Δεν μ’ αφήνετε να “κρεμάσω” το…πληκτρολόγιό μου!!!
Λοιπόν.
Η διαφωνία όμως Ελένη, δεν έγκειται στην παρουσία αλλά στην συμμετοχή και στο ρεπερτόριο.
Τα στοιχεία των παιδιών δεν αποδεικνύουν τίποτα από τα δύο, για μένα. Ειδικά για το ρεπερτόριο μόνο υποθέσεις κάνουμε όλοι. Οπότε, ας τ΄αφήσουμε εδώ μιας και το κουράσαμε λίγο.
Η κομπανία του Μπαταριά αποτελούνταν από 3 όργανα, όπως γράψαν και όλοι οι Μεσολογγίτες ποιητές που ανέφερες. Κανείς όμως δεν τον μνημονεύει για την δεξιοτεχνία του στον ταμπουρά.
Ο επίσης Μεσολογγίτης ποιητής Ρήγας Γκόλφης γράφει:
«Η συντροφιά του, που αυτός ήτανε ψυχή, είχε τρία όργανα, λαούτο του Μπαταριά, βιολί του Κατσαρού και κλαρίνο του τσιγγάνου Σουλεϊμάνη. Μα πάνω απ’ όλα τούτα βασίλευε και τρικύμιζε κι ανέβαινε σε ουρανούς από πάθος, το τραγούδι του Μπαταριά. Η φωνή του, που έφτανε αβίαστα τις υψηλές νότες και κατρακυλούσε σκαλί σκαλί με χίλια παιχνιδίσματα, γυρίσματα και τσακίσματα ως τους χαμηλούς τόνους, έπαιρνε όλη τη χάρη και το αίστημα, αφού πρώτα ο τραγουδιστής ερχότανε στο κέφι με κρασί. Η άφταστη επιτυχία του ήταν τα Γιαννιώτικα, τα κλέφτικα και τα ερωτικά λιανοτράγουδα».
Το ότι ήξερε ενδεχομένως και άλλα όργανα δεν τον καθιστούν αυτομάτως και δεξιοτέχνη ή ότι ντε και καλά έκανε και πανηγύρια με αυτά!!!. Οι ποιητές πάντως, για την φωνή του έγραψαν.
Κακώς λοιπόν, τον παρουσίασες δεξιοτέχνη του ταμπουρά διότι δεν προκύπτει από πουθενά.
Το αναφέρει και ο Pepe πολύ ωραία:
Κλείνοντας για τον Μπαταριά να αναφέρω και αυτό.
Όσοι ποιητές εξύμνησαν τον μπαταριά, ακόμα και οι ήρωες του ποιήματος του Μαλακάση, ήταν μεγαλοαστοί. Πλήρωναν και τον είχα prive. Δεν γύριζαν τα πανηγύρια σαν τον απλό κόσμο για να γλεντήσουν. Οπότε, ακόμα και δεξιοτέχνης ταμπουρατζής να ήταν, θα έπαιζε μόνο στην παρέα (τα ερωτικά λιανοτράγουδα ίσως).
Καλώς να βγουν φίλε Σταύρο.
Πάντως εγώ ούτε φοβάμαι, ούτε κι έχω και καμία πρεμούρα αν θα βγουν.
Δεν ξέρω να απαντήσω, εσύ ξέρεις; Ίσως να ήταν και πιο δυναμικό εάν ήταν όλοι μορφωμένοι μουσικά.
Είναι άλλο θέμα και δεν θα επεκταθώ. Απλά λέω ότι εγώ δεν συμφωνώ.
Κι εσύ πού το ξέρεις δηλαδή;:112:
Εκτός κι αν είσαι 200 χρονών και ζούσες τότε!!! :019:
Διονύση, γέλασα πολύ με το μήνυμά σου. Να 'σαι καλά.
Νόμισες ότι μού την φέρατε, ε;
υ.γ. Άλλο η έρευνα για μάθηση και άλλο το copy-paste της πηγής και η υιοθέτηση αυτών ελαφρά τη καρδία.