Ελληνική φιλοπατρία? φιλελληνισμός?

Υπέπεσε στην αντίληψή μου το παρακάτω…
http://meditera.co.uk/bio
που δυστυχώς προέρχεται όχι μόνον από άνθρωπο της Μουσικής αλλά και ιθαγενή Έλληνα εξωτερικού!!!
Βεβαίως ο καθένας αυτοπροσδιορίζεται όπως αυτός θέλει και επιθυμεί αλλά θα ήταν νομίζω ενδιαφέρων να γνωρίζαμε και με τι διαβατήριο αυτός ο άνθρωπος κινήται και διαμένει σε κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης!!!?

Και εις άλλα με υγεία…

Γεια σου

Μα τι σε προβληματίζει; Οτι δηλώνει Μακεδώνας εννοώντας Σλάβος, αυτό το κατάλαβα, αλλά λες ότι προέρχεται απο άνθρωπο της Μουσικής, και φαίνεται αυτό να σε προβληματίζει ιδιαίτερα αλλά τι διαφορά κάνει αυτό;

Τι περιμένεις απο τους Μουσικούς; Ανθρωποι σαν τους άλλους είναι, με ποικιλία αυτοπροσδιορισμών, νοημοσύνης, φιλοπατρίας.

Εχει διεθνιστές, εχει ανθρώπους που έχουν πρόβλημα με ό,τι Ελλληνικό γιατι το βλέπουν σαν εθνικιστικό, ξενομανείς… τα πάντα και το αντίθετο καθως έχει και πατριώτες, ή, για να αναφερθώ σε μια άλλη συζήτηση, ανθρώπους με όραμα που σκέφτονται το μέλλον όπως τον Καρπάθιο που μεταφράζει στα Ελληνικά τη λόγια ανατολίτικη μουσική για να αγκαλιασθεί ξανα απο τους Ελληνες που είναι και συνδημιουργοί της κλπ κλπ.

Στον Ελληνικό χώρο - όπως και παντού αλλά πολύ στον Ελληνικό χώρο - έχει πολλούς μουσικούς που δεν τους νιάζει ούτε η Ιστορία ούτε τα Ελληνικά στοιχεία της μουσικής και που απλά παίζουν μουσική.

Εξ άλλου να ξέρεις ότι οι Ελληνες διαχειρίζονται τόσο άσχημα τα εθνικά τους θέματα και τα πολιτιστικά τους θέματα που για πολλά πράγματα κυριαρχεί παγκοσμίως η θέση των “απέναντι”

Είναι προφανές ότι πρόκειται για Σλάβο της Μακεδονίας. Η οικογένειά του, μετακινήθηκε την περίοδο της χούντας - εποχή που οι Σλαβομακεδόνες διώκονταν απηνώς. Το ελληνικό επώνυμο (με προσφυγική, μάλιστα, κατάληξη) μη σε ξεγελάει. Αρκετοί από αυτούς, αναγκάστηκαν την περίοδο της δικτατορίας από το χουντικό κράτος να εξελληνίσουν τα επώνυμά τους…

Αγαπητέ φίλε akios
Καλά και άγια όλα όσα λες αλλά για βάλε τα πράγματα στην σειρά?
Γεννήθηκε Ελλάδα το 63, Ελληνικό όνομα (Ελληνική ιθαγένεια), το 69 φεύγουν για Γιουγκοσλαβία (Γιουγκοσλαβική υπηκοότητα), το 90 την κάνει για Ολλανδία, πιθανόν για να γλυτώσει από τον παράδεισο που ζούσε ( Πώς? με τί διαβατήριο?) Μήπως πέρασε πρώτα από Ελλάδα και πήρε Ελληνικό? (με τον νόμο περί πολιτικών προσφύγων?). Από το 97 στην Αγγλία κάνοντας προπαγάνδα με τον τρόπο του ενάντια σε μείζων εθνικό θέμα της χώρας που πιθανόν τον ευεργέτησε? χρησιμοποιώντας την Ελληνική μουσική (γιατί αυτή πουλάει και πιθανόν να ζει και από αυτήν) (Αυτό εννοούσα όταν είπα άνθρωπος της μουσικής)
Και όλα αυτά με κάθε επιφύλαξη μιας και διέκοψε απότομα την αλληλογραφία που ξεκινήσαμε (emails) όταν του ζήτησα εξηγήσεις (Αν απαντήσει θα τα δημοσιεύσω στο φόρουμ).
Βεβαίως ο κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα της άποψής του αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση, μιας και έχει και δράση για αυτά που πιστεύει, ας αποποιηθεί τουλάχιστον τα στοιχεία που τον συνδέουν άμεσα με αυτό που κατηγορεί και μισεί, δηλαδή το όνομα, την ιθαγένεια και την υπηκοότητα (για να μην πω και την μουσική, λογικό είναι).
Αυτό νομίζω ότι θα έκανε κάθε τίμιος και σωστός άνθρωπος για να στηρίξει το δικαίωμα της άποψής του. Κι βεβαίως ασχολούμαι μαζί του διότι νομίζω ότι η άποψή του μας αφορά!! και ίσως σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να αφορά και το Υπουργείο Εξωτερικών.

