Ιορδάνης Τσομίδης (Jordan)

Μακαρι να ειχε ανεβει κατι. Κυριε Αλκη πρεπει να δρασετε!!!

αυτά που έχω, υπήρχαν τότε στη ρεμπετοσελίδα και δεν τόξερα γιατί η “διαδικτυακή μου ηλικία” τότε ήταν νηπιακή
ανέβασα πάντως ένα 15λεπτο οργανικό τσιφτετέλι με τον Ιορδάνη και τον Σενίχ (εκπληκτικός τούρκος βιολιστής) εποχής 1983 στο Ταξίμι.

Μια ζωντανή ηχογράφηση που βρήκα στο σωλήνα

φιλε μου ισσακ υπαρχουνε και αλλα πολλα και ορισμενα απο αμερικη οταν ητανε ο αρχοντας. θα σου στειλω λινκς οταν παω σπιτι ειμαι κολλιμενος σε αεροδρομιο με δουλια, εχει ενα που κανει τακσιμι σε τσιφτετελε ριθμο για 9 λεπτα.

Τα λεμε σιντομα μαγκα μου και με γνοριζεις. χαχαχα…

Τσομιδης - Μωραιτης

Mηπως, υπαρχουν και αλλα βιντεο, απο την εκπομπη εκεινη ?
Μονο ενα τραγουδι ειπε ο Αρχοντας ?

" Μπρος στο ρημαγμένο σπίτι", του Τσιτσάνη.
Τσαουσάκης στην κιθάρα, Αλεξάνδρα και Πρόδρομος στο τραγούδι και Τζόρνταν στο μπουζούκι!!!
Στο 2.20 και εξής.

Απολαύστε άλλο ένα φρεσκότατο.

Να μου ζησεις Κωστα!!

Που τα βρισκετε ρε παιδια αυτα τα ωραια;;Μπραβο σας,Κωστα πιστευω να χαρηκες οταν το ειδες,η κανω λαθος ρε φιλε;;;;

To τραγούδι του Χιώτη το παίζει ΟΛΟΚΑΘΑΡΑ !! Και τί ύφος…

…και το δεύτερο μέρος

Υ.Γ. Η ταξιμάρα που κάνει μετά το 26ο λεπτό εισαγωγή στο ξεκρέμασα είναι απίστευτη!!!Αλλά και το τραγούδι το σκίζει!!!

Το καλύτερο μπουζούκι που άκουσα σε ζωντανά παιξίματα!
Αλλά και το πιο περίεργο “σχέδιο ανθρώπου” που είδα ποτέ!
Όταν έπαιζε στο Ταξίμι (1982), ανέβαινε στο πάλκο πολλές φορές με καθυστέρηση δύο ωρών. Και αυτό γιατί κάτω ακριβώς από το Ταξίμι υπήρχε μια ταβέρνα που άμα έμπαινε μέσα ο Τζόρνταν δεν τον έβγαζες με τίποτα. Έλεγε μάλιστα με τη χαρακτηριστική βραχνή φωνή: " Τι με περάσατε ρομπότ;"
Έτσι ήταν ο Ιορδάνης σε όλη του τη πορεία και γι αυτό δεν στέριωσε σε κανένα μαγαζί. Το παράδοξο είναι ότι τα χρήματα τα είχε μεγάλη ανάγκη, --ήταν μια ζωή μπατίρης-- όμως ποτέ δεν τα έβαλε πάνω από τον τρόπο ζωής του. Ήταν ικανός να “ανταλλάξει” ένα συναυλιακό μεροκάματο μαμούθ για μια παρέα φίλων που θα συναντούσε τυχαία σε ταβέρνα…

α π ο λ α ύ σ τ ε ! τον … :109::109::109:

1 «Μου αρέσει»

Μπράβο Κωσταντή μου, να μου ζήσεις !!!

Αν είσαι μέλος και στο Τζόρνταν Κλαμπ, βάλ`το κι εκεί
αλλιώς δώσε εντολή να το βάλω εγώ, να υπάρχει !!! :slight_smile:

ΙΟΝΔΑΝΗΣ
Ο ξέμαγκας και Τον χάρο τον αντάμωσαν

Εαν ήδη υπάρχει παρακαλώ τους συντονιστές να αφαιρέσουν το παρόν ποστ.

ΠΩ ΠΩ ΠΩ!!! Τι μου (ξανά)έκανε ο άνθρωπος 5:30 ώρα το πρωί και 6 χρόνια απο το φευγιό του!!! Τι αρρώστια είναι αυτό το παίξιμο!!!

Όταν είχα την τύχη να είμαι μαζί του στο Ταξίμι 1982-85 ήταν γύρω στα 50 και έπαιζε απίστευτα. Μιλάμε για ταξίμια -εικοσάλεπτης διάρκειας και βάλε- χωρίς να επαναλαμβάνεται! Κανονικά ταξίδια δηλαδή!
Για μένα ανήκει στους καλύτερους μπουζουξήδες όλων των εποχών.

Καλημέρα και Καλή Χρονιά σε όλους τους φίλους του Ρεμπέτικου Φόρουμ. Ανέβασα μία φωτογραφία στο άλμπουμ με τον Ιορδάνη που βρήκα στο διαδίκτυο. Είναι από το Ταξίμι το 1983.

image