Το ρεμπέτικο και τα σκληρά, τα μαλακά, και τα...διάφορα ναρκωτικά.


(system) #1

ʼνοιξε εδώ και κάμποσες βδομάδες το θέμα των «ουσιών», η πιθανότητα διαχωρισμού σε σκληρά και μαλακά και η αποποινικοποίηση της χρήσης.

Αυτό βέβαια σε «επίσημο» επίπεδο, καθότι οι συζητήσεις αυτές γινόντουσαν από τη μεταπολίτευση και δώθε σε πιο… κλειστούς κύκλους και σε πολύ υψηλότερο επίπεδο, χωρίς υποκρισίες και πολιντικάντικες οσφυοκαμψίες. Να θυμίσω πως οι κύκλοι ήταν «κλειστοί» γιατί ήταν και είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ να κουβεντιάζεις καν (!) τέτοια θέματα δημοσίως.

Έχουνε λοιπόν μαζευτεί ένας σωρός «ειδικών» και λένε - ως επί το πλείστον - μπούρδες και ύποπτα ψέματα. Οι μεν πολιτικοί ψεύδονται διότι τους έρχεται πιο φυσικό, οι νομικοί ψεύδονται διότι η αλλαγή του καθεστώτος θα σημειώσει πτώση ρεκόρ στα κέρδη τους, όσοι δε ασχολούνται με την «δίωξη» ψεύδονται είτε διότι με αυτές τις πληροφορίες τους έχουν τροφοδοτήσει προκειμένου να ξέρουν γιατί κυνηγάνε το χρήστη, είτε διότι έχουν… συμφέροντα από την διακίνηση.

Υπάρχουν βέβαια και οι υπόλοιποι του σωρού που ο καθένας ψεύδεται για λογαριασμό του.

Το ρεμπέτικο έχει αφιερώσει ένα μεγάλο μέρος της θεματολογίας του στις ευφραντικές ουσίες (χασίς κυρίως), ένα ελάχιστο στα ναρκωτικά (πρέζα, ηρωίνη, κοκαΐνη) και ελάχιστα τραγούδια για τα ξίδια (κρασί, ουίσκυ-τζίν-και-φρούμελ κλπ.)

Τα χασικλίδικα ουδέποτε γράφτηκαν για να σοκάρουν κανέναν. Ούτε περί γροθιάς στο κατεστημένο επρόκειτο ούτε σε κάποιου είδους πολιτισμική παρέμβαση αποσκοπούσαν. Απλά κατέγραφαν αυτό που βλέπανε και λέγανε και την αλήθεια: «…χασικλής και μερακλής».

Οι συγκάτοικοι σε αυτό το φόρουμ έχουν άποψη έπ’ αυτού;

