Καλησπέρα στο φόρουμ.
Αύριο πάω για να δω και να αγοράσω ένα τρίχορδο επιτέλους. Έχω όμως μερικές απορίες. Περαν των κλασσικών αποριών αν παίζει σωστά κλπ που θα το δει ο δάσκαλος αφού το αγοράσω ήθελα να μου πείτε και εσείς μερικές συμβουλές μιας και είμαι αρχάριος και δεν ξέρω τι να ελέγξω και τι να προσέξω. Επίσης τι μέγεθος έχουν τα σκάφη και τι πρέπει να επιλεξω;
Ευχαριστώ προκαταβολικά
μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται… όπως είχαμε πει και σε παλιότερη κουβέντα, εφ’όσον δεν έχεις την απαιτούμενη εμπειρία, για αγορά οργάνου θα πας μαζί με τον δάσκαλο ή κάποιον άλλον που εμπιστεύεσαι. αν δηλαδή το πάρεις και μετά σου πει ο δάσκαλος ότι δεν είναι καλό, τί θα κάνεις;
καλή επιλογή και καλορίζικο!
Αν είναι η πρώτη σου γύρα στην πιάτσα, καλύτερα μόνο δες, μη βιαστείς να αγοράσεις. Θα βγεις, θα δεις όσους μαστόρους/μαγαζιά έχεις υπόψη σου, θα γυρίσεις σπίτι με τις νέες εντυπώσεις, θα τις συζητήσεις από δω κι από κει, μπορεί να βγουν στην επιφάνεια απορίες που τώρα έξω απ’ το χορό δε σου περνάν από το νου, αργότερα θα κάνεις άλλη μια βόλτα, είτε στους ίδιους αλλά πιο εστιασμένη είτε σ’ άλλους που τυχόν σκέφτηκες/έμαθες αργότερα, και σιγά σιγά θα αποφασίσεις.
Αν πάλι εννοείς ότι πας να δεις για πρώτη φορά ένα συγκεκριμένο 3χ που πρόκειται ούτως ή άλλως να αγοράσεις, τότε τι να προτείνει κανείς για μια ειλημμένη απόφαση;
Δεν εχω πει οτι θα αγορασω ενα συγκεκριμένο αλλά βάσει των χρηματων που διαθετω οι οργανοποιοι που μπορω να επιλεξω ειναι 2-3 το πολυ? Το ξερω οτι μετα την απομακρυνση απο το ταμείο κλπ αλλά φαντάζομαι οτι ενας οργανοποιος δεν δίνει και εγγυηση και αναγνωριζει λαθη του, εαν αυτα υπάρχουν?
δύσκολο… έτσι κι αλλιώς δεν είναι τόσο θέμα συγκεκριμένων και αντικειμενικών λαθών, όσο γενικότερης ποιότητας ή αντοχής από τη μια, και προσωπικών προτιμήσεων από την άλλη.