Ο Ρότσκος. Ήταν αν θυμάμαι καλά στην Πολιχνη μέχρι πριν μερικά χρόνια και τώρα πήγε ανατολικά. Εννοείται να πας, αλλά από βίντεο και ηχητικά που έχει τύχει να δω (ναι παρακολουθώ τις δημοσιεύσεις από πάρα πολλούς οργανοποιούς) προσωπική υποκειμενική γνώμη ότι δεν θα βρεις αυτό που θες. Ό,τι έχω δει και έχω ακούσει ήταν πιο πολύ σε μπουζούκια πίστας, ενώ εσύ αν κατάλαβα καλά θέλεις μπουζούκι τεκέ. Αλήθεια, κάνε έναν κόπο και πέρνα μια βόλτα και από τον Δέλλιο (κάπου στο κέντρο βρίσκεται). Εδώ έχει ένα βίντεο με έναν που παριστάνει τον δημοσιογράφο και επισκέφτηκε το οργανοποιείο του: https://www.youtube.com/watch?v=suSTmySRT9U&list=RDsuSTmySRT9U&start_radio=1&pp=ygUlzpTOrc67zrvOuc6_z4Igzr_Pgc6zzrHOvc6_z4DOv865z4zPgqAHAQ%3D%3D
Νομίζω ότι ο Δέλλιος βρίσκεται πιο κοντά σε αυτό που ψάχνεις από τον Ρότσκο (ξυλόηχος). Επίσης και ο Παπαδάμου πιο πιθανό να σε ικανοποιήσει από τον Ξυλόηχο