Καλησπέρα παιδιά, μετά από καιρό ανεβάζω ξανά βιντεάκι (με εικόνα αυτή τη φορά) με το Καμηλιερικο του Μπάτη. Ο λόγος που ανεβάζω είναι επειδή προσπάθησα να πλησιάσω την εκδοχή του μεγάλου Βραχνα οπότε θα ήθελα να μου πείτε πως σας φαίνεται. Νομίζω ειμαι καπως κοντά αλλά όλο και κάτι ίσως να εντοπίσετε τα πιο έμπειρα αυτιά.
Υγ: Στην επανάληψη είναι λίγο πιο αργό εσκεμμένα γιατί έτσι μου ακούγεται πιο ωραίο, το πιο γρήγορο είναι -νομίζω- η ταχύτητα του Βραχνά.
Όπως και να έχει ακουστε και καλοδεχούμενη κάθε παρατήρηση είτε για ρυθμό είτε για οτιδήποτε
Για να προλάβω τυχόν παρατήρηση για το καμηλιερικο ως ρυθμό, νομίζω έτσι το ακούω από το Βραχνά γι αυτό και το έπαιξα έτσι.
Τώρα που μπήκε πράγματι το νερό στο αυλάκι, ίσιωσε και το αυλάκι λίγο! Πρόσεξε το τέμπο σου, κάποιες (ελάχιστες!) φορές ξεφεύγει. π.χ. περίπου 0.24 αργεύει το τέμπο, και λίγα δευτερόλεπτα πριν (0.21) ένα χτύπημα πέφτει ελάχιστα αργότερα απ’ ό,τι θα ΄πρεπε. Μικροπράγματα αλλά η εξάσκηση στο σωστό τέμπο είναι αναγκαία.
Πςς 1η φορά βλέπω τόσο θετική αντίδραση οπότε καλά πάμε. Ειδικά από λιγκα περίμενα κάτι να ακούσω χαχα.
Να πω ένα ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις του Νίκου του Πολίτη γιατί ανέκαθεν ανεβάζω ό,τι παίζω κυρίως για τα “στραβά” και όχι για τα μπράβο. Σίγουρα σημαντική και η επιβράβευση αλλά καταλαβαίνετε πως το εννοώ.
Ότι βλέπετε να το λέτε, καλοδεχούμενα όλα!!
Να πω ότι πχ στην πλημμύρα και κάποια άλλα (λίγα προς το παρόν) κομμάτια τα βγάζω με αυτή την “κεντιτη” πενια που λέει ο Σταύρος ο Κουρουσης. Εδώ δεν μου έβγαινε καλά ο ρυθμός αν έπαιζα έτσι… έχει να κάνει με το κομμάτι ή θέλω παραπάνω δούλεμα σε αυτό τον τρόπο;
Με το συγκεκριμένο κομμάτι, όχι. Αν όμως υπονοείς ότι ο καμηλιέρικος είναι δύσκολο χτύπημα, που σε μπερδεύει, τότε φταίει και το κομμάτι. Η αντιμετώπιση είναι: Δουλειά!
Ό,τι και να συνέβη, με τη συνεχή εξάσκηση θα βελτιωθείς. Συνέχιζε! Δεν είναι υποχρεωτικό να παίζεις “κεντητά”, αλλά σίγουρα είναι ωραίο.
Έκατσα ν’ ακούσω και τον Βραχνά. Ντάξει, μεγαλειώδης εκτέλεση (αν και δεν είναι αυτό το θέμα μας). Λοιπόν, δύο σχόλια:
α) Τη μελωδία την έχεις πετύχει 100%. Το ξέρεις όμως βέβαια Γιάννη ότι του Μπάτη δεν πάει ακριβώς έτσι, ε;
β) Ο Βραχνάς κάνει κάποια πονηρή συνήχηση. Στους τρεις τελευταίους από τους 9 χρόνους της πρώτης φράσης, η μελωδία κάθεται στο λα αλλά κάπου από κάτω ακούγεται κι ένα φα#. Δεν ξέρω αν είναι θέμα ντουζενιού…
Για τα ζητήματα χρόνου:
Κάτι πολύ βασικό είναι, σε κάθε πενιά, να είσαι προετοιμασμένος για την επόμενη. Για παράδειγμα, στη μέση του βιντέου σου, μόλις έχεις τελειώσει όλη την πρώτη βόλτα κι ετοιμάζεσαι να ξαναμπείς στα ψηλά, βλέπω ότι μετακινείς το αριστερό εγκαίρως, πριν ακόμα χρειαστεί να πιάσει δουλειά στη νέα θέση.
Λίγο πιο πριν, στη μετάβαση από την πρώτη (ψηλή) στη δεύτερη (χαμηλή) φράση, το κάνεις λίγο πιο σπασμωδικά.
Ναι προφανώς…Εξάλλου πριν ασχοληθώ με το παίξιμο του Βραχνά το έπαιζα όπως ο μπατης. Αλλά έχω το κόλλημα με το κοπανιμα του Βραχνά οποτε αποφάσισα να το βγάλω έτσι ακόμη κι αν δεν είναι σαν το πρωτότυπο. Προσωπικά δεν με πειράζει, φτάνει που είναι γεμάτο το κομμάτι.
Αυτό το πρόσεξα και έκανα κάποιες απόπειρες από 2η χορδή παράλληλα αλλά δεν μου ακούστηκε καλό και έτσι το άφησα. Δεν θυμάμαι τώρα αν είχα δοκιμάσει από φα ή φα# (ενα απο τα 2 πάντως) αλλά δεν ξέρω, κάτι δεν μου καθοταν καλά.
Θα το φτιάξω, το κομματι αυτό αρχικά το είχα μάθει στο πιο απλό παίξιμο από την πρωτότυπη εκτέλεση, αυτη την έπιασα πριν 1-2 μέρες. Σε λίγες μέρες πιστεύω θα έχει φύγει αυτό το θέμα.
Και μια αργοπορημένη παρατήρηση στο:
Νομίζω ο Βραχνας επαιζε ενα τόνο κάτω, οπότε πρακτικά το αποτέλεσμα θα έμοιαζε αν κάναμε το ίδιο. Μάλλον κάτι πατάει (έχω αμφιβολίες για μπουργανα) Αλλά χωρίς να είμαι σίγουρος. Τώρα είμαι έξω οπότε δεν θυμάμαι ακριβώς το άκουσμα σε αυτό το σημείο. Έχετε καμία ιδέα ;