Για τη στιχουργική των ρεμπετοειδών του Μπέζου, έχει γίνει πολύς λόγος -κι έχουν εκφραστεί παρόμοιες απόψεις- και στο σχεδόν συνονόματο νήμα:
…όπου μάλιστα έχουν ληφθεί υπόψη και οι συνθήκες υπό τις οποίες γράφτηκαν αυτά τα τραγούδια (παραγγελία υπό πίεση χρόνου).
Επομένως, μέχρι κάποιο σημείο δεν κομίζω γλαύκα εις Αθήνας. Ίσα ίσα, αυτό (περίπου) που προσπαθούσα να περιγράψω το βρήκα να έχει ήδη διατυπωθεί επιγραμματικότερα:
Ωστόσο επιμένω ότι, όσο κι αν εκεί έχουν γραφτεί πολύ εύστοχες παρατηρήσεις, όποιος ενδιαφέρεται να το ψάξει κι άλλο θα βοηθηθεί πολύ ακούγοντας συγκεντρωμένες μεγάλες ποσότητες από τα χαβανέζικά του.