Θέση αριστερού χεριού

Παρατήρησα ότι κάποια ανοίγματα των δακτύλων στην ταστιερα δεν μου βγαίνουν, δεν άνοιξαν τα δάκτυλα μου… Όταν φέρνω προς τα κάτω την παλάμη, την απομακρύνω από το μπράτσο και αγγίζει σε αυτό μόνο ο αντιχειρας τότε μεγαλώνει το άνοιγμα των δακτύλων και φθάνω να πιάσω κάποιες συγχορδίες ή παιξιματα, αλλά τι συνιστάται? Να παίζουμε χωρίς να ακουμπαμε το μπράτσο? , το οποίο είναι πολύ δύσκολο για εμένα?

Δεν καταλαβαίνω τί εννοείς αλλά μην τα ζορίζεις πολύ τα δάχτυλα να ανοίξουν.Το ίδιο έκανα στην αρχή και η τενοντίτιδα ήρθε γρήγορα.

Να παίζεις ακουμπώντας στο μπράτσο του μπουζουκιού μόνο τον αντιχειρα και τα δάκτυλα στην ταστιερα , να μην αγγίζει μέρος της παλάμης στο μπράτσο

πηγαινε σε καποιον δασκαλο να σου δειξει

2 «Μου αρέσει»

Δημήτρη απ’ο,τι θυμάμαι παίζεις τετράχορδο οπότε δεν μπορώ να σε βοηθήσω ιδιαίτερα με την τοποθέτηση του αριστερού χεριού. Σίγουρα όμως πρόσεξε να έχεις τον δείχτη πλαγιαστο και τον αντίχειρα στο ύψος του μέσου. Έτσι επιτυγχάνεις το μεγαλύτερο άνοιγμα των δαχτύλων, γιατί στην ουσία είναι ο δείχτης που απομακρύνεται από τα υπόλοιπα δάχτυλα στρίβοντας στο πλάι.

2 «Μου αρέσει»

Πολύ σωστά, το είχα σκεφτεί, το δοκίμαζα αυτό με τον δείκτη αλλά το που μου το λες και εσύ θα το εφαρμόζω… Το σημείο όπου τελειώνει ο δείκτης και ξεκινά η παλάμη μας δεν πρέπει να αγγίζει στο μπράτσο του μπουζουκιού? Να αγγίζει μόνο ο αντιχειρας? Το δοκίμασα και αυτό και βγαίνει πολύ πιο καθαρός ήχος αλλά δεν ξέρω εάν είναι σωστή πρακτική και εργονομική?

Το σημαντικό είναι να μην σκαλωνει η παλάμη αλλά να ανεβοκατεβαίνει ελεύθερα στο μπράτσο. Λογικά ακουμπάει το σημείο που λες, αλλά αν είναι χαλαρό το πιάσιμο δεν θα εμποδίζει την κίνηση.

1 «Μου αρέσει»