμα που δεν τον κάνει και ο καθένας κακά τα ψέματα, εννοώ να σταθεί δίπλα σε έναν μουσικό σαν τον DiMeola σαν ίσος προς ίσο.Ο Παούρης αυτή την στιγμή που μιλάμε κατά την γνώμη μου είναι ένα μουσικός 25 χρονών που βρίσκεται σε επίπεδο τεχνικής πάρα πολύ ψηλά, και με όραμα να κάνει περισσότερο γνωστό το όργανο και τις δυνατότητες του.

Τα λέω όλα αυτά γιατί και ο Λακης Λαφτσής έκανε μια καταπληκτική δουλεία με το “Kάστρο” συνθέτοντας μπαροκ μουσική για μπουζούκι και τέτοιες “πικρές” κριτικές απο το κοινό και τους μουσικούς του μπουζουκιού δεν δέχτηκε.

**Τα παραπάνω είναι γραμμένα καλοπροαίρετα γιατι ο γραπτός λόγος παρεξηγείτε ευκολα

Το σχόλιο έγινε με βάση της διαφημιστικής καμπάνιας που γίνεται γύρω απο την συγκεκριμένη συνεργασία …" το μπουζούκι για πρώτη φορα συναντά τη jazz " δεν κάνω ποτε σχόλιο χωρίς βάση και αποδεικτικά στοιχεία αγαπητέ φίλε. Επίσης , το σχόλιο ήταν γενικής αναφοράς για να μαθαίνουν λιγη ιστορια κάποιοι οι οποίοι πληροφορούνται κυρίως απο το ιντερνετ και όχι παρα πέρα . Προφανώς το δεχτήκατε σαν " πίκρο " επειδη αυτα δεν τα γνωρίζετε . Όσων αφορά τις δουλειές τύπου Λαφτση κτλπ είχαν δεχτεί θετικές και αρνητικές κριτικές γιατι όπως γνωρίζετε , είναι θέμα γούστου και αισθητικής η μουσική και οι τέχνες γενικότερα …όλα αυτα είναι καλα που συμβαίνουν για το οργανο και την μουσικη αλλα θα πρέπει να γνωρίζουμε και αυτα που έγιναν και υπήρχαν πριν διότι είναι εύκολο πλέον να δηλώνει ο καθένας πρωτιά σε κατι χάρη στις δυνατότητες του διαδικτύου με αποτέλεσμα αυτοί που έδωσαν τα φωτα και ερέθισμα σ΄εμας γι αυτού του είδους πειράματα να μη πάρουν αυτα που τους αξίζουν …

Καμία σχέση με το όργανο που λέγεται μπουζούκι δεν έχει αυτός ο αχαρακτήριστος .Ας πάρει καλλίτερα μια κιθάρα ή οτι άλλο γουστάρει και να αφήσει ήσυχα τα αυτιά μας επιτέλους.

οχι αχαρακτηριστος,ακατανομαστος.

Εντάξει παιδιά το έχουμε ξαναπιάσει το θέμα το οποίο και στο τέλος το κλειδώσαμε γιατί δεν βγάζαμε άκρη. Ας μην το πάμε πάλι από την αρχή. Ότι δεν μας αρέσει απλά δεν το ακούμε. Αφήστε τον άνθρωπο στην ησυχία του. Να μου πεις απ΄την άλλη ότι αφού εκτίθεται δημοσίως θα κριθεί. Εντάξει επειδή το έχουμε ξαναπιάσει το θέμα και εδώ μέσα είναι Ρεμπέτικο Φόρουμ πιστεύω ότι δεν αξίζει τον κόπο να λέμε πάλι τα ίδια και τα ίδια. Προσωπική μου άποψη είναι.

Μπράβο σε όλα τα νέα παιδιά που κάνουν την προσπάθεια τους !

Για μένα το χειρότερο πράγμα σ`έναν μουσικό,
είναι το να παίζει στο πάλκο “ανέκφραστος” …

Γνωμη μου : Τα αμαξια της φορμουλα βγηκαν για αγωνες πιστας, μπορεις φυσικα να τα βαλεις τρειλορ και να πουλας πατατες με εναν καλο οδηγο πιστας.
To οργανο εκφραζει και εκφραζετε απο τον παικτη.