Πολύ θα ενδιέφερε να ακουστεί κάτι…


(system) #2

fixed.{Με το ντόρο που έγινε όταν μπουζουριάσανε το μεγαλογιατρό που
πούλαγε όνειρα αποτοξίνωσης και έπινε απο κόκα μέχρι έκσταση
με τους κολλητούς του στη Μύκονο και με την επιλογή της Ελβετίας
να νομιμοποιήσει την χρήση της φούντας επανήλθε το θέμα του διαχωρισμού
των ουσιών σε σχέση με το πόσο βλαβερές και εθιστικές είναι σε σκληρές
και μαλακές.
Αυτή η μπαρούφα είναι αμερικάνικη εφεύρεση και αποσκοπεί στο να χαρακτηρίζει
ως ναρκωτικά και ουσίες που είναι απλώς ευφραντικές όπως το χασίσι το αλκοόλ
ο καπνός και σε λίγο καιρό και ο καφές.
Αυτό που πρέπει να μας απασχολεί είναι το φαινόμενο της μαζικής τοξικομανίας
και του εμπορίου ναρκωτικών (ηρωίνη , κοκαίνη ,μορφίνη , μεθαδόνη , L.S.D και
συγγενείς ουσίες).
Αμα κάτσουμε να δούμε τις ουσίες φαρμακολογικά θα μπούμε σε ένα κυκεώνα
Το μόνο πράγμα μπορούμε να καταναλώνουμε άφοβα σε όποια ποσότητα θέλουμε
Είναι το νεράκι κι αυτό με την προυπόθεση ότι δεν περιέχει απεμπλουτισμένο ουράνιο.
Από κεί και πέρα ότι και να καταναλώσουμε με κάποιο τρόπο μας βλάπτει.
Λοιπόν εάν θέλουμε να κάνουμε ένα διαχωρισμό αυτός θα πρέπει να ναι ανάμεσα
στα ευφραντικά που δημιουργούν βλάβες όταν κάνουμε κατάχρηση και στα θανατηφόρα
δηλητήρια ναρκωτικά πού φαρμακολογικά μπορούμε να προσδιορίσουμε την θανατηφόρα
δόση τους σε μία χρήση.
Το δεύτερο στοιχείο κατάταξης αφορά την δυνατότητα των ουσιών να προκαλούν
εθισμό σωματικά, τέτοιες ουσίες βρίσκονται και στα ευφραντικά και στα ναρκωτικά.
Το χασίσι δεν προκαλεί εθισμό ο καπνός και η ηρωίνη προκαλούν .
Αρά υπάρχουν νόμιμες ουσίες που προκαλούν εθισμό και θάνατο (αλκοόλ)
και παράνομες ουσίες που προκαλούν ευφορία με παρενέργειες (χασίς).
Συμπέρασμα το κράτος δεν δίνει μια δεκάρα τρύπια αν ψοφήσουμε από το ουίσκι
ʼλλα μας απαγορεύει να φτιαχνόμαστε με το χασίσι γιατί το θεωρεί ναρκωτικό.
Όμως ορισμένοι φιλελεύθεροι καπιτάλες σκέφθηκαν « γιατί να χάνουμε τόσα
φράγκα που θα παίρναμε από την φορολογία αν επιτρέπαμε την κυκλοφορία
του χασίς?» αλλά πώς να γυρίσουνε να μας πούνε ότι τόσα χρόνια μας δουλεύανε
οπότε άρχισαν αυτή τη φιλολογία για σκληρά και μαλακά.
Τώρα θα ξεκαθαρίσουν τα πράγματα και θα δούμε ποια κάστα είναι πιο δυνατή
των δικηγόρων που κονομάνε από τις δίκες του 1 gr η των τεχνοκρατών οικονομολόγων
που υπολογίζουν τα διαφυγόντα κέρδη της εφορίας.
Μην ξεχνάτε ότι οι έφοδοι για ναρκωτικά γίνονται από τις αρχές με την συνδρομή του ΣΔΟΕ .
Η συζήτηση περί σκληρομαλακών αφορά την ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ διάσταση του θέματος.
Το ρεμπέτικο έχει ξεκάθαρη την θέση του για το θέμα των ναρκωτικών , το χασίσι είναι
ένα πιοτό μες τα τόσα , τότε παρηγοριά των εξαθλιωμένων, ενώ η πρέζα είναι ένα δηλητήριο που εξευτελίζει και σκοτώνει .
Το πρόβλημα που πρέπει να λυθεί δεν είναι απλώς η νομοιμοποίηση κάποιων ουσιών,
Αλλα η εξάλειψη του ΚΕΡΔΟΥΣ από την πώληση ουσιών γιατι αυτό προωθεί την μαζική τοξικομανία.}


(system) #3

Μπορούμε να πάρουμε απόφαση πως κοινωνία χωρίς “ναρκωτικά” (ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε τα) ΔΕΝ υπήρξε και ΔΕΝ μπορεί να υπάρξει;

Μπορούμε (απαντώντας στο παραπάνω ερώτημα) να πάρουμε μια απόφαση για πως θα διαχειριστούμε ένα κοινωνικό δεδομένο σαν κι αυτό;

  • Κάνοντας πως δεν υπάρχει για να αισθανόμαστε ασφαλέστεροι;
  • Μεταθέτοντάς το σα νάναι προϊόν ΓΕΝΙΚΩΤΕΡΩΝ κοινωνικών ανισοτήτων και ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ η άμβλυνσή τους να επιφέρουν (πως αλήθεια;) και την δική του εξάλειψη ή άμβλυνση;
  • Ανακαλύπτοντας ΕΝΑ ακόμα φορολογήσιμο στοιχείο (φόρος χασίς, φόρος κοκαΐνης κλπ)
  • Αφήνοντάς το ΩΣ ΕΧΕΙ προκειμένου να μην διαταραχθεί η μαύρη αγορά των ναρκωτικών;
  • Θέτοντας θέμα προτεραιοτήτων και ανάγοντάς το σε “δεύτερης σημασίας πρόβλημα;”

