Αγορά Μπαγλαμά Από Αρχάριο

Εδώ και καιρό ακούω ρεμπέτικα τραγούδια και εδώ και λίγο καιρό αποφάσισα ότι θα ήθελα να αρχίσω να παίζω μπαγλαμά.Το πρόβλημα μου όμως είναι ότι είμαι τελείως αρχάριος.Δεν έχω ιδέα ούτε από κιθάρα ούτε από τίποτα.Έτσι λοιπόν αποφάσισα δειλά-δειλά να αρχίσω να μαθαίνω μόνος μου από Διάφορα βιντεάκια στο Ίντερνετ και μετά βλέποντας και κάνοντας.Το θέμα μου λοιπόν είναι το εξής.Για να ξεκινήσω Χρειάζομαι προφανώς΄έναν μπαγλαμά. Εγώ ούτε τις γνώσεις έχω ούτε το αυτί για να τους κρίνω.Σκέφτομαι για αρχή να πάρω κάτι πάρα πολύ φθηνό(το οποίο δέχομαι πως θα είναι απαράδεκτο βέβαια) μόνο και μόνο για να το ξεκινήσω.Φοβάμαι μην πάρω κάτι και τελικά διαπιστώσω ότι δεν μπορώ να μάθω και μου μείνει το όργανο.Μόλις ξεκινήσω και δω ότι το μπορώ και το έχω να δώσω τα λεφτά για κάτι καλύτερο.Θέλω κάτι πολύ φθηνό απλά για αρχή να μετρήσω τις δυνάμεις μου.Έχω ακούσει από διάφορους ότι μπορώ να βρω μεταχειρησμένους μπαγλαμάδες 80-90 άντε 100 ευρώ.Νομίζω ότι αυτοί θα είναι ιδανικοί για αρχή.Το πρόβλημα όμως είναι ότι δεν ξέρω που να τους βρω. Έχει κανείς καμία ιδέα.Η γενικά οτιδήποτε για να με βοηθήσει να μου πει;

Για δες εδω…http://www.rembetiko.gr/forums/showthread.php?t=26064 παρε τηλ. και τα λεμε.

Μικε χωρίς να θέλω να κάνω τον μ@λ@κ@, τέτοια μπαγλαμαδάκια (ολόϊδια μάλιστα) έχω δει σε αρκετές μπορώ να πω περιπτώσεις. Είναι βιοτεχνοποιημένα και συνήθως όχι καλά (ούτε για αρχάριο), αν και σε μια περίπτωση δεν ήταν άσχημος. Από ότι ξέρω οι τιμές τους στο εμπόριο (μη μεταχειρισμένα) δεν ξεπερνούν το 70αρι…Εκτός αν ο συγκεκριμένος είναι χειροποίητος αλλά με αντιγραμμένη φιγούρα…
Φιλικά

Φιλε Στεφανε,

Καταρχην καλωσηρθες στο φορουμ!