δικός μας ;;; τι θα πεί δικός μας ;;; :083:προσωπκα οχι απλα δεν καμαρωνω, ριχω ενα τεραστιο φτυσιμο !!! :108: Ο λόγος δεν είναι ούτε για το παίξιμο του ( τόποίο δεν μ’εκφράζει) ούτε για την προσπάθεια του…ειναι για κάτι πολύ πιο βαθύ και ουσιαστικό που εχει μεγαλύτερη αξία και νόημα απο κάθε αλλο….αξιοπρέπεια !! Το παιδί αυτο (γιατί περι αυτου προκειται) εχει επιλέξει για εγωϊστικους λόγους σε ολες τις τελευταίες συνεντέυξεις και ειδικά στην εμπφάνηση του με τον DiMeola να ¨εξαφανίσει " και να αγνοήσει την υπαρξη, στηριξη, και γνώση που του πρόσφερε ενας πολυ συγκεκριμένος ανθρωπος και μεγάλος μουσικος……ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΧΙΩΤΗΣ …Εαν ΕΝΑΣ ανθρωπος ηταν αυτός που του δίδαξε scales/modes/chords, του ανοιξε τα μάτια και τους ορίζοντες στη jazz και στη μουσική γενικότερα και του δίδαξε τεχνική πένας την οποία την λανσάρει για δικη του ειναι ο ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΧΙΩΤΗΣ …αυτός που υποτίθεται ο λεγάμενος θα ηταν " μια ζωη μαθητής του " …για να μη μιλήσω για εκφράσεις ητε μουσικες ητε του λόγου οι οποιες είναι ολες του ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΙΩΤΗ ….πάνω απ’ολα φίλοι μου μετράει ο ανθρωπος…οτι και να παίζεις πρέπει να εχεις χαρακτηρα, ηθος, και αξιοπρεπεια…λυπαμαι, ομως μου είναι αδυνατο να μην εκθέσω αυτο το ζήτημα , το θεωρω υποχρέωση απεναντι στον Χιωτη οποιος είναι αδερφός μου και γιατί εγω τους εφερα σε επαφή……κανε οτι κανεις στη ζωη σου αλλα….ποτε μη ξεχνας αυτους οι οποιοι σου στάθηκαν και σου εδειξαν το δρομο για να γίνεις αυτο που είσαι (οτι και να θεωρεις οτι εισαι) και πανω απ ολα για να γίνεις ανθρωπος (μακαρι να γίνεις)
υπογραφω επωνυμα για να μη θεωρηθει οτι κρυβομαι πισω απ’ τον τοιχο της ανωνυμιας οπως μερικοι μερικοι :089:: Νίκος Τατασόπουλος

Νικο,( ας μου επιτραπει ο ενικος παρακαλω ),καταλαβαινω το ξεσπασμα σου και τον θυμο σου,μας το εξηγεις παραπανω αναλυτικα.Ομως στο θεμα ανθρωπιας,ηθους,αξιοπρεπειας,σεβασμου κτλ,δυστυχως οσα και να γραψουμε δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα,ειναι καθαρα θεμα δικο του και θα πρεπει να συνετιστει ο ιδιος.Ενδεχομενως να ειναι και θεμα ηλικιας,ποιος ξερει,αλλα νομιζω πως καποια στιγμη θα ξυπνησει και αναρωτηθει.Προσωπικα δεν τον γνωριζω αλλα οσον αφορα το παιξιμο του εμενα δεν με εκφραζει καθολου,γι’αυτο και δεν τον παρακολουθω καν.Σαφως και δεν αναιρω το ταλεντο του,τις δυνατοτητες του,μακαρι να τις ειχα και εγω,απλα θα τις διαχειριζομουν εντελως διαφορετικα.Αυτα…