Ως προς το θέμα του διαχωρισμού:

Μα ποιος νομίζει πως δεν έχει ΗΔΗ γίνει αποδεκτός ΕΝΑΣ ΠΡΩΤΟΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΟΥΣΙΩΝ;

Το ότι έχουμε αποδεχθεί ως κοινωνικώς ασφαλέστερη τη χρήση αντικαταθλιπτικών, αγχολυτικών, υπνογόνων, αλκοόλ, καπνού, καφεΐνης ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΩΝ ΤΟΥΣ, έναντι των οπιούχων, χασισοπαράγωγων και λοιπών φαρμακευτικών, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ “ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ”;

Μόνη λύση είναι η μετατόπιση του κέρδους από αδιαφανείς παραλήπτες σε ορατούς. Ώστε και το κέρδος να ελέγχεται και η διείσδυση να είναι γνωστή.

Και τώρα είναι γνωστή, μόνο που μετράμε τους νεκρούς και συνάγουμε στατιστικές υποθέσεις για το μέγεθος του προβλήματος.

Οι Ελβετοί είπαν ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ. Θέλουμε και εμείς (σαν κράτος) μερίδιο στα κέρδη. Και θα το νομιμοποιήσουμε για να το ελέγχουμε. Ξέρουμε πως αυτό ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να λύσει κανένα πρόβλημα. Είπαμε: κοινωνία χωρίς “ναρκωτικά” δεν υφίσταται.


(system) #4

Γιατί ρε παιδιά γράφετε ανώνυμα σε ένα τόσο μεγάλο θέμα;

(Θα επανέλθω “δημήτριος” με τις απόψεις μου όταν θα έχω χρόνο να γράψω)

γιώργος


(system) #5

Σύμφωνα με το ισχύον νομικό καθεστώς ο κάθε εισαγκελέας (με αυτή την ορθογραφία γιατί βγαίνει απ’ το “εις” + “κάγκελο”) μπορεί να σε χώσει μέσα μόνο και μόνο επειδή μιλάς δημοσίως γι αυτό.

Το internet θεωρείται δημόσιος χώρος.

Τα συμπεράσματα δικά σου…


(system) #6

Καλώς… Camel lights παρακαλώ (εις το κελί 33).
Τα μουσικά όργανα απαγορεύονται; Κάτι σε μελόντικα ίσως…;

Υψιλο_γου

Εδώ η κλίκα Λαζοπουλορουβοψινακομοντέλλων σνίφαρε τις γραμμές του Μετρό και κυκλοφορεί ελεύθερη, εμείς η βρωμερή και τρισάθλια χειροκλίκα δεν θα τη γλυτώσουμε που συζητάμε φιλολογικώς;

Ζ (όπως ζορό)


(system) #7

Ρε παιδιά γιατι συκοφαντείτε το top των καλλιτεχνών της συγχρονης Ελλαδας; Τελικά σε αυτό το κότερο κανένας δεν εγνώριζε κανένα! Απορώ πώς ήξεραν όλοι άυτοί τον προορισμό τους…


(system) #8

Και το τσιγαράκι είναι επιστημονικά υπεύθυνο γιά εμφράγματα και καρκίνους του πνεύμονα, και γιά τους παρεπόμενους θανάτους… Δεν διώκεται βέβαια το τσιγάρο, και τα κέρδη γιά το Κράτος και όλο το παραγωγικό - εμπορικό κύκλωμα είναι τεράστια (και απροσδιόριστα σε παγκόσμιο επίπεδο). Απαγορεύεται επίσης η διακίνηση φυσικού καπνού και τσιγαρόχαρτου (το ΚΡΑΤΟΣ δηλαδή, λέει ΟΧΙ στο σύνθημα “ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ” ! ! ! !!! ). Αυτή η “ξεχασμένη” πραγματικότητα, είναι το επιθυμητό υπόδειγμα γιά τους εμπόρους των ναρκωτικών: αυτό θα ήθελαν να γίνει και γιά τα ναρκωτικά. Γιά μένα όμως (ως προσωπική άποψη), το Κράτος πρέπει να πολεμά ανηλεώς το εμπόριο των ναρκωτικών. Γιά κάθε έμπορο ναρκωτικών που διαφεύγει τη φυλακή ή την εκτέλεση, αντιστοιχούν αμέτρητοι θάνατοι ή σμπαραλιασμένοι άνθρωποι. Με τη νομιμοποίηση του ΕΜΠΟΡΙΟΥ των ναρκωτικών, θα αυξηθούν τα κέρδη του κυκλώματος από την παραγωγή ως την κατανάλωση, θα αυξηθούν τα φορολογικά έσοδα, καθώς και οι θάνατοι από ναρκωτικά…


