Γνώμη μου είναι πάντως πως τέτοια όργανα θα πρέπει να βρίσκονται σε μουσείο ή σε κοινή θέα, αλλά και να δίνεται η δυνατότητα να ξανα-ακουστούν και να παίζονται κάποτε σε μικρές συγκεντρώσεις ή σεμινάρια…
Και εγώ δε έχω ιδέα αν ήταν όντως “διάσημος” ο εν λόγω μπαγλαμάς.
Γι’αυτό και το εξέθεσα στο …σωστό forum ώστε να μπει στο μικροσκόπιο μελών με εμπειρία !
Σε 2-3 φωτογραφίες που έχουμε με τον Παπαϊωάννου να παίζει μπαγλαμά, δεν ήταν αυτός. Τώρα εάν σαν οργανάκι ήταν “διάσημο” ή απλά ένα από τα πολλά λίγο μετράει. Θα συγκατανεύσω με τη γνώμη του Πάνου:
πολλά τα φάουλ για να είναι γνήσιο του του παπαιωάνου . Καμία εξήγηση για το πώς βρέθηκε στην κατοχή του νυν ιδιοκτήτη , ποιας δεκαετίας . Επίσης ο τίτλος είναι σαν να απευθύνεται σε ανθρώπους άσχετους με το αντικείμενο . Μακριά από τέτοιες γούβες και λάκκους.
Θεωρητικά, δεν αποκλείεται να είναι ο ίδιος άσχετος, αλλά και έντιμος. Όχι πως το υποστηρίζω, αλλά «του Παπαϊωάννου του ρεμπέτη» ποιος θα το έγραφε; όχι κανένας μύστης του ρεμπέτικου.
Έστειλα μήνυμα ρωτώντας αν το προϊόν είναι ακόμα διαθέσιμο, ώστε ανάλογα με την απάντηση να προχωρήσω σε ερώτημα για την τιμή πώλησης. Αμέσως εμφανίστηκε παραθυράκι που έλεγε ότι δημιούργησα μιαν ομάδα και άλλα συστημικά ακαταλαβίστικα. Θα περιμένω μπας και πάρω απάντηση.
Το ότι έχω κι εγώ κι ορίζω μια τρύπα φλογέρας, είναι ήδη κάτι όχι ευκαταφρόνητο. Τεράστιο ρόλο παίζει βέβαια, το πώς προσδιορίζεται η ιεράρχιση σχετικά με τη βαρύτητα κάθε τρύπας. Πάντως τέτοιαν ευκαιρία προσωπικής προβολής δεν την πετυχαίνεις κάθε μέρα!
Αλλά μη ζηλεύετε, θα σας κρατώ ενήμερους και άν πάνε τα πράγματα κατ’ ευχήν, όλο και κάτι θα τσιμπήσετε κι εσείς…