Επισκευή σε όργανο με θρυμματισμένο καπάκι

Μάγγες γειά σας.
Παίζω μπουζούκι ερασιτεχνικά από 13 χρονών (36 τώρα) και μόλις την περασμένη Κυριακή έγινα κι εγώ μέλος αυτής της μυσταγωγίας.
Στο επάγγελμα είμαι γιατρός αλλά στη καρδιά και στα όνειρά μου μπουζουξής.Από καθαρή συγκυρία έγινα αυτό πού έγινα (γονείς κ.λ.π.)
Λοιπόν στο προκείμενο.Εχω ένα τρίχορδο,ένα μπαγλαμά κι ένα τετράχορδο όλα κατασκευές του Κλεφτογιάννη (αρκετά ακριβός ο μπαγάσας αλλά κατά τη γνώμη μου καλός).
Λοιπόν μή γελάσετε αλλά το τετράχορδο μου το πάτησε αυτοκίνητο (το πώς είναι ολόκληρη ιστορία)
σπάζοντας (θρυματίζοντας σωστότερα) το σκάφος.
Μπράτσο και καπάκι είναι άθικτα.
Πήγα στο Κλεφτογιάννη και μου είπε πως δεν φτιάχνεται, δεν του έχω όμως και πάρα πολύ εμπιστοσύνη (επαγγελματίας αυτός , ερασιτέχνης εγώ καταλαβαίνετε…).
Καμμιά καλή ιδέα;Αν θέλετε μπορώ να στείλω φωτογραφίες στο e-mail που θα μου πει κάποια καλή λύση.Το όργανο ήταν αρκετά καλό.Παίρνει διόρθωση;
Με αγωνία περιμένω…
Το όνομά μου είναι Αλέκος Κατσαραγάκης.
Ευχαριστώ.

Αλέκο, σε καλωσορίζουμε στην παρέα μας. Για ρίξε ένα τηλέφωνο (7656155) στον Παναγιώτη Βαρλά. Το μαγαζί του είναι στο Βύρωνα. Τα μπουζούκια του είναι πολύ καλά. Πήγαινε να τον επισκεφτείς. Ίσως σε βοηθήσει…

Γιώργος Παναγιωτακόπουλος

Γιώργο, σ’ ευχαριστώ πολύ.Θα δοκιμάσω και στο Παναγιώτη.Μου κάθεται κι ωραία γιατί μένω σε αυτή τη πλευρά της Αθήνας (Αργ/λη).
Eάν για οποιοδήποτε λόγο ο Βαρλάς δε θέλει να ασχοληθεί να θεωρήσω τη γνώμη του τελεσίδικη ή να δοκιμάσω και κάπου αλλού;Εαν ναι πού;
Αν δε γίνει κάτι θα δοκιμάσω τη κατασκευή εξ αρχής ενός νέου οργάνου (παραγγελία όχι εγώ).