(system) #9

Η προσωπική μου άποψη συνίσταται στην ακόλουθη απλή αλήθεια: καμμία οργανωμένη κοινωνία (πολιτεία) δεν μπορεί να απαγορεύει την χρήση οποιασδήποτε ουσίας στους πολίτες της.

Φανταστείτε λοιπόν μια κοινωνία όπου μπορεί ο καθείς να πάει στην αντίστοιχη “κάβα” και να πάρει νομίμως και χημικώς ελεγμένη όποια ουσία επιθυμεί, όπως ακριβώς συμβαίνει σήμερα με τα νόμιμα οινοπνευματώδη και προϊόντα καπνού. Εφόσον μάλιστα ζούμε και σε συνθήκες ‘ελεύθερης αγοράς’, θα μπορούσε η παραγωγή, συσκευασία και διάθεση αυτών των προϊόντων να γίνεται και από ιδιώτες και από δημόσιους φορείς (όπως π.χ. συμβαίνει στα πετρελαιοειδή ή στην κινητή τηλεφωνία), δημιουργώντας έτσι συνθήκες ανταγωνισμού οι οποίες θα βελτίωναν την ποιότητα (όχι όπως τώρα που ό,τι πουλάνε είναι νοθευμένο), την ασφάλεια (σταθερή χημική σύσταση κάθε προϊόντος-ουσίας) και την κοινωνική αποδοχή του προϊόντος (αποενοχοποίηση της χρήσης και νομικά και στην συνείδηση της λεγόμενης κοινής γνώμης) αποφέροντας ταυτόχρονα και το ‘νόμιμο κέρδος’ στους εμπλεκόμενους.

Κάτω από ένα τέτοιο πρίσμα, δεν έχει νόημα η συζήτηση περί διαχωρισμού των ουσιών, ούτε βεβαίως ο διαχωρισμός χρήσης από την εμπορία.


(system) #10

diavazontas tis apopseis panw sto thema skeftomouna akrivws afto pou egrapse o frank sto telos. eimai sto exwteriko opou oi sizitiseis gia tin apopoinikopoiish twn legomenwn ‘malakwn’ ousiwn einai arketa entones, kai i diakinish tous poly pio efkolh kai xalarh (h xrhsh omws einai tha elega ligoterh apo ths elladas). sto thema afto tria einai ta pithana senaria: 1) to kratos na epitrepsei tin elenxomeni diakinhsh twn malakwn narkwtikwn, 2) na epivallei akoma skliroteres poines kai stous xrhstes kai stous emporous, elpizontas oti etsi tha meiwthei o arithmos twn xrhstwn h emporwn kai tha apotrepsei allous na ta dokimasoun, mesw tou ekfovismou kai 3)na diathrithei h parousa katastasi, opou i xrhsh kai diakinhsh ginontai me kapoia epifilaktikothta kathws oi kyrwseis einai men simantikes, alla den deixnoun na apoteloun empodio ston kosmo pou thelei na ta xrhsimopoihsei. apo afta ta 3 senaria poio vriskete eseis to pio logiko ke kerdoforo, oxi mono gia to kratos, alla kai gia tin koinwnia epishs?
s


