Αγορα ή αναμονή;

Είμαι 18 ετών και τώρα μέχρι και τον Σεπτέμβρη μου παρουσιάζεται η ευκαιρία να ξεκινήσω μπουζούκι λόγο “μέσου”(μετά το “μέσο” πάει σκωτία).
Λόγο του ότι είμαι φοιτητής δεν έχω να ξοδέψω και πολλά λεφτά αλλά ως 1ο μπουζούκι μπορώ να διαθέσω μέχρι 250? (πάντα αναφέρομαι σε 3χορδό).
Επίσης έχω διαβάσει και άλλες σχετικές ερωτήσεις στο forum και οι περισσότερες απαντήσεις αναφέρονται στην αναμονή για 1-2 κατοστάρικα ώστε να γίνει αγορά ενός αξιόλογου μπουζουκιού.
Το θέμα μου είναι πως τώρα μου δίνετε η ευκαιρία και πιστέυω πως θα είναι χαζομάρα να την σπαταλήσω
διότι αν περιμένω να διαθέσω παραπάνω χρήματα και το “μέσο” μου φύγη τότε θα πρέπει να διαθέσω ακόμα πιο πολλά για την εκμάθηση του.

Πείτε μου την γνώμη σας…
Ευχαριστώ!

Το «μέσο» θα φύγει, αλλά το μπουζούκι θα μείνει. Και για να μήν σου μείνει αμανάτι που λένε, καλύτερα ανέμενε!

ΥΓ Χίλιους να ρωτήσεις, χίλιες γνώμες θα πάρεις. Ζύγιασέ τα μόνος σου καλύτερα και αποφάσισε.

Περίμενε να πάρεις ένα καλύτερο. Ενα κακό όργανο θα σε απογοητεύσει και θα λυπηθείς τα λεφτά που έδωσες. Κάποιες φορές το φτηνό είναι ακριβό…

Στην πορεία όλο και κάποιος θα βρεθεί να σου δείξει. Εξάλλου υπάρχει και το youtube που μπορείς να δεις και να καταλάβεις πολλά.

Μήν επιχειρήσεις αγορά αυτού του είδους…Τα χρήματα που θα γλιτώσεις τώρα θα τα δώσεις πολύ σύντομα εις το πολλαπλάσιο και μάλιστα δεν θα μπορέσεις και να ξεφορτωθείς εύκολα το παλιό σου όργανο…Βρές κάποιον άλλο τρόπο να εκμεταλλευτείς την περίσταση (με…δανεικό όργανο ίσως;). Εξάλλου πλέον με 400-500? μπορείς να πάρεις όχι απλά αξιοπρεπές όργανο, αλλά ένα πολύ καλό όργανο…

Τελίκα μετά από τις δικές σας απαντήσεις και πολλά “σκεπτικά ξενύχτια” σκέφτικα πως έχω και έναν ξεχασμένο τζουρά.
Από την στιγμή του ο τζουράς κουρδίζεται και αυτός σε ΡΕ-ΛΑ-ΡΕ νομίζω πως θα μπορούσα να ξεκινήσω με αυτόν και μετά να το γυρίσω στο τρίχορδο.
Νομίζω πως δεν θα με δυσκολέψει η ενναλαγή από μικρότερο σε μεγαλύτερο όργανο.