Exω παρακολουθησει αρκετα τον Μ.Παουρη…μιλαμε ετσι κι αλλιως για εναν εκπληκτικο τεχνικα παικτη…αλλα εχω παρακολουθησει επισης πολυ Τατασοπουλο…και περα απο την τεχνικη του,εχω θαυμασει απεριοριστα το μυαλο του…περα απο τα δακτυλα του εκει που χαλαρος και αμεριμνος χανομαι στη μουσικη ξαφνικα ακουω καποιες εκλαμψεις και ξεσπασματα,ολοκληρες συνθεσεις μεσα σε ενα τραγουδι,που δεν εχω ξανακουσει και αναρωτιεμαι ‘‘τωρα που το φανταστηκε αυτο…?’’
Εχω παρακολουθησει Παππο και αναρωτιεμαι ποσο μινορε απο τα παλια ηχει απο το μπουζουκι του δειχνοντας μου μια Ελλαδα που αγαπω…
Εχω παρακολουθησει Παπαπαναγιωτου και λεω ο ανθρωπος ξεπηδησε απο το 30-40 μεσα απο μια ασπρομαυρη ταινια…
Θελω να καταληξω και να συμφωνησω με τη Πελαγια…για εμενα το μπουζουκι οπως το νιωθω και με εκφραζει στη ψυχη μου δεν ειναι μονο τεχνικη αλλα πραγματικα ενα ταξιδι…οπως οταν με τα λιγα που μπορω εγω να παιξω θελω να ταξιδεψω,ετσι ζηταω και απο τον οποιοδηποτε μεγαλο παικτη…να εκφρασει μια θεατρικοτητα οπτικη -οταν τον βλεπω- και ακουστικη(κυριως) που θα μου αποδεικνυει οτι το μπουζουκι ειναι προεκταση του κορμιου και του μυαλου του και θα με οδηγησει σε μονοπατια που θελει να μας δειξει…και οχι απλα ενα μουσικο οργανο που εκτελει αρτια.

Εγω παλι ειμαι ηλεκτρικος κιθαριστας και fan των πολυ γρηγορων παιξιματων σε πολλες περιπτωσεις…ειμαι ομως και φανατικος με τα λαϊκορεμπετικα και μου αρεσει το μπουζουκι αλλα αυτο που ακουω απο τον Παουρη βρε παιδια ΔΕΝ ειναι μπουζουκι…πως να το κανουμε…σαν να ακου φλιμπερακι του 80 ειναι…ναι μεν φοβερη τεχνικη αλλα απο συναισθημα και ψυχη γενικοτερα τιποτα…και τον εχω ακουσει σε παρα πολλα πραγματα αλλα τελικα δεν μπορεσε να ακουμπησει την ψυχη μου ποτε…την τεχνικη την αποκτουν ΟΛΟΙ οσοι μελετησουν σωστα…ολα τα υπολοιπα ομως που πρεπει να βγαινουν απο ενα οργανο…ελλαχιστοι.

Το ειχα παρακολουθήσει το θέμα Διαστημικά παιξίματαΕίχαν εκφράσει πάρα πολλοί τήν γνώμη τους,οπως καί εγώ.Γιά μένα είχε τελειώσει το θέμα.
Οπως κατάλαβα ομως από το μύνημα του Ν.Τατασόπουλου ,το θέμα είναι πλέον προσωπικό.Μιλάει γιά χαρακτήρα,καί οχι γιά τρόπο παιξίματος.Δέν μπορώ να λάβω θέση ,καί αν μού επιτρέπετε παραξενεύομαι γιά τα λόγια πού χρησιμοποιεί ο Νίκος στο μυνημά του!!
Πρέπει να υπάρχει σοβαρός λόγος που δημόσια πλέον τόν ξευτιλίζει ετσι!!!

φίλε μου Νεαπολίτη εδωσα αναλυτικότατη εξήγηση για τα οσα εγραψα και πίστευω οτι εχουν μεγαλύτερη σημασία κι απο το παίξιμο και οτιδηποτε αλλο κάνει ο κάθε μουσικός και οχι μονο ο συγκεκριμένος…είναι κατα κάποιο τρόπο ενα παράδειγμα και μήνυμα και για αλλους που εχουν την ίδια συμπεριφορά…τίποτα δεν μας ηρθε ουρανοκατέβατα στη ζωη, απο κάπου τα μάθαμε, τ’ακούσαμε, τα δανειστήκαμε κτλπ …μη τα ξεχνάμε λοιπόν και να λέμε ευχαριστω εκει που πρέπει …

Νομιζω Κωστα οτι δεν τον ξευτιλιζει,απλα αναφερει γεγονοτα οπως εχουν.Λιγο πολυ ολοι καταλαβαμε τι εννοει…

παιδια εχει βγαλει βιβλιο ο μιχαλης παουρης??μηπως μπορει καποιος φιλος να με βοηθησει?ευχαριστω