(system) #11

<FONT FACE=“SYMBOL”>Na saV pw kai gw ena senario:
Na qespistoun polu pio austhroteroi(kai efarmozomenoi) nomoi pou qa apagoreuoun teleiwV OLA ta narkwtika.
Na payoume na pisteuoume se monterneV hliqiothteV kai malakieV san ki auteV pou presbeuei o epikindunoV yeudoepisthmonaV KleanqhV GribaV.
Na tsakisoume olouV touV emporouV. Poinh gia opoion emporeuetai h paragei, ISOBIA sthn kaluterh.
Na ma8oume touV neouV(alla kai touV eautouV maV) na th briskoun me alhqina ousiwdh pragmata kai oci me th mastoura pou touV upoballei th stasimothta, th mizeria, thn apaxiwsh, ton wcaderfismo, thn yeutokoultoura thn amorfwsia kai thn hmimaqeia.
Na apallagoume emeiV oi idioi apo thn amorfwsia kai thn hmimaqeia.
Na elegxoume olouV autouV touV ascetouV(h doliwV scetizomenouV)aneuqunouV kai epikindunouV karagkiozhdeV pou propagandizoun sta kanalia nomimopoihseiV, diaforopoihseiV, <<eleuqerieV>> kai ta sunafh. EleuqeroV einai ekeinoV pou mporei kai skeftetai me to mualo tou.
Na dhmiourgh8oun ki alla polla kentra apexarthshV organwmena kai ugih me sobarh uposthrixh apo thn politeia.
Na enta8ei o elegcoV sta scoleia opou oi emporoi einai perissoteroi apo touV ma8hteV kai opou polleV foreV to idio proswpo ferei kai tiV duo idiothteV.
Kai mia erwthsh etsi isia kai wma:
Xerete pollouV prezakhdeV pou den prouphrxan casiklhdeV; Xerete pollouV pou baresane kateuqeian beloni; H me alla logia: qa qelate to paidi saV na ginei casiklhV; H mhpwV qa aisqanosastan perhfanoi me to katorqwma tou an saV elege oti einai casiklhV ala oci da kai prezakiaV;
StaqhV</FONT>


(system) #12

<FONT FACE=“SYMBOL”>Ecei kai pio rizospastiko senario ama goustarete:
Na epitrapei to luntzarisma emporwn kai genikwV na mhn timwreitai o fonoV emporou kaqwV ta upokeimena auta den einai anqrwpoi alla epikinduna fidia pou prepei na exoloqreuontai.
StaqhV</FONT>


#13

Στάθη, αν και είμαι απόλυτα σύμωνος με τη στάση “όχι σε όλα τα ναρκωτικά”, με φοβίζει αυτού του είδους ο “Ναβουχοδονοσορισμός”. Γιατί είναι γνωστός το πώς δουλεύουν οι δυνάμεις της εξουσίας στην Ελλάδα (κι όχι μόνο). Σκέφτεσαι π.χ. να φας ένα λυτζάρισμα, καθώς βρέθηκαν στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου σου 100 γρ. άσπρη, επειδή η εξουσία “τα 'χει” μαζί σου για άλλους λόγους και μόλις αποδειχτεί ότι “κάποιος” τα 'χωσε εκεί, εσύ βλέπεις τα ραδίκια ανάποδα;
ΑΝ


#14

Είδες τι κάνει η παράλειψη μιας μόνο λέξης; Το κανονικό κείμενο είναι:

Στάθη, αν και είμαι απόλυτα σύμωνος με τη στάση “όχι σε όλα τα ναρκωτικά”, <FONT SIZE="+1">όμως</FONT> με φοβίζει αυτού του είδους ο “Ναβουχοδονοσορισμός”. Γιατί είναι γνωστό το πώς δουλεύουν οι δυνάμεις της εξουσίας στην Ελλάδα (κι όχι μόνο). Σκέφτεσαι π.χ. να φας ένα λιντσάρισμα, καθώς βρέθηκαν στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου σου 100 γρ. άσπρη, επειδή η εξουσία “τα 'χει” μαζί σου για άλλους λόγους και μόλις αποδειχτεί ότι “κάποιος” τα 'χωσε εκεί, εσύ βλέπεις τα ραδίκια ανάποδα;
ΑΝ


(system) #15

den diafwnw me to senario afto, alla pistevw pws einai poly kalo gia na einai alithino. apo tin mia plevra to na epitrepetai i eleftheri diakinish twn malakwn ousiwn einai h ‘efkolh lysh’ gia tous ipefthinous. ta wfelh mias tetoias
‘prwtoporiakhs’ kai ‘modernas’ stashs einai polla kai simantika, kai merikoi to miristikan afto kai to paizoun moures. alla gia na ginoun ola afta (ta poly swsta kai logika) pu anaferei o stathis, apaiteitai apo ta atoma stin exousia na diathesoun xrhma, douleia kai prospatheia. skefteitai ke se poia xwra eimaste ektos twn allwn(an kai proswrina egw eimai ektos). aftos pistevw pws einai o logos gia ton opoio to senario afto einai poly kalo gia na einai alithino.
sf