Έχεις δίκιο για την ενίοτε κυριαρχία της θέσεως των ¨απέναντι¨αλλά μήπως αυτό συμβαίνει, πολλές φορές, γιατί δεν γνωρίζουμε ή δεν θέλουμε να γνωρίζουμε τους εχθρούς μας?:082:

διαφωνώ κάθετα με την αντίληψη της εθνικής καθαρότητας (που μόνο με εθνικές εκκαθαρίσεις κατορθώνεται). σλαβομακεδόνας είναι ο άνθρωπος, μακεδονικά μιλάει, την μουσική του τόπου που μεγάλωσε ψάχνει (βαλκάνια). θα κάνουμε τους ρουφιάνους αν έχει διαβατήριο και θα καλέσουμε το υπεξ να συνεχίσει τις εκκαθαρίσεις και τις (με το ζόρι) “αφομοιώσεις”; δεν ξέρω αν έχει θέση εδώ τέτοια ανιστόρητη προπαγάνδα -μιας και αναφέρθηκε ο όρος…

Φίλε liga rosa δε θα μπω στην ουσία του θέματος ,αλλά μου εκανε εντύπωση
Όχι η διαφωνία σου που είναι θεμιτή άλλωστε, αλλά η ευκολία σε χαρακτηρισμούς , ( ανιστόρητοι ρουφιάνοι )και τέλος ,αν εχουν θέση εδώ μέσα απόψεις που πιθανόν δεν αρέσουν σε κάποιους . Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε όλοι σε όλα. Απαραίτητο
είναι να κρατάμε κατά κάποιο τρόπο τον διάλογο σε πλαίσια τέτοια που θα τον βοηθούν
να γίνεται

Αν κρίνω, CostasPol, από τον υπερβολικό τόνο των μηνυμάτων σου εδώ, δεν με παραξενεύει καθόλου που “διεκόψε απότομα την αλληλογραφία που ξεκινήσατε”.

Γιά πιες εθνικές εκκαθαρίσεις μιλάς και αυτό το Μακεδονικά μιλάει …και μουσική του τόπου που μεγάλωσε…μας το κάνεις λίγο λιανά?

… Διότι, CostasPol, φαντάσου με αφορμή δυο λέξεις που έγραψε αυτός ο άνθρωπος, να του την πέφτει ένας άγνωστος με ηλεκτρονική αλληλογραφία και να ενδιαφέρεται για το διαβατήριό του, γιά το ιστορικό των (εν μέρει καταναγκαστικών) μετακινήσεών του, γιά την ιθαγένεια και την υπηκοότητά του, γιά τη γνώμη του ως προς το αν ζούσε σε παράδεισο, γιά το αν υπήρξε πολιτικός πρόσφυγας, για το ότι κάνει “προπαγάνδα με τον τρόπο του ενάντια σε μείζων εθνικό θέμα της χώρας που πιθανόν τον ευεργέτησε” (πιθανόν βέβαια και όχι…) και δηλώνοντάς του ότι η περίπτωσή του αφορά και το Υπουργείο Εξωτερικών. Τι πιό φυσικό από το να σου κλείσει το τηλέφωνο;

