Ενισχυτης για 2 όργανα

Παιδιά καλησπέρα,
Επειδη έχω διαβάσει διάφορα για ενισχυτές, προενισχυτές κλπ και καθώς είμαι παντελώς άσχετος με το θέμα, που μπορώ να μάθω τι ακριβώς χρειάζεται για να παίξουν μαζί ένα μπουζούκι και μια κιθάρα μέσα σε μια παρέα σε σπίτι (όχι σε μαγαζί).

Για παράδειγμα αυτός ο ενισχυτής το υποστηρίζει αυτό που θέλω ή χρειάζεται να αγοράσω και επιπλέον εξοπλισμό, καλώδια κλπ;;

Ευχαριστώ προκαταβολικά,
ο άσχετος

www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/en_EN/-/GRD/ViewProductDetail-Start?ProductRef=GIT0007004-000%40MusicStore-MusicStoreShop&JumpTo=OfferList

Καλημερα φιλε. Ενας ενισχυτης γι αυτην τυην δουλεια που θελεις πρεπει να εχει τα εξης. Να εχει βαθος εφοσων προκειτε για ακουστικα οργανα αφου θα βαλεις πανω μμπουζουκι. Να εχει εισοδους (καναλια) για δυο οργανα πιθανοτατα και για μικροφωνο και ενα παραμετρικο το οποιο εχουν πανω οι ποιο πολλοι. Επισεις αυτος που εβαλες στο λινκ ειναι καλος αλλα ειναι μονο 20 watt που παει να πει οτι ειναι μονο για κιθαρα ως συνηθως δεν κανει για κατι αλλο.Και αν βαλεις δυο οργανα θα σου καψει το ηχειο στην χειροτερη η ο ηχος που θα βγαινει θα ειναι τελειως μαπα δηλαδη αλλοιωμενος και παραμορφωμενος. Απο καλωδια το μονο που θες ειναι το ρευμα του ενισχυτη που εχει πανω η συσκευη και δυο καρφι καρφι για το μπουζουκι και την κιθαρα. Εκτος αν η κιθαρα χρησιμοποιει πεταλακι η κατι τετοιο που απλα θα χρειαστειστε ενα ακομη καρφι. Αυτα. Ενας πραγματικα καλος ενισχυτης της ιδιας σειρας μ αυτον που εβαλες αλλα σε ποιο πολλα watt που μπορουν να παιξουν ανεττα δυο οργανα ακομα μπορεις να βαλεις και μικροφωνο πανω ειναι αυτος.

http://www.musicstore.de/en_EN/EUR/Behringer-ACX-900-2-Kanal-90-Watt-Stereo-Akustik-Instr.-Combo/art-GIT0009471-000?recId=b41d1abe-fb08-4225-8876-79b726849c0e&campaign=EPOQ