(system) #16

<FONT FACE=“Courier New”>Δυστυχώς η αστυνόμευση και δημιουργία αυστηρών ποινών για τους εμπόρους Στάθαρε από μόνη της δεν θα επιφέρει καμία βελτίωση στα πράγματα γιατί έχούμε να κάνουμε με ένα τελείως διαβρωμένο σύστημα , όπου μόνο οι «υπάλληλοι» συλλαμβάνονται και οι χονδρέμποροι μένουν ανέγγιχτοι.
Αν στ αλήθεια η κοινωνία θελήσει να λύσει το πρόβλήμα των ουσιών πρέπει να διακόψει την «παραγωγική διαδικασία» τους , δηλαδή να κυνηγήσει το «χρήμα».
Ας αρχίσουμε από το ποιος το ΄χει και που το βρήκε (Νυχτερινά κέντρα , καταθέσεις στις ντόπιες και ξένες τράπεζες , πανάκριβα αυτοκίνητα , κουστουμάκια των 2000 ευρώ ) στο δρόμο αυτό θα ανακαλύψει τους πραγματικούς εμπόρους άλλα και χιλιάδες άλλους που κάνουν άλλες απάτες.
Μετά πρέπει να διαλύσει τους μηχανισμούς διανομής αρχίζοντας από την εισαγωγή στην χώρα η την παραγωγή τους μέχρι την διανομή τους στις πλατείες και στα σαλόνια.
Αυτό προϋποθέτει να πέσουν από μικρά και ασήμαντα κεφάλια έως μεγάλα και σημαντικά (συχνά διώκτες και διωκόμενοι θα ταυτίζονται).
Αν λοιπόν κανένας ρομαντικός κοινωνικός άρχων σκεφθεί έτσι και το πράξει στο τέλος θα δει ότι είναι τόσα τα σάπια γρανάζια της μηχανής που αν τα πειράξει θα πέσουν και θα τον πλακώσουν μαζί με ολόκληρο το σύστημα δηλαδή αν καταρρεύσουν τα ναρκωτικά θα καταρρεύσουν και τα νυχτερινά κέντρα και το επαγγελματικό ποδόσφαιρο και οι οίκοι μόδας και οι χρηματοδότες των ιλουστρασιόν
Αφισών των εκλογών και οι βίλες των συνταξιούχων αστυνομικών και το χρηματιστήριο και τα κανάλια με την συνεχή επικαιρότητα.
Τόμπολα λοιπόν παίρνει την κουτάλα και το βουλώνει.
Η δική μας στάση ποια θα πρέπει να ναι , μπορώ να προτείνω μερικά απλά πράγματα
Όπως να θωρακίζουμε τους εαυτούς μας τα παιδιά μας τους φίλους μας τους γείτονες μας και όποιον μπορούμε με γνώση και θέσεις πάνω στις αρρώστιες που προκαλεί το
Σύστημα , γιατί τα ναρκωτικά είναι νόσος που προκαλείται από τον ιό του διαβρωμένου συστήματος αξιών και εξουσίας όπως και η ανεργία που είναι σύμπτωμα της ιδίας νόσου , όπως και η φτώχεια που είναι σύμπτωμα της ιδίας νόσου
Ένας προσωρινός εμβολιασμός είναι η αυτοπροστασία μας μέσω ενός υγιούς κύκλου ανθρώπων και δραστηριοτήτων καθώς και η προαγωγή αξιών που είναι αντίθετες στο χρήμα και την κατανάλωση.
Η αποποινικοποίηση έχει στην ουσία γίνει για τους χρήστες , Η ΑΠΟΠΟΙΝΙΚΟΠΟΊΗΣΗ ΤΟΥ ΧΟΝΔΡΕΜΠΟΡΙΟΥ επίσης ισχύει αρά τι μένει
Να συζητάμε ? η αποποινικοποίηση του λιανικού εμπορίου και των μικροεισαγωγέων
Δηλαδή να πέσουν τα προσωπεία της εξουσίας , σιγά μην μας ρωτήσει κιόλα η εξουσία αν πρόκειται να το κάνει , ίσως γίνει σε περίπτωση νέου μοντέλου διανομής
Φορολογημένων πια ουσιών με το πρόσχημα του πολέμου έναντι του κέρδους που δημιουργούν τα ναρκωτικά
Οσον αφορά τις κοινότητες , αποτελούν μονάχα ένα ωραίο άλλοθι για την κοινωνία κατι σαν το Χριστουγεννιάτικο συσσίτιο των αστέγων , σίγουρα όσο περισσότερα συσσίτια τόσο το καλύτερο αλλά το πρόβλήμα μένει άλυτο.</FONT>