Κάνεις μεγάλο λάθος…Δέν διάβασες καλά αυτό που έγραψα.
τέτοια πράγματα δεν ειπώθηκαν. απλώς τον ρώτησα άν μιλάει Ελληνικά, μού απάντησε με αγένεια ότι μιλάει καί Ελληνικά και κατόπιν τον ρώτησα άν γνωρίζει ότι δεν υπάρχει κράτος που να λέγεται “Μακεδονία” και Μακεδονική γλώσσα…και φυσικά δεν έλαβα ποτέ απάντηση…(δύο μέρες τώρα)
Εξ αρχής όμως εξήγησα ότι, ότι κάνει είναι δικαίωμά του. Εκείνο που ενοχλεί εμένα είναι ότι ένας φαινομενικά Έλληνας (και είπα Ελληνικό όνομα, Ελληνική μουσική, με πιθανόν Ελληνικό διαβατήριο) δρα ενάντια σε μείζων εθνικό συμφέρον της (φαινομενικά) πατρίδας του και ότι εκ της λογικής δεν μπορεί να είναι Έλληνας.
Αυτός λοιπόν στηρίζει αυτό που θέλει…εγώ δεν έχω το δικαίωμα να υπερασπίσω την δική μου πατρίδα?
Φαίνεται πως ΟΧΙ μιας που εδώ έχω αρχίσει να δικάζομαι και μάλιστα απο δικούς μου συντοπίτες.

Αυτό που έγραψες το διάβασα καλά:

Αυτό έγραψες, κι από αυτό έβγαλα συμπέρασμα.
Δέχομαι πως τον ρώτησες αυτά που λες ότι τον ρώτησες και τελικά δεν σου απάντησε.
Δεν ήταν υποχρεωμένος.
Τα περί “προπαγάνδας” τα βρίσκω υπερβολές, ακόμα κι αν τα όσα θεώρησες ως προπαγάνδα δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
“Προπαγάνδα” τα καθιστά πολύ περισσότερο η δική σου αντίδραση παρά αυτό που είναι από μόνα τους.
Παραπέρα, μιά και ρωτάς, ίσως θα ’ χεις ακούσει για το πώς κάποιοι άνθρωποι κρεουργούνταν στην μετεμφυλιακή περίοδο μόνο και μόνο επειδή ήταν “δίγλωσσοι”. Θα έχεις ίσως ακούσει επίσης, γιά το ότι συγκέντρωναν ολόκληρα χωριά και τα “όρκιζαν” ότι στο εξής θα μιλάνε μόνο ελληνικά… Κανείς δεν έχει όρεξη να μιλά γι’ αυτά, κι όχι τίποτα άλλο, αλλά δεν υπάρχει λόγος να δίνει κανείς “πόντους” στον “ξένο” εθνικισμό προκειμένου να αντιμετωπίσει τον “δικό του”, το ζήτημα είναι να αντιμετωπίζει κανείς τον εθνικισμό γενικά (που άλλωστε την αντιπαλότητά του την τρέφει κοινή ιδεολογία) κι όλα τα “υπερεθνικά” σενάρια που οικοδομούνται πάνω του, τα οποία έχουν πληρωθεί ακριβά, συνεχίζουν να πληρώνονται και είναι ενεργά και γιά το παρόν και γιά το μέλλον…
Γι’ αυτό νομίζω πως ούτε η αλληλογραφία σου με αυτόν τον μουσικό ήταν χρήσιμη, άσχετα από τις προθέσεις σου που δεν τις κρίνω, και εξίσου γι’ αυτό δεν θεωρώ καθόλου χρήσιμο να συνεχίσω αυτή τη συζήτηση (κι όχι βέβαια από ανησυχία μήπως οι απόψεις μου αφορούν το Υπουργείο Εξωτερικών ή αν ανάλογα με αυτές θα κριθώ ή δεν θα κριθώ αρκετά έλληνας).

Γλώσσα είναι μια διάλεχτος με στρατό.

