Μιά φοβερή εκτέλεση από τήν Χαρούλα.Μιά φωνή καί μιά παρουσία πού σε κερδίζει μέ τήν σεμνότητά της!!!
η χαρούλα είναι μεγάλο κεφάλαιο στην σύγχρονη σκηνή… εκτός από την φωνή (βεβαίως), μου άρεσε και το πιάνο σαν λατέρνα στο οργανικό φινάλε. θα προτιμούσα όμως να παίζει η ίδια, μια που έχει εξαιρετικές ικανότητες και στο πιάνο (υποθέτω δεν έπαιξε λόγω αφοσίωσης στο τραγούδι).
Αυτό ακριβώς! Στα υπόλοιπα κομμάτια του playlist PianOLaterna παίζει η ίδια. Είναι το μοναδικό κομμάτι στο οποίο επικεντρώνεται μόνο στο τραγούδι. Πάντως της κοπέλας γενικά της βγάζω το καπέλο με τις επιλογές που κάνει!
μπραβο κοστα για το θεμα που ανεβασες για την χαρουλα, εξερετηκη στο τραγουδη
ενα κορητση που σφηζη απο ταλεντο, και φονη που σε μαγεβη, περα απο την ομορφια της.
και εχτος του πιανου που δεν ημε τοσο φαν ηνε πολη καλη και στον μπαγλαμα.
και κατη ακομα κοστα μου.
την ανεβαζης ακομα πιο πολη
γιατη κολα γαντη στα ομορφα τραγουδακια που φτιαχνης,
Καί εγώ ετσι το βλέπω.Δέν είναι και εύκολο να το πείς αυτό το τραγούδι…Δέν εχουν τολμήσει (απο οτι ξέρω )και πολλοί να το κάνουν αυτό!!!
Πάρα πολύ καλή ερμηνεία και, βεβαιότατα, κι εγώ θα συμφωνήσω ότι για αυτού του ύψους την ερμηνεία αφήνεις, καλύτερα, το πιάνο στα χέρια κάποιου άλλου. Πάντως, δεν μου θυμίζει λατέρνα το κομμάτι του φινάλε. Άλλη τεχνική, άσε που λατέρνα χωρίς κουδουνάκι σε σημεία – κλειδιά, δεν νοείται.
Όσο για αυτό
συμφωνώ και εδώ, ιδιαίτερα όταν η Παπαγκίκα έχει βάλει τόσο ψηλά τον πήχυ…
Πάντα υπέροχη η Χαρούλαμ συμφωνώ απόλυτα… Και πολύ καλό παιδί,
Έχει κάτι το μαγικό αυτό το κορίτσι…και μαγεύει τα πάντα γύρω του!..
Δεν τη γνώριζα. Θα ‘πρεπε, απ’ ό,τι καταλαβαίνω από τα συμφραζόμενα! Το τραγούδι το λέει εξαιρετικά. Όσο για το πιάνο του Τσεκούρα, μπορεί να μη μου θυμίζει ούτε εμένα λατέρνα, είναι όμως παιγμένο πολύ ταιριαστά.
την λατέρνα μου την θύμισε το χτυπητό παίξιμο στις ψηλές, σε συνδυασμό με αυτή την χαρακτηριστική καθυστέρηση στις νότες (όπως όταν γυρνάει ο κύλινδρος και σκαλώνουν τα ελάσματα στα εξογκώματα. μπορεί να κάνω και λάθος για τις προθέσεις του τσεκούρα…
Το κομμάτι δεν έχει ηχογραφηθεί ποτέ με λατέρνα, και μάλλον δεν θα του ταίριαζε. Ο Τσεκούρας φαντάζομαι, εκτός φυσικά από το να κάνει την δική του παρουσία όσο γίνεται διακριτικότερη (κάτι που στο δίσκο της Παπαγκίκα το βιολί το σέβεται τόσο υπερβολικά ώστε να σιωπά τελείως κατά το κάντο, αφήνοντας μόνο ακόρντα του τσίμπαλου να ακούγονται), το μόνο που έχει στο μυαλό είναι να μιμηθεί όσο γίνεται πιστότερα το ύφος αυτής της εμβληματικής, για να πώ το ελάχιστο, ηχογράφησης.
Στην τελική, δεν έχουμε παρά να τον ρωτήσουμε!
Εξαιρετική η Χαρούλα !!
Της αξίζουν χίλια μπράβο και μια καλή τύχη στην ζωή της…
να και μια ελαφρώς πειραγμένη εκτέλεση (με πολύ προσεχτικές πινελιές) του “φάντη”:
λίγο παιχνίδισμα και θεατρικότητα από την χαρούλα (και καθαρό παίξιμο στο ακκορντεόν), “σχόλια” στο μπουζούκι από τον θάνο, και ο πανάγος βράχος στην κιθάρα!
εδο η χαρουλα με τον εξερετηκο θανο μπουρη, στο μπουζουκη.
αν αυτον ελεγες νηκολα, φοβερη η χαρουλα,
στην ερμηνια του τραγουδιου αφου γηρηζη η σφερα,
Αξιολογώτατη!
Δεν είναι μόνο μια καλή μουσικός, αυτό που ερμηνεύει το σέβεται, το ζεί και το αγαπάει!!!
Το βίντεο γυρίστηκε στο θέατρο Απόλλων στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Γιορτής της Μουσικής 2020 στον Πύργο.
Μάλιστα! Έχει αποδείξει κλάση, δεν θα περίμενε τη Γιορτή της μουσικής του 2020. Εδώ όμως, μας αποδεικνύει ότι ένα τόσο απαιτητικό ερμηνευτικά κομμάτι το αποδίδει άψογα, παραδίδοντας συγχρόνως και ερμηνευτικό ρεσιτάλ πιανιστικής ερμηνείας. Ένα άτομο, δύο άψογες ερμηνείες συγχρόνως!
Μόλις βγήκε στον αέρα η προσωπική ιστοσελίδα της Χαρούλας:
Η κοπέλα είναι θησαυρός και της αξίζουν τα καλύτερα!
Είχα πάει στο ουζερί “Λέσβος” στην Μπενάκη που παιζοτραγουδούσε και πέρασα αξέχαστη βραδιά. Έχει μπρίο, ταλέντο πολύ, χαρακτήρα, και ξέρει να πιάνει το σφυγμό απογειώνοντας το ακροατήριο. Εκείνη τη βραδιά σηκώθηκε και μια κοπέλα από τους θαμώνες κι έκατσε μαζί της για λίγο και απολαύσαμε πιάνο για τέσσερα χέρια και τραγούδι, που πήγε γόνα!