(system) #17

File Stathi,
tha eithela na ekfraso tis skepsis mou apano sto diko sou " point of view " pou anaferis to eksis sto posting sou:

“Na ma8oume tous neous(alla kai tous eautous mas) na th briskoun me alh8ina ousiwdh pragmata kai oxi me th mastoura pou tous upoballei th stasimothta, th mizeria, thn apaxiwsh, ton wxaderfismo, thn pseutokoultoura thn amorfwsia kai thn hmimaqeia”

Ego, edo kai tosa xronakia, eimai "opados " tis foundas, as to po ksekathara, eimai Xasiklis.

A) Otan milao gia xroniakia , enow pano apo dekapente xronia,

B) den eimai amortfotos ( ean kai H Elliniki mou orthografia den einai aristi, ( exei allous logous )) Teliosa to sxolio, spoudaksa, douleuw stin doulia pou ematha tosa xronia sto panepistimio, panterutika, exo kai paidia!!!

C) Den kano tsigarliki dioti einai mangia, H dioti ego eimai kai poly cool OXI.
Kano to tsigarliki mou, opos esei ( ypotheto ) pineis to ouzaki sou ta mesimeria, sou kanei kefali, mbenis sto autokinito kai pas spitaki sou… ;.)
( Ja pes mou, epitrepate stin Ellada na odigas “methismenos” ??? )
To kano dioti goustaro na kano kefali me filous.

D) Exo tin megali tuxei na meno konta stin Ollandia kai na mein eimai ypoxreomenos na psaxno Emborous… Opoios apo esas exei paei Ollandia kserei ti enow.

E) Apo arxaiotaton xronon o anthropos kserei tin Mastoura. Eitai einai h Indianei pou masanai fila Kokas ( kai oxi mono ekei ) eitai einai oi arxaioi Ellines stous Delfous pou anapneanai ena oidos narkotiko gia na ebneustounai,eitai oti pigene to krasaki “synefo” sta symbosia, eitai eitanai h Tourkoi me ton Kafe, pou eidi eixai apagoreufti kai polla xronakia psinane ton Kafe sta Ypogia gia na min tous piasounai kai tous kopsoun ton ko…( kati mou thimizei auto :wink:

F) To thema den einai na apagoreuti to Xasisi ( milao MONO JA FOUNTA KAI OXI JA KOKAINES KTLP.!!!) Opos Blepo stin Ollandia, apo ton kairo pou eiparxounai magazia pou poulanai tin Founta,
exei geinei o “Xasiklis” melos tis koinonias kai oxi melos tou ypokosmou, opos tha eleges esei tis pseutokoultouras.

Oxi file den einai pseutokoultoura einai Koultoura, opos h koultoura tou Tsai, H koultoura tou Kafe ( ja koita na deis !!! ), H koultoura tou Krasiou…kai polla alla. Etsi kai to kalo Xasisi.

G) kai ja na teliono, ean aniksis ta matakia sou kai guriseis to kefalaki sou pros deksia kai aristera, tha deis kai tha katalabeis, oti to Xasisi se kamia periptosei den Blaptei, den malakonei to mialo kai se kanei na peseis sta skleira Narkotika. Autes einai Mbourdes ton Fasistoideis Anthropon pou tha eithelan na mas apagorepsoun kai to Sex… Auto einai aparadekto.

Kai kati allo, ama se piazei to Tsigarliki, asto kalitera !

Kali sas eimera
Agios Oros


(system) #18

Sorry, eithela na grapso :

ama se PIRAZEI to Tsigarliki, asto kalitera !