Φίλε ΑΓΗ
Κατ΄ αρχήν το κείμενο που μου παραθέτεις είναι απάντηση σε άλλο μέλος του post. Πριν από αυτό υπάρχει άλλη δημοσίευση.
Σε ότι αφορά το συγκεκριμένο site, είναι πασιφανές ότι έχει χαρακτήρα συγκεκαλυμμένης πλην σαφούς εθνικιστικής προπαγάνδας με απώτερο σκοπό την δημιουργία εντυπώσεων σε κοινό αδαή προς τα πολιτικά τεκταινόμενα εις τα βαλκάνια, και βεβαίως για την επίτευξη ενός σκοπού χρησιμοποιούνται παντός είδους μέσα συμπεριλαμβανομένης και της καλλιτεχνίας (βλέπε Ελληνική μουσική) . Τέτοιου είδους marketing από την πλευρά των Σκοπίων αλλά πολλών άλλων εθνικιστικών μειονοτήτων σε όλη την γή, αποτελεί πλέον εφαρμοσμένη τεχνική.
Θέλω να πιστεύω επίσης ότι είσαι ενήμερος περί των απαιτήσεων - διεκδικήσεων που υπάρχουν προς την χώρα μας καθώς και ενεργειών που έγιναν και γίνονται καθημερινά από τα Σκόπια, σε ρόλο βεβαίως φερέφωνων, αυτών που πραγματικά δημιούργησαν το πρόβλημα αλλά και άλλων παρομοίων εις τα βαλκάνια με σκοπό να ενεργούν σαν διαιτητές και να ελέγχουν την περιοχή.
Επίσης δεν θεωρώ χρήσιμο να αναφερθώ ούτε να κρίνω την μετεμφυλιακή πολιτική περίοδο (όπως εσύ ανέφερες) και μεταπολεμική ιστορία του τόπου αλλά προβαίνω πάντοτε σε εκτιμήσεις των πραγμάτων “ως αυτά έχουν” , αναδεικνύουν δε το γεγονός (επίτρεψέ μου) ότι ο υπερεθνικιστής δεν είμαι εγώ άλλα οι άλλοι που ασκούν επεκτατικές πολιτικές (το εγώ με την έννοια του ελληνικού συνόλου). Δεν οργάνωσα και εξόπλισα εγώ 50.000 στρατό στα σύνορα με την Ελλάδα επί 4 χρόνια (OUTSEKA), δεν διαίρεσα εγώ την Γιουγκοσλαβία ανοίγοντας τους ασκούς του Αιόλου, Δεν ανεξαρτητοποίησα εγώ το Κόσοβο, ούτε υποσχέθηκα επεκτάσεις στα Σκόπια για να τα έχουν καλά μαζί μου. Δυστυχώς όμως βλέπεις ότι είμαστε υποχρεωμένοι αμυνόμενοι πάντοτε να παίξουμε το παιγνίδι τους.
Σχετικά με το συγκεκριμένο άτομο, ούτε καν θα με ενδιέφερε η ύπαρξη και ενέργειες του άν δεν υπήρχαν τα εξής στοιχεία…Ελληνική ιθαγένεια… Όνομα…Γλώσσα…Παιδεία (Ελληνική Μουσική)…καλιτεχνική προβολή…διαμονή σε κράτος EU (άρα Ευρωπαϊκό διαβατήριο), και οπωσδήποτε συγκεκριμένη Ανθελληνική άποψη . Να μάθω τουλάχιστον ποιος είναι και και από που ποδηγετείται.
Εσένα δεν σε ενδιαφέρει αυτό? τίποτε άλλο.
Χάρηκα πάντως που μιλήσαμε (έστω κι αν δεν συμφωνούμε…που δεν το νομίζω).
Και κάτι άλλο…Εγώ, αλλά και πολλές χιλιάδες Έλληνες του εξωτερικού που μέσω ποικιλόμορφων ενεργειών προσπαθούμε πάντοτε να στηρίξουμε τον τόπο που μας γέννησε (έστω κι αν κάποτε με τον τρόπο του μας έδιωξε) δεν θεωρούμε τους εαυτούς μας περισσότερο πατριώτες από οποιονδήποτε άλλο Έλληνα…(Ίσως μόνο λίγο ποιο ευαίσθητους σε σχέση με εσάς, μια και η πατρίδα μας λείπει…και η παρέα στην ταβέρνα!!!):127:

Θα σου πω κάτι που σκέφτηκα εδω και χρόνια πάνω στο θέμα αυτό - τι μπορει να κάνουν οι Ελληνες του εξωτερικού. Αυτό που θα σου πω είναι σκληρό και είναι ως εξής.

Πιστέυω ότι το πρόβλημα νουμερο 1 στην Ελλάδα για το μέλλον είναι ότι δεν έχει αρκετούς Ελληνες. Το δημογραφικό δηλαδή.

Αρα το καλύτερο πράγμα που θα μπορούσε να κάνει ένας Ελληνας του εξωτερικού θα ήταν να επιστρέψει στην Ελλάδα. Βεβαια μην περιμένεις απο κανένα Ελληνα πολίτη να καταλάβει κάτι τέτοιο, και μην περιμένεις απο το Ελληνικό κράτος να καταλάβει κάτι τέτοιο και να βοηθήσει σ αυτό. Θα έπρεπε να το κάνει αλλά απο το 1922 το Ελληνικό κράτος είναι άσχετο και δεν ξέρει που πάει και ποτέ δεν έχει στηρίξει μια τέτοια προσπάθεια - έφερε Πόντιους και δεν τους βοήθησε και πολλοί φύγανε σε άλλες χώρες. Η Ελλάδα δεν θα είναι ποτε σαν το Ισραηλ που φέρνει τους Εβραίους όλου του κόσμου και τους βοηθάει με όραμα να χτίσουν μια ισχυρή πατρίδα. Η Ελλάδα ειναι ατομικισμός, ξενομανία και συνεχής διάλυση.

