Καλησπέρα παιδια

Καλησπέρα παιδιά.

Ονομάζομαι Κώστας ,είμαι νέο μέλος και δεν ξέρω να παίζω μπουζούκι, αλλά θα μάθω.
Μετά από πολύ και προσεκτικό διάβασμα παρήγγειλα ένα τετράχορδο μπουζούκι σε γνωστό οργανοποιό και πιστεύω να το έχω σύντομα στα χεριά μου.
Αυτό που με φοβίζει είναι σχετικά με την λέξη ‘‘στρώσιμο’’ του οργάνου.
Αν κατάλαβα καλά το μπουζούκι όταν το πάρεις δεν θα σου δώσει το 100% από την ποιότητα του ήχου του αλλά θα στη δώσει με τον καιρό. Διάβασα επίσης πως για να στρώσει σωστά πρέπει αυτός που το χρησιμοποιεί να ξέρει να παίζει καλά. Δηλαδή εγώ που δεν ξέρω να παίζω ( όταν το πάρω θα αρχίσω μαθήματα, έχω κανονίσει ) αφού είμαι αρχάριος δεν θα μου δώσει το 100% από αυτό που είναι να δώσει?

Καλησπέρα Κώστα καλώς όρισες.

Σου προτείνω όταν είναι να πάρεις το όργανο απ τον κατασκευαστή να είναι μαζί σου και αυτός που έχεις κανονίσει να σου δείξει (μόνος σου είναι δύσκολο να καταλάβεις αν είναι καλό).
Όταν ένα όργανο είναι έτσι κι έτσι όταν θα στρώσει το πολύ πολύ να γίνει μέτριο.
Το καινούριο όργανο πρέπει να είναι καλό ώστε όταν στρώσει να είναι καλύτερο.

Μην κολλας τοσο σε αυτο. Πεσε με τα μουτρα στη δουλεια και σιγα σιγα θα ερθει και το στρωσιμο και ολα. Οσο περναει ο καιρος θα εισαι κι εσυ πιο εκπαιδευμενος για να καταλαβεις διαφορες στον ηχο και τα λοιπα. Δε μιλαμε για καμια τεραστια διαφορα ετσι κι αλλιως. Αντε καλοριζικος!