#19

Μιλάμε για φοβερό πολιτισμό!
Η κουλτούρα του Τσαγιού, η κουλτούρα του Καφέ, η κουλτούρα του κρασιού, η κουλτούρα του χασισιού…
Αμα υπάρχει και κουλτούρα της …κάλτσας, τότε είμαι σίγουρα απολίτιστος, γιατί το πρωί δεν έβρισκα ένα ζευγάρι καθαρές και φοράω δυο διαφορετικές! Φαντάζομαι στο “Μέγαρο” δε θα μ’ αφήσουν να μπω.
“…(Ε)ντάξει μωρέ… (θ)α σε βοηθήσουμε…”.
Το έψιλον και το θήτα δεν προφέρονται γιατί …πολύ κούραση αδερφάκι μου, ποιος θα κάτσει να τα προφέρει;
ΑΝ

ΥΓ. Αν νομίζεις ότι βρήκες “κουλτουριάδηδες” ή “ψευτοκουλτουριάδηδες” για να πεις τις αμπελοφιλοσοφίες σου, τότε μάλλον σε λάθος forum μπήκες.
Οσο για το ποιος μπορεί να κουνήσει τα ματάκια του αριστερά-δεξιά… Λέει ο ποιητής απ’ την παρέα που μέτραγε τα μαύρα όχι με τα χρόνια αλλά με τις καραβιές:
“Φύγε από με κουτόχορτο
χάσου και συ τσιμπούκι
ν’ ανοίξουν τα ματάκια μου
από το μαστουρλούκι”.


(system) #20

nai entaxei min to paraxesoume to thema file, allo na milame gia tin koultoura tou tsagiou (an kati tetoio iparxei h ipirxe pote, oti kai na simenei o oros ‘koutloura tou tsagiou’) kai allo na h koultoura ths fountas. diladi sto parelthon mazevontan 3-4 filoi kleinontan se ena domatio, svinan fota klp kai psinane ena tsagaki sta grigora, krifa kai diakritika? allo omos to tsai kai allo h founta, h opoia exei apodeixtei oti den einai men toso epivlavhs oso to tsigaro (pou sto tsigaro vevea vazoune oti skata theleis, mexri kai ousies pou bainoun sto barouti boreis na kapniseis se ena tsigaraki, kathws afth i ousia den epitrepei to tsigaro na svisei otan den to roufas- otan to exeis sto tasaki), alla sigoura exei alles epidraseis. an anoixw ta matakia mou kai koitaxw dexia kai aristera tha dw to exhs: exw pollous filous pu einai xasiklides kai pollous pou einai kata ths fountas (kai kata pollwn allwn pragmatwn pou erxontai apo thn xrhsh ths). polloi apo thn prwth omada mou den einai pia filoi mou, oute filoi metaxy tous, oxi epeidh den tous paw, h epidh den simfwnnw me afto pou kanoune: apla, epeidh den epikoinwnoune pleon. to mialo tous exei ginei POURES kai afto den einai ipervolh, alla einai lipitero giati tous exw zhsei kai thimamai pws itan paliotera. dio themata tha thixw: 1) otan xekinhsan to arxisan apo mangia. esy file borei na min to kaneis apo mangia, na eisai siniditopoihmenos xasiklhs, borei na isoun etsi panta. alla atoma san kai esena apoteloun thn meiopsifeia kai oi perissoteroi apo aftous einai pleon xasiklides alla sigoura den xekinisan etsi.
2) meta apo xronia parea me tin founta, oi perissoteroi tous (oi gnwstoi mou) den kanoun/skeftontai/mazevoun xrhmata gia tipota allo. orismenoi exoun kanei 'upgrade’ta skata pou pairnoun, kai proxorhsane se kokes klp kai exoun KAEI teleiws. alloi exoun meinei ekei alla to mono prama pu kanoun pleon sti zwh tous einai afto, apla kai mono epeidh den BOROUNE pleon na kanoun tipota allo. otan tou milas tou allou kai sou pernei 1 wra gia na katalavei ti theleis na tou peis, kai anti na valei to mialo tou na doulepsei kathete kai sou xamogelaei san voudakas pws tha paei na doulepsei? oi fasistes pou aneferes vazoune afta ta paidia na voutane oti vroune, akoma kai apo filous kalous gia na paroune to 10araki tous? fasistes kai tsoglanoi einai aftoi pou kathontai kai ta poulane, kai akoma xeiroteroi einai aftoi pou prospathoune na mas peisoune oti emeis eimaste sindiritikoi kai opisthodromikoi pu den to dexomaste. afta apo emena, paw na piw ena kafedaki na xipnisw. (sta krifa)