Απο τη στιγμή λοιπον που ένας Ελληνας του εξωτερικού μένει στο εξωτερικό σημαίνει ότι έχει διαλέξει. Κανεις δεν έχει δικαίωμα να τον κρίνει γιατι όπως είπες η Ελλάδα με τον τρόπο της διώχνει τους Ελληνες, κυρίως τους νέους γιατι δεν τους δίνει όραμα ούτε σαν οικονομία ούτε σαν έθνος ούτε τίποτα.Αλλά ό,τι άλλο κάνει ο Ελληνας του εξωτερικού για την Ελλάδα, θα έλεγα ότι είναι περισσότερο για να συνεχίσει να νιώθει Ελληνας παρά πραγματική βοήθεια στα μεγάλα προβλήματα.

Για κοίταξε απ ότι φαίνεται είσαι πολυ ευαίσθητος στα εθνικά θέματα και αυτό το λεω προς τιμή σου

Το μόνο που θέλω να πω είναι πως το ότι αυτός ο τύπος είναι μουσικός δεν κάνει όποιαδήποτε διαφορά και μάλιστα αντίθετα καθώς σ αυτό το χώρο δεν νομίζω να επικρατεί η ίδια ευαισθησία για αυτά τα θέματα - κακώς γιατι ο καθένας είναι και πολίτης με ευθύνη για το μέλλον των επόμενων γενεών αλλά αυτό είναι άλλο πρόβλημα.

Οτι υπαρχουν άνθρωποι με Ελληνικό διαβατήριο που δηλώνουν “Μακεδόνες” εννοώντας βουλγαροσκοπιανοί αυτό το ξέρουμε, έχουν και ένα πολιτικό κόμμα - τον ουράνιο τόξο - και σχεδον κανείς δεν τους ψηφίζει.

Στα Σκόπια έχει Βλαχόφωνους που δηλώνουν Ελληνες -http://edo-makedonia.pblogs.gr/2008/01/h-boreiomakedonikh-meionothta-sthn-fyrom.html -http://almyros.gr/el/modules/news/print.php?storyid=2268[-](http://edo-makedonia.pblogs.gr/2008/01/h-boreiomakedonikh-meionothta-sthn-fyrom.html)

— Νέο μήνυμα προστέθηκε στις 04:44 ::: Το προηγούμενο μήνυμα δημοσιεύθηκε στις 04:18 —

[b]Για να επανέλθουμε στη μουσική οι Σκοπιανοί και οι Βούλγαροι έχουν όργανα αρκετά παρόμοια με τα μπουζούκια αλλά που συνεχίζουν να τα αποκαλούν ταμπουράδες όπως παλιά στην Ελλάδα

Απο Βουλγαρία :

Κοιτάξτε και αυτά τα 2 καταπληκτικά οργανα με βούλγαρους οργανοπαίχτες

http://www.youtube.com/watch?v=3z7FYVo0sYU

Και αυτον τον Γάλλο που λεει ότι παίζει “μακεδονικό” ταμπουρά

Και δίχορδα
http://www.youtube.com/watch?v=twL5WrH8szs

Και κάτι άλλο τελείως άσχετο - γιατι είναι απο κροατία φαίνεται - αλλά άλλο όργανο σαν τον Ελληνικό μπαγλαμά. Ταμπουράκι… Η λεγόμενη ταμπουριτσά ή πρίμα που παίζεται σε όλη τη νοτιο ανατολική Ευρώπη
http://www.youtube.com/watch?v=k49iD5wgkDY&feature=related[/b]

Όπως καταλαβαίνεις, με “ενδιαφέρει αυτό”, καθόλου όμως από τη σκοπιά του ρόλου που προκαθορίζουν αυτοί που, όπως γράφεις, <<πραγματικά δημιούργησαν το πρόβλημα αλλά και άλλων παρομοίων εις τα βαλκάνια με σκοπό να ενεργούν σαν διαιτητές και να ελέγχουν την περιοχή>>.
Διότι γιά να κάνει κανείς τον διατητή ανάμεσα σε δυό κοκόρια πρέπει πρώτα να τα βάλει να φαγωθούν και, δεύτερον, να τον αποδέχονται σαν τέτοιο.

