Νέος στο forum!

Καλησπέρα σε όλη την παρέα!

Ονομάζομαι Κωνσταντίνος.
Μεγάλωσα και ζω στην Αθήνα.
Είμαι φοιτητής στο μουσικό τμήμα του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, πτυχιούχος κλασικής κιθάρας και Αρμονίας.

Παίζω τρίχορδο μπουζούκι κάποια χρόνια και έχω αναπτύξει μια σχετική δεξιοτεχνία και ένα βασικό μικρό ρεπερτόριο.

Ψάχνοντας στο ίντερνετ να βρω πληροφορίες γενικά για την ρεμπέτικη μουσική,από κλίμακες μακαμια τραγούδια ασκήσεις τεχνικής και γενικότερα πληροφορίες,ανακάλυψα και το φόρουμ!

Καλώς σας βρήκα λοιπόν!

8 «Μου αρέσει»

Καλώς ήρθες Κώστα. Μια και είσαι Αθήνα θα σε δούμε και σε καμιά μάζωξη.

2 «Μου αρέσει»

Καλησπέρα Κωνσταντίνε! Καλωσόρισες στην παρέα μας… :smiley:

Κι εγώ φοιτητής είμαι (βέβαια όχι μουσικής, αλλά ηλεκτρολόγος μηχανικός) :slight_smile:

Είναι χαρά μας να σε έχουμε στο φόρουμ μας. Το φόρουμ υπάρχει από το 1996 και σε αυτό έχουν γίνει άπειρες συζητήσεις για πάρα πολλά θέματα που έχουν να κάνουν με το ρεμπέτικο. Οπότε με μια αναζήτηση μπορείς να βρεις πάρα πολλές πληροφορίες για τα θέματα που σε ενδιαφέρουν.

Για κλίμακες - μακάμια δοκίμασε να ψαχτείς στις αντίστοιχες ετικέτες: κλίμακες, μακάμ, δρόμοι.

Για τον τρόπο παιξίματος τραγουδιών δες την κατηγορία Ερωτήσεις για τραγούδια. Για την ιστορία και το νόημα των στίχων τραγουδιών, μπορείς να δεις την κατηγορία Στίχοι & Τραγούδια. Γενικά για τεχνική και ασκήσεις, μπορείς να βρεις στην κατηγορία Μουσικά Όργανα και στην ετικέτα μπουζούκι.

Αν σου δημιουργηθεί η οποιαδήποτε απορία ή θες να ρωτήσεις κάτι νέο, μη διστάσεις να απαντήσεις σε κάποιο θέμα ή να ανοίξεις κάποιο καινούργιο.

Αν βρίσκεσαι στην Αθήνα (ή θα βρεθείς μέσα στο Μάρτη) έχε υπόψη σου ότι προετοιμάζουμε μάζωξη και μπορείς αν θέλεις να συμμετάσχεις με την ψήφο σου στο πότε ακριβώς θα γίνει. Μπορείς να δεις περισσότερα στο παρακάτω θέμα:

Μπορείς να δεις πώς περάσαμε στην προηγούμενη μάζωξη, που έγινε στις αρχές Γενάρη εδώ:

Και πάλι καλωσόρισες φίλε…

1 «Μου αρέσει»

καλώς όρισες!