κλίμακα 68 εκ., μικρό σκάφος (25 εκ. πλάτος)
καπάκι έλατο (πεναριά ένθετη, καπλαμάς καρυδιάς όπως και ο καράολας), σκάφος μαόνι - καρυδιά (άσπρη), μανίκι νιαγκόν με κόντρα βένγκε και βέργα (truss rod) διπλής ενέργειας
ταστιέρα βένγκε, καβαλάρης δαμασκηνιά
τάστα Hosco HF-S2
κλειδιά Grover 608N
χορδές Galli 11άρες
τιμή 500 € για το forum (το γράφω επειδή αγγελίες αλλού έχουν άλλη τιμή - 600), χωρίς θήκη ή άλλα extra.
Βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη (ραντεβού για δοκιμή Ανατολικά ή στο κέντρο αν ενδιαφερθεί κάποιος), αποστέλεται μέ έξοδα παραλήπτη (στο εσωτερικό ~ 15€).
Τηλ. 6977848958, Μάνος
Ενα πανεμορφο οργανο, ειλικρινα.
Η αισθητικη ειναι ξυλινη, με την καλυτερη εννοια. Απο τις φωτογραφιες φαινεται ενα πολυ ομορφο καπακι. Η φιγουρα μονο και μονο που ειναι απο ξυλο κερδιζει το ματι με την απλοτητα της, γιατι ειναι φυσικα ομορφη. Πιστευω χωρις τα μισοφεγγαρα θα ηταν ακομα ωραιοτερη!
Πραγματικα τι ωραια η καρυδια στο σκαφος. Μπραβο μαστορα. Δαμασκηνια ο καβαλαρης, εγω δεν τοχω ξαναδει, θα ηθελα εντυπωσεις μαστορα! πολυ ωραια και απλα δουλεμενος.
Λοιπον αν τετοιας αισθητικης οργανα παιζουν και ωραια και κανουν και τετοια λεφτα, πιστευω ισως ξαναγινει λαικο οργανο το μπουζουκι!
Καλημέρα. Αν και πέρασε καιρός, καταρχάς να σε ευχαριστήσω Ανεστάκο και να σου πω και για την δαμασκηνιά: συνήθως φτιάχνω καβαλάρη από ξύλο ίδιο με της ταστιέρας (για αισθητικούς κυρίως λόγους) αλλά δεν είναι πάντα η καλύτερη επιλογή. Στο συγκεκριμένο μπουζούκι το βένγκε στον καβαλάρη έβγαζε πολύ “σκληρό” ήχο και άρχισα να αλλάζω ξύλα μέχρι που κατέληξα στην δαμασκηνιά.
Η δαμασκηνιά ανήκει στα “μουσικά” ξύλα και είναι περζήτητη, απ’ όσο ξέρω, για ποντιακές λύρες (εκεί την λένε “κοκκίμελο”).