Με ενδιαφέρει επίσης, εμένα, <<να κρίνω την μετεμφυλιακή πολιτική περίοδο … και μεταπολεμική ιστορία του τόπου>>, και ακόμα και την προπολεμική, αφού τα <<πράγματα ‘‘ως έχουν’’>> μπορούν να εκτιμηθούν μόνο ως ενταγμένα μέσα στην Ιστορία. Χρήσιμο απλώς δεν θεωρώ να ρίχνω τις κρίσεις μου και τις εκτιμήσεις μου σαν ζαριές πάνω στις διαδικτυακές πράσινες τσόχες.
Σε ό,τι αφορά λχ την προσωπική περίπτωση αυτού του μουσικού, δεν θα παρέκαμπτα σε καμιά περίπτωση τη χρονολογία του πρώτου εκπατρισμού του, ούτε τις τότε υφιστάμενες συνθήκες… Σε τέτοιου είδους γενικότερα επίσης ζητήματα, δεν θα μπορούσα να “εκτιμήσω ως έχει” την μικρασιατική καταστροφή ξεχνώντας την βενιζελική ρήση ότι “ο δρόμος προς την Σμύρνη περνά από την Ουκρανία”, δεν θα μπορούσα να εκτιμήσω “ως έχουν” μιά σειρά πράγματα χωρίς να κρίνω το γεγονός ότι επί μισό αιώνα η ελληνική εξωτερική πολιτική στηριζόταν στο δόγμα του “από βορά κινδύνου” και στο σύνθημα “Σόφια - Μόσχα”, ούτε το γεγονός ότι και η σημερινή κατοχή της μισής Κύπρου στηρίχτηκε σ’ ένα σχέδιο που ως αφετηρία του είχε ένα φασιστικό πραξικόπημα που έγινε κι αυτό στο όνομα των “εθνικών δικαίων”.

Και πώς μπορεί να εκτιμήσω τα πράγματα “ως έχουν” σήμερα, καθώς και τη θέση, ότι:
<<… ο υπερεθνικιστής δεν είμαι εγώ άλλα οι άλλοι που ασκούν επεκτατικές πολιτικές (το εγώ με την έννοια του ελληνικού συνόλου). Δεν οργάνωσα και εξόπλισα εγώ 50.000 στρατό στα σύνορα με την Ελλάδα επί 4 χρόνια (OUTSEKA), δεν διαίρεσα εγώ την Γιουγκοσλαβία ανοίγοντας τους ασκούς του Αιόλου, Δεν ανεξαρτητοποίησα εγώ το Κόσοβο, ούτε υποσχέθηκα επεκτάσεις στα Σκόπια για να τα έχουν καλά μαζί μου. Δυστυχώς όμως βλέπεις ότι είμαστε υποχρεωμένοι αμυνόμενοι πάντοτε να παίξουμε το παιγνίδι τους…>>,
όταν παριστάνω πως αγνοώ, ότι τον ''στρατό στα σύνορα με την Ελλάδα" τον εξόπλισα και τον στήριξα και “εγώ” σαν μέλος του ΝΑΤΟ, ότι και “εγώ” σαν μέλος του ΝΑΤΟ “διαίρεσα την Γιουγκοσλαβία ανοίγοντας τον ασκό του Αιόλου”, ότι έστελνα τις φρεγάτες “μου” στην Αδριατική για να συμβάλω στην επιβολή των ΝΑΤΟικών όρων διαίρεσης της Γιουγκοσλαβίας, ότι έδωσα τη γη, τη θάλασσα και τον αέρα “μου” γιά τη διέλευση των χερσαίων δυνάμεων του ΝΑΤΟ που συνωστίζονταν στα ελληνογιουκοσλαβικά σύνορα, ότι στήριξα ως κράτος και τους βομβαρδισμούς και το εμπάργκο κατά της Σερβίας, ώστε οι ΗΠΑ να την υποδεχτούν “δημοκρατική” πλέον στην ΕΕ, και ότι το μόνο “μου” παράπονο από του “συμμάχους” μου είναι ότι δε ‘‘με’’ χώσανε πολύ βαθιά στα σενάρια τους που ανοίξανε τον “ασκό του Αιόλου” παρόλο που “παίζω το παιχνίδι τους” με συνέπεια… Το να εκτιμά κανείς τα πράγματα ''ως έχουν", έξω από την ιστορία, είναι όρος αφασίας.

