Αναζητώ: Νίκος Μάθεσης - Βιογραφία

Καλησπέρα σε όλους, ψάχνω εδώ και καιρό το βιβλίο Νίκος Μάθεσης - Ο θρυλικός τρελάκιας του ρεμπέτικου του Καραντή Π. Τάσου. Είναι εκτός κυκλοφορίας, δεν υπάρχει σε κάποιο βιβλιοπωλείο ούτε και σε σελίδες με μεταχειρισμένα βιβλία. Αν το έχει κάποιος και το πουλάει ας απαντήσει είτε εδώ είτε σε προσωπικό μήνυμα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

1 Like

Εδώ επικοινώνησες; Δείχνει να υπάρχει.

1 Like

Όχι δεν το είχα εντοπίσει, θα ρωτήσω, σ ευχαριστώ.


EDIT: Υπάρχει παιδιά, αν το θέλει και κάποιος άλλος ας επικοινωνήσει γιατί κι εδώ θα είναι απ’ τα τελευταία κομμάτια φαντάζομαι. Να 'σαι καλά @Ανθιμος , 2 μήνες πουθενά δεν το έβρισκα.

2 Likes

Χάρηκα που βοήθησα.
Την επόμενη φορά μην κάνεις το ερώτημα μετά από 2 μήνες τζάμπα ταλαιπωρίας!

2 Likes

θελω εγω ενα, υπαρχει ακομα? στειλε καποιο τηλ να παρω. ποσο κανει?

Καλησπέρα! Με σώζεις, το ψάχνω εδώ και άπειρο καιρό. Επιτέλους το παρήγγειλα! Σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά, θα μπορούσα να το δω κάπως από κοντά; κάνω διδακτορικό και θέλω οπωσδήποτε να βρω κάποια στοιχεία που νομίζω ότι υπάρχουν μέσα στο βιβλίο… Ευχαριστώ!

2 Likes

Εάν είναι δυνατό από θέμα απόστασης εννοείται, από που είσαι;
Ή αν δεν γίνεται αυτό μπορώ να σου στείλω κάτι συγκεκριμένο που ψάχνεις σε φωτογραφία/ες.
Στείλε μου μήνυμα

Τι θέμα το διδακτορικό, αν επιτρέπεται;

1 Like

Καλησπέρα!
Αθήνα μένω. Ψάχνω μαρτυρίες του Μάθεση (και άλλων) σχετικά με τους τόπους που κινούνταν στον Πειραιά, και ειδικά την Κοκκινιά και τη Δραπετσώνα. Το διδακτορικό μου έχει θέμα την εξέλιξη της αστικής λαϊκής μουσικής και την άνθιση του ρεμπέτικου μέσα από τη συγκρότηση των εργατικών και προσφυγικών γειτονιών με πεδίο έρευνας τον Πειραιά.
Γενικά ψάχνω και συνεντεύξεις εκτός από βιβλιογραφικές πηγές.
Ευχαριστώ πολύ!

4 Likes

Μπορώ να βεβαιώσω ότι η @Alexandra.Mourgou κάνει σοβαρή και προσεκτική έρευνα και εργασία, τόσο στον Πειραιά όσο και στο ρεμπέτικο.

4 Likes

…κι εγώ τότε να πω ότι ο Νίκος έχει στηρίξει απίστευτα με την απλόχερη παροχή υλικού…!

2 Likes

@Alexandra.Mourgou καλωσόρισες λοιπόν στην παρέα μας, είναι χαρά μας να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας! :smiley: Για ό,τι χρειαστείς εδώ είμαστε…

4 Likes

Ευχαριστώ! Καλώς σας βρήκα… Η αλήθεια είναι ότι παρακολουθώ το φόρουμ πολύ πολύ καιρό αλλά τώρα αποφάσισα (επιτέλους) να φτιάξω το άβατάρ μου.

5 Likes

Είμαι Βόρεια Ελλάδα αλλά αν υπάρξει θέμα στείλε μου να βοηθήσω όπως μπορέσω!

Καλή επιτυχία και στην έρευνα σου γενικότερα, πολύ ενδιαφέρον το θέμα!!

2 Likes

Κρίμα για την απόσταση! Το παρήγγειλα από εκείνο το βιβλιοπωλείο που γράφει από πάνω κι ελπίζω
να πρόλαβα κανένα… κομμάτι! Καλή συνέχεια κι ευχαριστώ για την προθυμία, μπορεί να σε αγγαρέψω…!

3 Likes

Και να συμπληρώσω ότι εκτός από τη σοβαρή δουλειά που κάνει όπως αναφέρει ο Νίκος είναι και φωνάρα η Αλεξάνδρα.

7 Likes

Και την εισαγωγή σωστή, όχι τύπου Αλεξίου…

3 Likes

Καλή δύναμη στον αγώνα σου Αλαξένδρα!

Να έρχεσαι συχνά, και να ανοίγεις και θέματα όποτε ψάχνεις κάτι. Πρέπει να ξέρεις ότι ανάμεσα στα πιο δραστήρια μέλη του τελευταίου καιρού έχουν μαζευτεί αρκετοί με σπάνιες και πολύτιμες «ειδικότητες»: έχει δυνατούς αρχειοδίφες (παλιών εφημερίδων, παλιάς δισκογραφίας κλπ.), έχει άλλους που κατέχουν πολύ καλά τα μουσικολογικά της μουσικής της εποχής, κλπ., και γενικά κανείς δε λέει όχι σ’ ένα καλό έναυσμα.

5 Likes

Αλεξάνδρα, καλώς ήρθες και από εμένα και επιτυχία σου εύχομαι στην έρευνά σου.

Αναζήτησε και το βιβλίο “Τα χαΐρια μας εδώ” της Αγγέλας Παπάζογλου, αν δεν το έχεις ήδη.

3 Likes

Καλή δύναμη εύχομαι και εγώ στην Αλεξάνδρα για τη διατριβή!
(κι ό,τι δεν βρίσκει, θα φάμε τα σίδερα να το βρούμε!)

Εδώ δείγμα γραφής της:
https://drive.google.com/file/d/1lXVtrXaZ8c0uc97cDUgh3YLSF8rIoqKY/view

4 Likes

Καλή επιτυχία και καλό κουράγιο.
Η αλήθεια είναι ότι ο Πειραιάς είναι η πατρίδα του Ρεμπέτικου.
Θεωρώ ότι θέλει όμως προσοχή η ισορροπία μεταξύ χώρου, χρόνου και διαφορετικών μουσικών ειδών που ταυτόχρονα εξελίσσονται εκεί γιατί μπορεί να οδηγήσει σε λίγο γενικόλογα συμπεράσματα.
Επίσης, γνώμη μου, καλό είναι οι μαρτυρίες μη μουσικών και ανθρώπων του συναφιού (πχ Μάθεση) να μην αξιολογούνται ως απόλυτα σημαντικές, παρά μόνο για κάποιες πληροφορίες και στοιχεία: φτάσαμε σε κάοιο σημείο να μιλάμε πολύ για μαγκιά και πολύ λίγο για μουσική πράξη.

4 Likes