Μιχάλης Παούρης - Οι άνθρωποι βάζουμε τους φραγμούς Τα όργανα περιμένουν εντολες!

Νομίζω ότι η συνέντευξη είναι απολύτως αναμενόμενη.
Υπερασπίζεται τον τρόπο του (και καλά κάνει) πάνω κάτω με τον ίδιο τρόπο που παίζει.
Έχει και μερικά δίκια , όπως τις κρίσεις από το youtube.Είμαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει μουσικός που να μην ήθελε να εξαφανιστούν κάποια βιντεάκια από το youtube.
Προσωπικά μου μοιάζει με κιμαδομηχανή…
Παίρνει ένα ζουμερό φιλέτο, το αλέθει καμιά δεκαριά φορές, βάζει τα μπαχάρια του…
Και εγένετο μπιφτέκι…
Κάποιες φορές είναι νόστιμο, αλλά η μαγεία, η δύναμη και η γεύση του πρωτόλειου υλικού έχει χαθεί…

Περάστε κόσμε! Περάστε κόσμε!
Κλόουν, ελέφαντες, η ασώματος κεφαλή, ο ζογκλέρ που στριφογυρίζει 100 πιάτα ταυτόχρονα και ο Παούρης που παίζει 10.000 νότες το δευτερόλεπτο!

Υπερθέαμα για να χαζεύεις (τζάμπα και από την τηλεόραση). Για τα μικρά παιδιά ακόμα καλύτερα!!!

Αλλά … για τη μουσική αδιάφορο, έως βαρετό!

Επειδή υπερίπταται – με επίταση, οφείλω να παρατηρήσω – κάποια μορφή μομφής απέναντί μου, που ειρωνεύτηκα, λέει, τον Παούρη ενώ εκείνος στερείται τη δυνατότητα να απαντήσει, όντας ανενεργό μέλος, θα ήθελα να διευκρινίσω: Ένα μέλος που για κάποιο χρονικό διάστημα δεν έχει επιδείξει δραστηριότητα στο φόρουμ, αυτόματα χαρακτηρίζεται “Ανενεργό μέλος” και έτσι χαρακτηρίζεται τη στιγμή αυτή και ο Μ. Παούρης. Αυτό δεν αναιρεί την ιδιότητα του μέλους και γίνεται και αντιληπτό από το ίδιο το μέλος, αν θελήσει να επισκεφθεί το φόρουμ, αφού θα του ζητηθεί να συνδεθεί, κάτι που για τα μη μέλη δεν απαιτείται βεβαίως. Αν λοιπόν, όπως φαντάζομαι, ο Sdimis έχει ενημερώσει τον Παούρη ότι άνοιξε θέμα εδώ, γνωστοποιώντας ότι δημοσιεύτηκε στο μπλογκ του συνέντευξη του καλλιτέχνη, και στη συνέχεια ο Παούρης ενδιαφερθεί να ενημερωθεί για το αν γίνεται κάποια συζήτηση στο φόρουμ μας, θα μπορέσει χωρίς καμμία δυσκολία να παρέμβει στη συζήτηση με δημοσίευσή του, αν έτσι επιλέξει.

Να διευκρινίσω επίσης, ως συντονιστής, ότι ο κανονισμός λειτουργίας μας δεν προβλέπει αποχώρηση ή αυτοδιαγραφή μέλους. Διαγραφή μέλους μπορεί να γίνει από τη συντονιστική ομάδα, μόνο σε περίπτωση σοβαρού παραπτώματος.

Ναι κύριε Νίκο,
σωστά υποθέσατε
ο κύριος Πσουρης ακριβώς μετά την συνέντευξη και τις αμοιβαίες ευχαριστίες , ενημερώθηκε πως η συνέντευξη θα γνωστοποιοταν στο ρεμπέτικο φόρουμ , luthier.gr ,και στο Greek bouzouki forum

αυτη ήταν και η τελευταία επικοινωνία που είχα με το μουσικό
Με εκτίμηση
S.Dimis

Το γάλα της δελτα , όπως και το μιλκο, έβγαιναν σε ένα πλαστικό μπουκαλάκι, ημιδιαφανές, με βούλωμα κάτι σαν ασημόχαρτο. Κόβοντας εκείνο το πλαστικό και ισιώνοντάς το(εκεί να δεις τεχνική και ευρεσιτεχνία), κάναμε ποδήλατο στην Αργυρούπολη και μας κράζανε στη… Γλυφάδα!