Είναι γνωστό, ήδη από την περίοδο των Βαλκανικών Πολέμων, ότι η “Μακεδονία” είναι μια γεωγραφική περιοχή, πάνω στην οποία έχουν χαραχτεί τα σύνορα τριών βαλκανικών κρατών.
Η διεδίκηση από ένα κράτος του ονόματός του απλά ως “Μακεδονία” υποβάλλει διεθνώς την θέση ότι όλη αυτή η ευρύτερη γεωγραφική περιοχή καλύπτεται από το κράτος αυτό, άρα ως επεκτατική βέψη.
Η θέση επίσης, ότι “η Μακεδονία είναι ελληνική”, υποβάλλεται επίσης διεθνώς ως επεκτατική βλέψη που αφορά ολόκληρη τη γεωγραφική περιοχή της Μακεδονίας. Για του λόγου το αληθές είναι πρόσφατη η προεκλογική ρήση έλληνα πολιτικού, που εμφανίζεται ως ταγός των “εθνικών δικαίων”, ότι “η μακεδονία είναι ελληνική και ό,τι ακούει στο όνομα μακεδονία πρέπει να απελευθερωθεί”.
Όπως βλέπεις ο “υπερεθνικισμός” δεν είναι καθόλου προνόμιο των “άλλων”, όπως προνόμιο “των άλλων” δεν είναι ούτε η προσαρμογή στα σενάρια των “προστατών” και των “διατητών”, και το “παιχνίδι τους” το παίζουν πολύ καλά και οι “άλλοι” και “εγώ” είτε με τον “υπερεθνικισμό” είτε με την προσαρμογή…
(Και ας μην επεκταθώ σε προβοκατόρικες και επικίνδυνες ενέργειες εντός της ελληνικής επικράτειας και κάποιων ακόμα ''ταγών του έθνους" που δρουν υπό τύπο συμμορίας).

Όσο για το συγκεκριμένο άτομο, απλά δίνοντας τόση και τέτοια σημασία, όχι απλώς ασχολείσαι με το δέντρο και χάνεις το δάσος, αλλά “καταφέρνεις” να δόσεις σημασία δάσους στο κάθε ξεχωριστό δέντρο. Και είτε το θες είτε όχι, άνετα και η δική σου αντίδραση χωρά στους ρόλους που προκαθορίζουν αυτοί <<που πραγματικά δημιούργησαν το πρόβλημα αλλά και άλλων παρομοίων εις τα βαλκάνια με σκοπό να ενεργούν σαν διαιτητές και να ελέγχουν την περιοχή>>.

Αγαπητέ akios
Κάλυψες ιστορικά το θέμα αρκετά καλά. Τα περισσότερα από τα στοιχεία που παρέθεσες, μου είναι γνωστά και βεβαίως μπορώ να προσθέσω και αρκετά άλλα. Ας ανατρέξουν σε αυτά και όσοι άλλοι θέλουν να ενημερωθούν!!
Πιστεύω λοιπόν ότι δικαιώνεται το ενδιαφέρον μου.

Θα αντιπαρατεθώ όμως στην παραπάνω ενότητα περί πράξεων Ελλήνων του εξωτερικού, λέγοντας ότι οι Εβραίοι
πετυχαίνουν το έργο τους γιατί πάντοτε ενεργούν ΌΛΟΙ μαζί σε κοινούς στόχους και με συγκεκριμένους τρόπους, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι ΌΛΟΙ είναι πληροφορημένοι, συνειδητοποιημένοι και ευαισθητοποιημένοι σε ζητήματα που τους αφορούν και ειδικώς τα Εθνικά…
Αυτή είναι και εφαρμοσμένη πρακτική όλων των σύγχρονων Ευρωπαϊκών κοινωνιών, και όχι μόνον.
Αν και το Ελληνικό σύνολο ενεργούσε με τον ίδιο τρόπο και κατάφερνε κάποτε ν απαλλαγή από τον ωχαδερφισμό και την αναμεταξύ μας “φιλοσοφική αντίδραση” πιστεύω ότι τα πράγματα σήμερα θα ήταν αλλιώς.
Είναι πλέον επιτακτική ανάγκη (εκ των περιστάσεων) να συνειδητοποιήσουμε ότι τα Ελληνικά θέματα δεν αφορούν μόνον κυβερνήσεις αλλά και όλους τούς Έλληνες.

