Γιά τον Περιστέρη έχουν ειπωθεί πολλά, αλλά σιγά-σιγά το πράγμα έχει ξεκαθαρίσει.
Ο μπαρμπα-Σπύρος ήταν όντως ΜΕΓΑΣ μουσικός, αλλά φαίνεται πως τα όρια ανάμεσα στη “σύνθεση” και τη συνεργασία-ενορχήστρωση-διασκευή ήταν πολύ συγκεχυμένη. Είναι πολλά τραγούδια του Μάρκου, λ.χ., που χωρίς τη βοήθεια του Περιστέρη δε θάταν αυτό που ήταν. Πάντως κλέφτης ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ, και ήταν σίγουρα ικανός να γράψει το “Μινόρε”, αφού άλλωστε ο πατέρας του με την Εστουδιαντίνα του είχε εντρυφήσει πολύ στις Πατινάδες και τα Μινόρια. Ας σημειώθεί πως το “Μινόρε της Αυγής” διεκδικούσε ως το τέλος και ο Κώστας Καπλάνης, επειδή -πράγματι- έχει παίξει το ταξίμι. Γιά τον Χατζηχρήστο, η οικογένειά του διεκδικεί την πατρότητα μόνο και μόνο επειδή ο Απόστολος τραγουδάει -και τόσο όμορφα- σ’ αυτό.