Κατά τα λοιπά, όπως είπε κι ο Νίκος, όποτε γίνεται κουβέντα για τον Παούρη, τσακωνόμαστε. Πρέπει πάντως να παρατηρήσω πως αρκετά ενεργά μέλη του φόρουμ δεν “επιχειρηματολόγησαν” εκ νέου, καλώς κατά τη γνώμη μου. Τα περί τεχνικής είναι πολλές φορές θαυμαστά. Οι μουσικοί είναι διαφορετικοί ακροατές από τους μη μουσικούς. Αν δεν υπήρχε το βίντεο,αλλά μόνο οι ζωντανές εμφανίσεις, δεν θα είχαμε τόσοι γνώμη για τον συγκεκριμένο μουσικό. Προσωπικά δεν μου αρέσει αυτό που ακούω και τέλος. Υπερβολές περί Πάππου , Τατασόπουλου και άλλων μουσικών, παραμένουν υπερβολές. Το τραγούδι που αγαπάμε να ακούμε υπάρχει ακόμα γιατί στις παρέες μας το τραγουδάμε, το παίζουμε, το νιώθουμε. Προσωπικά πάλι, αν στην παρέα ήταν ο συγκεκριμένος μουσικός κι έπαιζε ρεμπέτικα όπως φαίνονται στα βιντεάκια στο γιουτούμπι(μεσ’ στην πολλή σκοτούρα μου, συννεφιασμένη κυριακή κ.ά) θα ξενέρωνα. Αν έπαιζε άλλο είδος μουσικής, δεν ξέρω. Για αυτό πάντως, όχι.-

Βρε παιδια …τι δουλεια εχει ο Τατας με ολα αυτα? Καμια μα καμια σχεση. Μην τα κανουμε ολα ιδια κι ομοια

Λίγο καθυστερημένα, αλλά έχω να πω κάποια πράγματα.
Κατ’αρχάς ο Παούρης είναι ταλαντούχος μουσικός σίγουρα και δε χρειάζεται νομίζω κανενός τη βούλα για κάτι τέτοιο. Δεν είναι και τίποτα σπουδαίο να είσαι ταλαντούχος μουσικός. Και ο παούρης είναι πολύ. Τώρα, αυτό που ενοχλεί μερικούς, είναι η συμπόρευση της φράσης καλός μουσικός με τη φράση μεγάλος μουσικός.
Ο ένας κρίνεται από την ικανότητα του να αντιληφθεί, παίξει και εκτελέσει μουσική και ο δέυτερος πέρα από τα πρώτα, να επιδείξει μια αισθητική ανώτερη… Μεγάλος μουσικός για μένα δεν είναι. Ούτε λόγος.
Έχω καιρό να ασχοληθώ με το φόρουμ για έναν κυρίως λόγο. Υπάρχουν βέβαια και άλλοι, αλλά νταξ, δε θα αρρωστήσουμε κιόλας. Ο λόγος είναι ότι πολλοί εδώ μέσα, έκριναν μουσική με μη μουσικούς όρους και γνώση. Από όλες τις υποκειμενικές απόψεις, από το αν ο Πετρόπουλος ήταν απατεώνας ή φιλόσοφος, μέχρι αν ο Μάρκος είπε το τάδε πράγμα πριν 40.000 χρόνια στον Μπάτη, αυτές με χαλάσαν μόνο.
Γιατί είδα να τοποθετούνται περί μουσικών ειδών και μουσικών νοοτροπιών με απόλυτο τρόπο, άνθρωποι που είχαν δηλώσει την μη ενασχόληση με τη μουσική. Και κάπως έτσι έλεγαν στο Δημήτρη Ν. ότι δε γράφονται ρεμπέτικα σήμερα κ.λ.π.
Επιλέγω αυτό το ποστ να τα πω αυτά, γιατί ο Παούρης, αυτός ο κατά τα άλλα αντιπαθέστατος μουσικός και αρκετά σνομπ άνθρωπος (τον έχω γνωρίσει δε μιλάω σαν Κυρα Κατινα), τραβά τόσο μα τόσο πολύ κριτικό μένος και τώρα και παλιότερα, παρά το αδιάφορο του έργο. Όλοι δεν ασχολιούνται μαζί του και όλο κάτι γράφει κάνεις. Έλεος με κάποια εμπαθή σχόλια.
Συγχωρέστε δηλαδή και το στιλ μου, απλώς τα λέω όπως τα βλέπω. Επίσης ας μη μιλούνε για ταχύτητα και τι κάνει σε αυτόν τον τομέα ο Παούρης, άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν πόσο ελεεινά δύσκολο είναι αυτό που κάνει. Και ελεεινά βρώμικο βέβαια ανα καιρους χεχεχε