καλησπέρα σε όλους. άργησα να ξαναμπώ στο φόρουμ και με κάλυψαν σε γενικές γραμμές ο δημήτρης, ο άγης και ο emc. όσο για τους costaspol και akios, δεν μας λένε τίποτα καινούριο, συνομωσιολογίες και πάταξη του εσωτερικού εχθρού με τη γνωστή φρασεολογία… από τους μακεδόνες στους εβραίους και στους ελ.
ο βίκτωρας μαστορίδης πουθενά δεν προσπαθεί να περάσει υποχθόνια κάποιον εθνικισμό (μάλλον το αντίθετο), κάτι το οποίο ευθέως προτάσσετε ως οργανωμένη αναγκαιότητα (συσπείρωση εναντίον των εχθρών του έθνους, γ… γιατί χανόμαστε κλπ). η πάνοπλη ελλάδα φοβάται ένα “κρατίδιο”;
και κάτι πιο ρεμπέτικο: τους μικρασιάτες πρόσφυγες, τουρκόσπορους τους λέγανε τότε… από πολλές απόψεις η εποχή μας μου θυμίζει '30, με άνοδο εθνικισμών και γνωστά αποτελέσματα.
ζητώ συγγνώμη από τους υπόλοιπους για το ύφος μου, αλλά εξοργίζομαι όταν κάποιος χρησιμοποιεί αυτό το φόρουμ για να ρίξει το δηλητήριο του -υπάρχουν κι άλλα πιο κατάλληλα στην τελική…

Αν υπάρχουν, και υπάρχουν, Εβραίοι - Ισραηλινοί που αξίζουν να λέγονται άνθρωποι, είναι αυτοί που δεν μπαίνουν στη γραμμή των δήθεν “εθνικών” συμφερόντων, που αρνούνται να υπηρετήσουν σαν στρατιώτες στα κατεχόμενα από το Ισραήλ εδάφη, και γι’ αυτό το λόγο δικάζονται και φυλακίζονται.
Γιατί όπως παντού, έτσι και στο Ισραήλ, όπως και στην Ελλάδα και σε όλες τις χώρες των Βαλκανιών, τα “εθνικά ζητήματα” είναι εντελώς διαφορετικά και πολλές φορές διαμετρικά αντίθετα γιά κάθε λαό και γιά όλους μαζί τους λαούς, από τη μιά, και εντελώς διαφορετικά γιά τους “εμπόρους των εθνών” κάθε κράτους και όλων μαζί των κρατών, από την άλλη.

Όπως ήδη έχει σαφέστατα διαφανεί, κανείς από τους συνδιαλεγόμενους δεν πρόκειται να πείσει την άλλη πλευρά για την ορθότητα των επιχειρημάτων του. Να υπενθυμίσω λοιπόν ότι, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των μελών μας (του εαυτού μου περιλαμβανομένου), έχει αποδείξει στα αρκετά χρόνια όπου το φόρουμ είναι στον αέρα, ότι εκτός από μουσικόφιλοι είμαστε και πολιτικά όντα, εδώ είναι ένα φόρουμ μουσικής. Θα παρακαλέσω λοιπόν, η συζήτηση αυτή να μην επεκταθεί άλλο γιατί δεν πρόκειται να οδηγήσει σε κάποιο κοινό συμπέρασμα.

Έχουμε ξεφύγει!Στην κυριολεξία έχουμε ξεφύγει.Κάτσε καλά ρε μεγάλε.Άμα είναι να αμολυθούμε όλοι στο ίντερνετ και όποιον βρούμε να μιλάει για Μακεδονία να τον ζαλίζουμε στα μαιλ και στα τηλέφωνα.Πρώτη φορά το ακούω αυτό.Ασε που είναι και προσβλιτικό για όποιονδήποτε.Τι μας χρωστούσε ο άνθρωπος;;;που στα ξαφνικά κάποιου του την βάρεσε να ασχοληθεί με τι διαβατήρια ζούσε ως τώρα.Λαθρομετανάστης είναι;Πολιτικά μπορεί να διαφωνούμε,αλλα κρίνω σε και σαν άνθρωπο.Ξεφτιλισμός είναι αυτό.Αναφέρομαι στον κύριο που έκανε ο,τι έκανε.Τρελάθηκα συγνώμη