Για μένα ο Μιχάλης , πολύ φιλος μου , δεν τον ξερω καθολου, είναι φοβερος εκτελεστης . Αλλα δε μενω εκει , θεωρω ότι είναι τρίχορδος , τα ταξιμια που κανει είναι φτιαγμένα για τριχορδο μπουζουκι…
Και ιδου τα τεκμήρια…

βρασίδα καλώς ήρθες!
εμένα δεν μου φάνηκε καθόλου τρίχορδο το παίξιμό του, δεν αρκούν 2-3 γεμάτες. οι έλξεις του είναι ακανόνιστες και αταίριαστες, δεν αφήνει το όργανο να βγάλει τον ήχο του και να αναπνεύσει, στην αρχή δήθεν παίζει αργά αλλά μετά τον πιάνει πάλι η μανία καταδίωξης… εν τω μεταξύ το όργανο τρίζει ολόκληρο.
το έχω ξαναπεί, ας πιάσει μια κιθάρα και ας καθαρίσει τον ήχο του.

1 «Μου αρέσει»

Να σου πω , συμφωνω τελικά…ας παρει μια ηλεκτρικη να παιξει τζαζ …

Παιδιά καλησπέρα. Το παλικάρι δεν το ξέρω, αλλά όντως περί ρεμπέτικου ήχου δεν νομίζω ότι πρέπει να γίνεται λόγος. Συμφωνώ 100% απόλυτα με τον Νίκο. Να καθαρίσει τον ήχο του και να πιάσει κιθάρα έχει δυνατότητες!

— Νέο μήνυμα προστέθηκε στις 00:01 ::: Το προηγούμενο μήνυμα δημοσιεύθηκε στις 00:00 —

Μας μπέρδεψες τώρα.

γεια σου ρε Βρασιδα τρολακι φινο και καραμπουζουκληδικο. καμια σχεση με τον μπιστικεα του γεωργουντζου?

τιτάνας μπιστικεας…αλλα όχι

Μάλιστα. Σε ποιο λαϊκό δρόμο μας έβαλε αυτό το «ταξίμι»;

Δεν ξέρω μωρέ πως τον λεν τον δρόμο,φαίνεται όμως ότι κάτω είχαν πέσει πολλά λάδια.

ο βρασίδας κάνει χιούμορ για την περίπτωση παούρη. Ήτοι τον σοβαρότερο τρόπο για να κριτικάρεις κάποιον. Γενικά παίζει μινόρε ο άνθρωπος…

Ε , ναι , παιδιά , κάνω χιουμορ… Ο ανθρωπος είναι αλλου αντικειμενου , παιζει άλλο πραμα που φαινομενικα είναι μπουζουκι ουσιαστικα κατι άλλο… Δε βρισκω το λογο να αναλωνόμαστε με αυτόν , μπερδευουμε τα μηλα με τα ξυλα…

1 «Μου αρέσει»

Είναι που κανείς δεν ασχολείται. Αλλά τα είπα και πιο πριν γτ δε θέλω να είμαι εριστικός. Τα σχόλια με εμπάθεια, δεν αρμόζουν σε ένα φόρουμ που πραγματικά εγώ τιμάω, έχοντας ψάξει ώρες ολόκληρες συνεχόμενες πολλές φορές. Είναι αυτό που είναι, ούτε φουκαράς ούτε τίποτα και παίζει αυτά που παίζει.

Νομίζω οτι ο άνθρωπος παίζει τζαζ στο μπουζούκι και καλά κάνει ενα θέλετε την άποψη μου δεν κάνει μίξη.Αν ήταν έτσι τότε δεν θα έπρεπε να παίζονται και παραδοσιακά στο βιολί η στο κλαρίνο επειδή ήταν κλασσικά όργανα.Μην συσχετίζουμε όμως το ένα με το άλλο, άλλο είδος παίζει ο Παούρης και άλλο οι άλλοι δεν σημαίνει οτί κινδυνεύει ο λαικός χαρακτήρας του οργάνου σε καμία περίπτωση.Τώρα κρινόντας στο τρίχορδο απλά όπως και πολλοί τετράχορδοι εξαιρουμένου του Τατά και του συγχωρεμένου του Ζαμπέτα νομίζω οτί δεν έχουν ιδέα από το πως παίζεται αυτό το όργανο , από πλευράς ύφους μιλώ όχι τεχνικά αν και η τεχνική έχει να κάνει με ύφος.